bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
Ahoj, nemáte někdo zkušenost s tímto udělátkem Rottweiler Fueling Dongle 690/701 https://ktmtwins.com/products/rottweiler-performance-fueling-performance-dongle-ktm-690-husky-701.
Prodává se v USA i Holandsku.

Udělátko by mělo eliminovat cukání motoru v nízkých otáčkách . Zvyšuje bohatost směsi v nízkých otáčkách (viz popis funkce na stránkách prodejce).
Dle rádoby recenzí na stránkách prodejce, s tím jsou všichni spokojeni.

Tak nevím jestli udělat pokus, nebo jestli to tu už někdo koupil.

1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

27.3.2019 v 13:34 | Nahoru | #1
Je to klasický o2 eliminator - nahrazuje výstup z lambdy odpory a konstantní hodnotou - dělá to víc výrobců a v závislosti na tom jak moc vnímáš fungování motoru (nevím proč, ale i dvě technicky identické motorky jezdí trochu jinak) tak to spodní část otáček kdy se to lambdou řídí ovlivní a zklidní. taky to na své 690 mám.

(reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

27.3.2019 v 13:49 | Nahoru | #2
Honza-TA950> A ty to máš třeba od jakého výrobce?

Jinak k tomu není potřeba žádný PowerCommander apod. ani jiný výfuk (Akrap, ..)?
I s origo výfukem stačí jen odpojit lambda sonda a nahradit to tímto eliminátorem?

Naposledy editováno 28.03.2019 05:35:46

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

19.11.2019 v 23:12 | Nahoru | #3
Ahoj. Pořídil jsi to nebo ne? ?

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

22.3.2020 v 09:22 | Nahoru | #4
Můžu o2 eliminator nabídnout (500,-) mam jeden navic.
Je to od SmartMoto electronics

Naposledy editováno 22.03.2020 21:37:50

1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.3.2020 v 09:53 | Nahoru | #5
500? To musí být docela mastnej konektor pač ty dva odpůrky vyjdou asi na 5 kč.

(reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.3.2020 v 09:59 | Nahoru | #6

combust píše: 500? To musí být docela mastnej konektor pač ty dva odpůrky vyjdou asi na 5 kč.



jo tyhle konektory jsou docela drahy, plus postovny, protoze je kupodivu nemaji v kazde prdeli. nasledne tam nekdo musi naletovat ty odpurky… sakumprask i s balenim to trva aspon pul hodiny… pak to jeste odnest na postu…

pokud to nekdo dela komercne, musi do ceny zapocitat celej cas co na tom stravi…

muzes to vyrabet za cenu konektoru + 5 kc... nikdo ti nebrani

Naposledy editováno 23.03.2020 10:00:02

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.3.2020 v 12:31 | Nahoru | #7
to assassin: Njn, máš recht, jsem zapomněl že máme hen ten kapitalismus a za výrobní náklady ani covid nehrabe. Navíc jak tak koukám tak v tý sadě je i šroub s podložkou. (Ovšem na letování zapomeň, bude to tam nakrimpovaný takže to bude tak za 20 minut. Nejvíc času zabere nahřívání tý samosmršťovací bužírky.)

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.3.2020 v 12:36 | Nahoru | #8
Combust: nevim na kolik si cenis svoji praci ty, ale ja kdybych to mel delat ofiko tak to za min nez to petikilo taky delat nebudu...

Kdyby ses chtel podělit o to cim se zivis ty a jak nekapitalisticky tvoris ceny, rad si to prectu pro inspiraci. Ted se to bude hodit.

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.3.2020 v 13:18 | Nahoru | #9
to assassin: Šak jsem napsal že máš pravdu (když ti výraz "máš recht" není jasnej).

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.3.2020 v 20:36 | Nahoru | #10
Kdo za to nechce dat petikilo ale jen tech 5kc doporucuju ustrihnout kabel za konektorem a dat si tam konektor s protikusem vlastni/mensi/taky vodotesnej.... Cenove to vyjde cca na 7kc. Prace tak tech 10minut.
Stejne tak demontaz SAS a filtru s uhlim.
U rotweilera v kompletu asi za 4000. S ustrizenym dratem a vlastnim konektorem 21kc.
Ted uz jen vymyslet co s usetrenym mistem.

