globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ECU pro HQ701 od r 2020
17.10.2022 v 14:51
Průběžně zjištuji info pro ECU - řídící jednotku, kterou bych si chtěl koupit jako náhradní díl na cesty. Je to defakto jediná věc, která když odejde, tak je motorka na vyhození. Možná ještě nějaké čidlo a pumpu.

Na fóru jsem se dozvěděl již plno obecných rad od místních znalců a odborníků, ale nic konkrétního. V nových modelech po jistých změnách se nikdo nevyzná, jak jsem pochopil a nikdo to neřešil. A dokonce ani místní odborníci na tunění elektra se v tom nevyznají, což mě překvapilo.

Naposledy editováno 18.10.2022 10:29:41

Blokovaní uživatelé: Eso_Rimmer

ECU pro HQ701 od r 2020

17.10.2022 v 14:53 | Nahoru | #1
Jestli znáte někoho do tohle řeší, prodává a dokonce to umí i nastavit tak sem dejte odkaz, nebo telefon.

Nejedná se mi o tunění motoru, nastavování vstřiků a úpravu mapy. jen chci náhradní krabičku, kterou v případě poruchy vyměním a hotovo.

Možná by se hodilo zrušit bezpečnostní spínač stojanu, protože tam je prý jakási halova sonda a v případě poruchy, nebo utržení se nedá motor nastartovat. Zkratovat dráty prý nepomůže. Řešení hodno šílených konstruktérů oranžády.

Naposledy editováno 18.10.2022 10:29:02

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 10:32 | Nahoru | #2
Člověče já bych to prodal, protože až to zdechne hele ten oblbovák asi fungovat bude, většinou to je na principu obelhání teploty. Samozřejmě jsou i sofistikovanější řešení. No a ecu samozřejmě můžeš koupit plně programovatelnou a zabít 2 mouchy jednou ranou, protože jí budeš muset nechat naladit, čímž je ten bazmekt pro Tebe zbytečnej, originální samozřejmě můžeš koupit taky, ale nejdřív bych zjišťoval, jestli Ti někdo pořeší třeba imobilizér. To, že saharu spíná jednotka není podle mě nic závadnýho, má info o teplotě, tak tam není potřeba trpaslík, co roztočí větrák, když mu začne hořet prdel a jestli Tě okradli o relátko, tak si tam nějaký dej... Nicméně pokud to bliká, já bych to nechal.

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 10:49 | Nahoru | #3
Právě, že vono to zatím nikdy nezdechlo, spíš občas něco nejde a pak zase jde. Třeba to chcípe na volnoběh, nechce to točit víc jak 6 tisíc, pak musíš odpojit napájení a zase všechno funguje a to se mi teda nelíbí. Takže jsem ztratil důvěru v říšskou ecu. Navíc znám pár lidí co jim u novejch aut odešla úplně, nebo začala blbout.
Takže jsem asi vyhrál vadnej počítač.

Trpaslíky u kliky větráku jsem pořešil, blinkry mi moc nevadí, to nebudu přece předělávat na bimetal o kterej mě okradli, šmejdi fabrický a další závady kromě těch tří se nevyskytly. Zatím.

Originál ecu nepotřebuju, stačí i nějaká tunící, jenže bych potřeboval vědět kdo to nastaví, aby mi stroj normálně chodil a nebylo to ještě horší. Sám to asi nenastavím, když jsem to nikdy nedělal a nic k tomu nemám. A rovnou by se k tomu hodila i nějaká diagnostika na cesty.

Zlatej karburátor s dynamem.

Naposledy editováno 18.10.2022 10:55:21

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 11:44 | Nahoru | #4
Hele zkus začít novou baterkou. Když je tam podpětí, dělá to různý věci, ještě se mi nestalo, že by mi u auta nebo motorky odešla samotná ecu....Neříkám, že to není možný, ale nevsadil bych na to.

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 12:08 | Nahoru | #5
…spis uz ti nikdo nic radit nechce…

2 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 12:23 | Nahoru | #6
Napětí drží. Baterka je OK. Na to to bohužel nesvedu. Novej superb, pár tisíc km a ecu mrtvý, novej pažout auto zdechlo, museli ho odtáhnout a měnit něco tam v záruce prasili, novej mnercedes, celkem drahej, auto zdechlo asi po 500km, opět odtah. Výměna ecu. Takže je to asi normální. A když jdete na zahraniční fóra, tak tam se taky něco vyskytně.

Assassin: no spíš bych řekl, že nikdo neví, protože za celej rok jsme se k ničemu konkrétnímu nedobrali. Jen plno teoretizování okolo, ale bez konkrétního výsledku. A než sem psát zase tuny nesmyslů, tak raději nic.

