renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 690 Enduro R (2022)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Fic6
Vloženo 10.1.2023
Aktualizováno 7.3.2024
Zobrazeno 1 647x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Tak už jsem se dopracoval k tomuhle stroji. Tahle motorka byla v hledáčku už asi 8 let, ale nějak na ni nedošlo. Vždy když jsem nad ní začal uvažovat, tak jsem si řekl, že nepotřebuju takový výkon, navíc vyšší váha a taky jsem se bál spolehlivosti. Tři ro

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:AMD Svitavy (Svitavy) - Nemám výhrad. Profesionální přístup.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Sakra to je vysoké. Surový motor nic moc, obtížné řazení. Celkem nezvyk. Řídítka, páčky a zrcátka nějak divně nastavené. Cesta domu cca 200 km po 1. a 2. klikatých cestách. Po 100 km jsem si zvykl, ale to natočení řídítek opravdu na nic, tak jsem zastavil a řídítka natočil nahoru. Že jsem to neudělal hned, to je ono! Dál už jsem si jenom užíval perfektně zvolenou trasu s dobrým asfaltem.

Motorku bych doporučil pro - Určitě to není tuctovka pro každého. Pro toho co využije její terénní potenciál.

Doplňky na motorce - Hliníkové chrániče páček, zalamovací zrcátka, zvýšení řidítek, kryt motoru, lešení na brašny, horní kufřík, lešení na držák mobilu, plexi. To je vše, víc toho nepotřebuju.

Recenze

Někdo by asi mohl říct, že dostanete za hodně peněz málo muziky. Maličký analogový displej, obyč žárovkové světlo, zádná konektivita s mobilem, jednoválcový motor, v podstatě jednomístný motocykl.
Mě tohle vyhovuje. Propojení s mobilem nepotřebuju, žárovkové světlo bude podstatně levnější jak led v případě rozbití, a to samé malý displej by měl vydržet víc jak 6´´ obrzovka. Taky mě těší obyčejný ovladač na levé straně řídítek, který je rozměrově malý a krásně se ovládá. Super je také ovladač na přepínaní map a kontroly trakce. Nemusím listovat někde v menu jak to bylo na 390tce a taky si nemusím vykloubit palec abych zapl blinkry. Taky je super, že máte v základu rychlořazení za což se u ostatních KTM připlácí.
Takže 690 tu a tam postrádá nějakou blbinku (kterou bych stejně neocenil), ale to podstatné pro jízdu má a v tomto směru jí nic nechybí.

Leden 2023
Momentálně najeto 800 km. Podvozek je tvrdší, než jsem byl zvyklý, ale jinak funguje skvěle. Motor jede jako prase. Při zajíždění mi občas skočil falešný neutrál při řazení z 5 na 6, ale myslím, že si to trochu sedlo. Rychlořazení je hodně dobrý pomocník. Gumy E09 nemá cenu komentovat, na cestu jsou slušné, ale do mokrého terénu k ničemu, takže jsem obul Trackery.
Na drapákách to je jiná jízda a konečně jsem otestoval potencionál motorky v terénu. Po hodinové vyjížďce jsem měl hubu od ucha k uchu a utvrdil jsem se v tom, že jsem nešlápl vedle. Oproti CRF je mezi nohama o dost širší, tak jsem si do helmy občas postěžoval, ale zřejmě si na to zvyknu. Po překlikání tlumičů na komfort je stále tvrdší než bych asi chtěl, ale taky si zvyknu. Škoda toho nevzhledného a strašně utlumeného výfuku. Uvažuju o výměně za homo laďák, ale bojím se, že bude podstatně hlučnější, což nechci, abych v lese nebudil zbytečně moc pozornosti.

Momentálně jsem maximálně spokojen. Uvidím ještě, co bude na garančce, protože se hlásí nějaká chyba a taky mi jednu vyjížďku nešlo rychlořazení. Snad to budou jenom prkotiny.

05/23
Motorka je po garančním servisu. Chyba na diagnostice vymazána – moje chyba – vrtal jsem se do snímače spojkové páčky. Jinak vše v cajku.
Letos zatím najeto jenom cca 250 km. Stále jsem spokojen, ale zvažuju přenastavení tlumičů. Motorka je při pomalejší pohodové jízdě taková tvrdá a utřepaná. Je to dělané na sportovní svezení, kdy v takovém režimu funguje jak má, ale ne vždy se mi chce takhle jet. Z toho důvodu bych chtěl tlumiče trochu změkčit i za cenu, že už to nebude tak jisté při sportovní jízdě.
Ohledně výbavy už mám asi vše, co jsem chtěl. Jsem rád, že to nestálo raketu. Něco jsem si udělal, něco jseu použil z předchozí moto a něco koupil na bazaru.
Teď už jenom doufat, abych letos našel aspoň pár dní na nějaký offvýlet, ať vše odzkouším a dám té mršce trochu napít.

03/24 Prodáno

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CB600
CB600 napsal 18.01.23 v 13:49 10b.

Tak to už je slušná strojovna .

TryznitelDemonu
TryznitelDemonu napsal 13.01.23 v 14:16 1b.

Za jízdu po lese. Sorry.

Fic6
Fic6 napsal 13.01.23 v 09:07

Maleus - s rally podvozkem to musí být uplně jiná liga, ale ta výška 1 m to už asi není úplně uživatelsky přivětivé :D
NXram - pro mé potřeby zatím fakt nic lepšího není i když tohle už je dost těžké. Ideál by byl 1V 500 s náplněma do 150 kg, ale toho se asi nedočkáme. Kle 500 jsem měl a dokonce dvě. Za mě je to superuniverzál za pár peněz. Na běžné polňačky dostačující. Větší terén a nějaké prudší stoupání to už není - motor moc nejede od spodu, tak se musí dost spojkovat a držet motor v otáčkách.
vapenna - u mě si to buď sedlo a nebo jsem se naučil to tam razantněji kopat jak říkáš.

vapenna
vapenna napsal 12.01.23 v 15:38

Ať slouží k tvé spokojenosti , mám též tuto krásku,falešný neutrál mezi 5-6 mi tam často skáče i po ujetých 6tkm , takže asi normálka , chce to prostě víc kopnout , jinak jsem po roce ježdění spokojen

NXram
NXram napsal 12.01.23 v 15:27 10b.

krásná oranžáda, tohle je fakt asi to nejlepší, co může člověk v téhle kategorii koupit Pokukuji po ni také již skoro rok, ale jelikož by se jednalo jen pro mě okrajovou motorku, nechtělo se mi utrácet tolik peněz ... teď sem udělal takový pokus s KLE a uvidíme jak se to vyvine. Stejně mě tahle motorka nemine buď ve verzi SM nebo enduro. Svezl jsem se na sestřičce 701 SM a byla to velká boomba
Užívej ji ve zdraví

Více komentářů



TOPlist