Naposledy editováno 23.03.2020 20:38:15

1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 06:31 | Nahoru | #11
husq: vodotesnej konektor za 7kc ? mno a strihani origo svazku kvuli usetrenym 150Kc (zhruba tolik tipuju, ze bude ten konektor z japonska)

jinak teda ty odhady casu o tom jak dlouho ktera prace trva… oholit draty, nastrihat buzirky, nakrimpovat, zatavit …. 10min myslim ze uz jen nakrimpovat ty miniaturni nozicky rezistoru do kontaktu konektoru muze cloveka dost potrapit.

no nic, to jen me to zajima, takovejhle operaci jsem za svuj zivot delal stovky a vetsinou je z toho hodina, spis vic….

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 07:26 | Nahoru | #12
To se to rozjelo tady najednou
A to si vemte že jsou lidi co si od nich objednají třeba i SAS záslepku - kus plechu
Když ji miluješ.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 07:38 | Nahoru | #13

assassin píše: husq: vodotesnej konektor za 7kc ? mno a strihani origo svazku kvuli usetrenym 150Kc (zhruba tolik tipuju, ze bude ten konektor z japonska)

jinak teda ty odhady casu o tom jak dlouho ktera prace trva… oholit draty, nastrihat buzirky, nakrimpovat, zatavit …. 10min myslim ze uz jen nakrimpovat ty miniaturni nozicky rezistoru do kontaktu konektoru muze cloveka dost potrapit.

no nic, to jen me to zajima, takovejhle operaci jsem za svuj zivot delal stovky a vetsinou je z toho hodina, spis vic….


To uz asi zalezi na sikovnosti a obratnosti konkretniho kaskadera.
Ja myslim ze pokud se clovek venuje motorce jakozto zajmu a konicku (vlastni motorce) tak vstupem do garaze nespousti pichacky, aby si to pak pronasobil cifrou 450kc/hod.
Vodotesnej konektor za 7kc poskytne cinan/ vrakoviste/zasoby v garazi...
To ze v original svazku nemam ultra japonskej original konektor me opravdu netrapi.
Vytahovani SAS z motorky mi trvalo cca hodku... Nahrada konektoru (krimpovani 2ks konektoru na draty a odpory) max tech 10minut. "vyfenovat" buzirky je na 8 vterin... Izolace se sundava klestema. Max 10vterin na 4 dratech...
To vidim vetsi voser pri pajeni XT90.

Ps : Strihani origo svazku nepatri mezi smrtelne hrichy.
Navig se mrkni jak vypada ten rottweiler "plug" na odpory misto sas a filtru... Odpor ve fastonech bez konektoru. To je i pro me vyssi divci.

Naposledy editováno 24.03.2020 07:49:04

1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 07:41 | Nahoru | #14
husq & assass... zajímavá diskuze, prosím pokračujte, jen si vyndam krupky a colu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 07:55 | Nahoru | #15

MedWed píše: husq & assass... zajímavá diskuze, prosím pokračujte, jen si vyndam krupky a colu...


Ja myslim ze mame pravdu oba.
Pri praci pro ciziho ti jde o zisk a pro sebe delas spoustu veci zadarmo a nektery te dokonce i bavi.

Ale za tim konektorem za 10minut si stojim. Pac jsem to v lednu delal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 07:58 | Nahoru | #16
husq701> ja se nechci zastavat rottweileru, spis me zajimaj ty jasny postupy. ono konektor z vrakace se krimpuje docela blbe, to same ze stareho svazku - tzn potrebujes do konektoru odnekud sehnat nove piny … takze zbejva uz jen ten cinan a tam si taky nejsem jistej tim, ze sezenes automotive tesnenej konektor za 7kc (proste v radu desetikorun)

me tady bavi ten kontrast, kdy ma pulka diskutujicich po kapsach specialni konektory a naradi a zmaknou praci co dela profik hodinu za par minut… a hned vedle je mission impossible povoleni sroubu atd

ad 10min, proc ne, ja se jen ptal. ja budu deset minut jen hledat horkovzdusku a prepojovat s jinejma pristrojema v prodluzce...