Každopádně, až někdo bude vědět, tak se rád podělí. To je jistý.

No a taky by m+ě zajímalo, třeba se to taky dozvím, bez kterejch senzorů a snímačů motorka může normálně jet a co je opravdu nezbytně nutný pro normální běh motoru.

Naposledy editováno 18.10.2022 12:25:44

(reakce na) ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 12:28 | Nahoru | #7
ZdendaZB> Nevím ceho se chceš dobrat. Origo jednotku koupis v husqvarne, tuningové jednotky tu prodává a nastavuje par lidi, ty co znam tak to jsou kamaradi a je riziko, ze takhle nevystupujes jen tady a tim padem jsi zákazník jakého nechces.

Co ja vim tak se tu řešilo přehrávání sw v jednotce a ne nakup náhradní? Proste jen kupa lži, blábolu, chvastani, editování a mazání…

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 12:36 | Nahoru | #8
Nikdo nic konkrétního neporadil. Ani přehrání softvéru, prej to je moc nový a nikdo to ještě nedělal, ani konkrétní odkaz na novou jednotku. Neustálý odvolávání na kamarády, který nikdo nikdy neviděl a ani o nich neslyšel. No a ty hovadiny co sem psali ostatní borci, kteří ani neví jak jednotka vypadá byly fakt k smíchu a zároveň i k pláči. To jsem samozřejmě smazal.

Tolik k blábolům. No třeba se ozve někdo kdo tomu rozumí a ví jak na to. Třeba taky ne, uvidíme, čas ukáže, jestli je tady někdo věci znalej. Chytráků je plnej internet, s opravdovejma znalcema je to už horší.

Jen pro odlehčení tématu, nemá chybu.
Zvýšení rychlosti o 1KM/H a snížení spotřeby o -0,3L/100km. Takže se spotřeba vlastně zvýší A vidláci ani neví, jak se správně píšou jednotky. A jen za 5272 mi zrenovujou váhu vzduchu, a dají i asistenční služby
Dozvědět se více: Klik: Tudy cesta nevede

Takže už k nim jedu....

https://www.autochip..._enduro/uHXOZlV_w3U/

Naposledy editováno 18.10.2022 12:51:45

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 12:53 | Nahoru | #9
Ty takovej genius nevis kde se prodávají originální dily na husqvarnu?

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 13:03 | Nahoru | #10
Nevyřešilo by spoustu tvých problémů tohle

https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=119260

1 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 14:31 | Nahoru | #11
CRF je určitě dobrej stroj, pro někoho kdo měří 160cm, nebo nemá vůbec sílu, nebo mu nevadí, že to nemá žádnej výkon, se fší úctou. Sám jsem o tom taky uvažoval, ale když mě i dominátor přišel tak nějak vydechlej na hájveji tak nevím. Navíc se na tom nedá jezdit ve dvou, reálně, takže tudy cesta nevede.

Ona i huso-kvarna má občas tak nějak nedostatečnej výkono krouťák při hodně pomalejch výjezdech do smrťáků. Natož nějaká třístovka.

Třeba se ukáže někdo, kdo zná ecu na nový huso-kvarny.

Naposledy editováno 18.10.2022 14:33:26

(reakce na) ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 15:07 | Nahoru | #12
ZdendaZB> Budu trosku oponovat. Mrkni treba na videa particky "No asfalt”. Letos prave dva z nich prezbrojili z T700, jeden na 300L a druhej na 300LRA. Krome nich na YT najdes mraky videii, co s tim lze vyjet. Vymena centralu je ale pro seriozni pouziti nutnost, budu davat i tuzsi pruzinu ve vidlici.

A co se tyce jizdy ve dvou, da se (mam verzi LRA). Letos takto 3t Km (BiH, MNE, kousicek ALB). Okresky, sotky a treba TET Ramsko - Blindije ci Velky Sator uplne v pohode, vice je ve dvou stejne nic moc. Pri kratke jizde po dalnici pri objizdce Zagrebu ci v Madarsku se dalo jet stabilne cca 115, ale koho bavi dalnice, ze…

Problem pro spolujezdce jsou ale zadni stupacky. Jsou celkem vysoko, to kluci sikmooci moc nevymysleli.

Naposledy editováno 18.10.2022 15:09:11

2 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 16:06 | Nahoru | #13
No jestli vám stačí ve dvou výkon motoru i po montenegristánským a albanistánským tetu s naloženou motorkou tak teda klobouk dolů. V některejch místech jsem musel docela vesele spojkovat, aby to při výjezdech nezdechlo. Samozřejmě jízda hodně pomalu, protož jinak by mohl nastat leteckej den a to se dvou už vůbec nechce praktikovat. No a představa, že pojedu 1200 kiláků po dálnici na crf ve dvou a s nákladem mě připadá docela útrpná. Ono už na 701 s pořádným sedadlem a slušným výkonem je to až tak.