Naposledy editováno 24.03.2020 08:00:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 08:15 | Nahoru | #17

assassin píše: husq701> ja se nechci zastavat rottweileru, spis me zajimaj ty jasny postupy. ono konektor z vrakace se krimpuje docela blbe, to same ze stareho svazku - tzn potrebujes do konektoru odnekud sehnat nove piny … takze zbejva uz jen ten cinan a tam si taky nejsem jistej tim, ze sezenes automotive tesnenej konektor za 7kc (proste v radu desetikorun)

me tady bavi ten kontrast, kdy ma pulka diskutujicich po kapsach specialni konektory a naradi a zmaknou praci co dela profik hodinu za par minut… a hned vedle je mission impossible povoleni sroubu atd

ad 10min, proc ne, ja se jen ptal. ja budu deset minut jen hledat horkovzdusku a prepojovat s jinejma pristrojema v prodluzce...


Nejsem kerut. Nepotrebuju se prit s nekym o kom vim, ze to uz parkrat videl a mel v ruce.
Aliexpress vychazi 2pin konektor 4,60kc kvalitu oproti originalu husqvarna nebo rottweileru si kazdy porovna sam doma. To je na jinou diskuzi.

Ja jsem bordelar, vetsinou nehledam naradi, ale stul pod nim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 08:27 | Nahoru | #18

husq701 píše: Nejsem kerut. Nepotrebuju se prit s nekym o kom vim, ze to uz parkrat videl a mel v ruce.
Aliexpress vychazi 2pin konektor 4,60kc kvalitu oproti originalu husqvarna nebo rottweileru si kazdy porovna sam doma. To je na jinou diskuzi.

Ja jsem bordelar, vetsinou nehledam naradi, ale stul pod nim.



clovek se porad neco uci. ze jsou na ali takhle levny jsem netusil.

(reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 08:43 | Nahoru | #19

assassin píše: clovek se porad neco uci. ze jsou na ali takhle levny jsem netusil.


A na husqvarne je dokonce u palivovyho cerpadla ten uplne stejnej, kterej jsem dal misto SAS a filtru. Tak je to vlastne porad original. (pro rejpaly: konektory jsou od sebe dostatecne daleko, aby byla vyloucena jejich zamena)

(reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 10:34 | Nahoru | #20

husq701 píše: Ja myslim ze mame pravdu oba.
Pri praci pro ciziho ti jde o zisk a pro sebe delas spoustu veci zadarmo a nektery te dokonce i bavi.

Ale za tim konektorem za 10minut si stojim. Pac jsem to v lednu delal.



... ja si prave taky myslim, ze nejste ve sporu... jen me ta diskuze pobavila/potesila...

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

5.4.2020 v 22:55 | Nahoru | #21
Cau, trochu odskocim od tematu. Nicmene pokud resis cukani 690, tak se mi osvedcilo odstraneni airboxu a nahrazeni primym KN filtrem rovnou na trottle body. Samozrejme na enduro jezdici v prachu to neni, jezdim supermto kola po silnici. Motorka je vyrazne klidnejsi pri prechodu ze zavreneho plynu do castecne zateze. A vyrazne lip to jede. Mel jsem i komplet kit EVO 2 - Akrap, vacka, filtr, mapa. A uprava pouze s primym filtrem mi vyhovuje nejvic a to jezdim seriovej vyfuk. Nebrzdil jsem to, bavim se mych pocitech. Nicmene mame v grupe tri 690 a rozdil to urcite je. Mam na tom nalitano 12000km, bez problemu. Pokud budes mit zajem poslu specifikaci filtru. Delal to i Radegarage aby se tam vesla pridavna nadrz. Jen filtr uz ted pouziva jinej.

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

12.5.2020 v 22:20 | Nahoru | #22
Zdar. Netuším v jakým stavu jsi třeba pořídil motorku, tak těžko radit. Já bral Husku jako novou. Nikdy mi necukala , až jsem se fakt divil jak ten motor, jednoválec s takovým obsahem a poměry vrtání a zdvihu jede pěkně plynule. Po zajetí dostala Akrapa (ale opravdu otevřenýho ) a spolu s ním taky pěnový filtr od Rade Garage. Obojí doporučuju, ale u prodejce jsme zároveň nahráli jinou palivovou mapu. Můžu říct , že úplně jiná motorka. Výkon šel výrazně nahoru že je toho v tvrdším terénu nebo za mokra zbytečně moc. Ani nyní necuká. Tolik moje zkušenosti. Začínáme spolu 4 sezonu a nájezd máme 54 000 +

1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

16.3.2022 v 00:30 | Nahoru | #23
Zdar lidi, mam 690 R 2013 a z toho cukání v nízkých jsem oproti mý LC4 625 SXC fakt znechucenej. Hlavně když ze zavřenýho plynu lehce přidám , aby to jelo konstantně, tak to škubne pro mě nepříjemně. Rány do řetězu, se mnou to háže, jak kdybych neuměl přidat :D) Ty voe, to je normální u tohohle 690 R 2013? Nemá někdo na prodej ten Dongle? Díky Majkl (airbox off a filtr od Radeho tam už je, plus je tam vostřejší mapa)

Naposledy editováno 16.03.2022 00:32:08

(reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.4.2022 v 19:21 | Nahoru | #24
vrkac650> Čau, povedlo se ti sehnat ten dongle? na ebay jsem ho našel za litr. Dej vědět Pavel

1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.5.2023 v 16:01 | Nahoru | #25
Aloha. Tak jezdi to nekdo a muze napsat, zda li je to ok? Mam komplet akrapa a kat off, od te doby to je dole skubatura, na zahranicnich forech jsem se docetl, ze dost pomuze prave tahle picovina... Hm?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.5.2023 v 16:20 | Nahoru | #26
ThoprT> Jojo, komplet Akrap a cat off, instantní řešení všeho.

Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.5.2023 v 20:22 | Nahoru | #27
Presne. No, nic, objednano a uvidime. Ale diky moc za radu a imfo jak to funguje, moc si mi pomohl a vazim si toho.

(reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

11.6.2023 v 18:44 | Nahoru | #28

Krautkopf píše: ThoprT> Jojo, komplet Akrap a cat off, instantní řešení všeho.


Někde ne německý diskusi jsem se dočetl, že při svodu (jen trubka bez katalizátoru) se daleko dříve spálí vata v tom Akrapu. Ani zvuk se svodem bez katalizátoru není nic moc. S DB killerem na tom Akrapu tak nějak,...bez DB Killeru strašnej rachot. Nejhezčí zvuk je s původním katalizátorem a Akrapem bez DB Killeru. No a teď jsem k tomu na své KTM 690 Duke (2019) vyzkoušel ten Fueling Dongle ( https://www.rockway.cz/fuel-dongle-pp-01-senzor-o2-eliminatoru/ ). Překvapilo mě, že spotřeba klesla z nějakých 4,8 na 4,5 a to jsem za to tahal zhruba tak stejně. Těžko říci, jestli to bylo nějak na chodu znát. U té KTM 690 Duke rok 2019, kde už je od 2016 druhý vyvažovací hřídel, nižší zdvih a větší vrtání je ten motor už od těch "prvních" Ďůků takovej kultivovanější a daleko méně cukavej. Přitom je znát těch 5 kW navíc od verze před rokem 2016. Pak jsem ze zvědavosti zkusil toto,...https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-ktm-690-543p.html ....ale taky nedokážu stoprocentně říci, jestli nějaký rozdíl poznávám. Podle testů a grafů na Youtube tam v průběhu křivky na brzdě zlepšení je. Jestli to stojí za ty peníze,...těžko dokážu říci. Možná bych potřeboval na motorce něco zas najet bez těchto komponentů. Zkusil jsem dokonce zapojit obě věci, jak ten Fuel Dongle, tak ten BOOSTER PLUG a opět,...nějaký zásadní rozdíl si neuvědomuju. Motorka jako taková jede dobře a asi tam nějaký hladší chod motoru ve středních a nižších otáčkách bude. Abych si to ale nějak plně uvědomil, chtělo by to projet bez zapojení těchto věcí a hned to projet po zapojení těchto věcí. Jestli by si člověk nějakou změnu opravdu uvědomil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Husqvarna SM 701, Gas Gas SM 700, K... Husqvarna 701 Supermoto, KTM 690 SMC R, Gas Gas SM 700 Fíla-rider 9 23.12.2023 v 14:52 MotoPeta
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker


TOPlist