Jinak v čem je výhoda crf oproti 701, když váží jen o 10 kilo méně, kromě hodně nízkýho sedadla ? (nechci nikoho provokovat, nebo dráždit, jen píšu svůj názor a normálně se ptám)

(reakce na) ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 16:16 | Nahoru | #14
ZdendaZB> Ahoj, nic proti tobě, ale tak trošku po spoustě tvých příspěvků moc nechápu, proč sis takovou motorku pořídil. To, že máš s motorkou problémy, se může stát. Že nevěříš servisům, to taky chápu, taky mám hromadu špatnejch zkušeností, i proto jsem začal servisovat sám. Že nevěříš řídícím jednotkám, to je věc jiná, obecně se vždy říkalo, že to jsou jedny z nejspolehlivějších dílů na motorce. A s autama to nesrovnávej, to je kapitola sama o sobě.
Jak říkáš, plno lidí sem napíše hromadu kravin, to musím souhlasit, ale pokud ty máš tolik dotazů ohledně tohohle tématu, tak asi nejdřív hledej informace sám, abys taky věděl o čem píšeš a ne něco jako tohle: "No a taky by m+ě zajímalo, třeba se to taky dozvím, bez kterejch senzorů a snímačů motorka může normálně jet a co je opravdu nezbytně nutný pro normální běh motoru." Je to totiž u každýho systému jiný.
Diagnostika na cesty-našla by se varianta, ale je otázka, jestli bys za to dal 15000. Náhradní řídící jednotka je taky dobrá, ale drahá sranda, kup si "tunící" třeba od Ignitechu, pokud ti to s tím bude dobře fungovat, ale spolehlivost těchto jednotek z mé zkušenosti není dobrá, na to, že to stojí ranec...nejlepší je vždy originál, funguje nejlíp, pokud nejseš závodník a nepotřebuješ extra parametry.
Dělám elektroniku na motorkách přes 11 let, diagnostika na vše, opravuju řídící jednotky, přístrojovky, ABS, Immo a další jednotky, jak po stránce HW, tak i SW, úpravy mapování a nastavení dělám taky a plno dalších věcí, takže pokud máš nějaký správný dotaz, tak se ptej, rád ti na to odpovím...

Naposledy editováno 18.10.2022 16:24:07

(reakce na) ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 17:41 | Nahoru | #15
ZdendaZB>Tak jinak Ani jedna motka (300LRA, 701/690) neni vhodna pro dva. Ona teda neni vhodna ani ta T700, a zli jazykove budou tvrdit, ze motka je pro jednoho

Po dalnici nejezdim a ani jezdit nebudu, maximalne nejaky obchvat, kdyz neni zbyti. Nemam problem se presunovat po okreskach, cesta je cil.

Na bezne silnici nejsi na te tristovce za brzdu, i ve dvou to jede bez problemu kolem toho kila.

Jezdit off ve dvou, kde musis pracovat telem, rozumne nejde, a na lehci offik je to v pohode.

Kdyz to stacilo Robovi - uzivatel Erbe na cesty po ose do Pamiru (jeste 250L, za dva roky cca 80t Km), nevidim zasadni prekazku, proc by to nestacilo treba mne. Ale to je vsechno strasne individualni, kazdy ma jine pozadavky. Ja chvili nad 701 premyslel, ale pro me zbytecne moc vykonu do lesa, pro dva stejna "mrdka" (co se tyce pohodli), vetsi provozni naklady, spolehlivost Hondy. Proste kdyz bych hledal motku hlavne do lesa,sahl bych spise po lehcim ostrejsim enduru. Ja spise strasne dlouho vahal, jestli nevzit T700. Jenze kdyz jsem si uvedomil, ze jeji klady pro me budou jen nejake 2-3 tydny v roce, kdyz pojedeme nekam ve dvou, bylo rozhodnuto. Kazdej ma ty preference ale jiny.

Naposledy editováno 18.10.2022 17:44:36

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 18:01 | Nahoru | #16
Tak s cestováním na HQ701 nesouhlasím. Stačí udělat pořádný sedadlo pro spolujezdce, použít kvalitní gelový vložky a můžeš s tím vesele dávat 700 km po dálnici denně ve dvou. A popravdě, předchozí tigr kterej měl na poměry hodně dobrý sériový sedadlo pro jezdce i spolujezdce nebyl až tak diametrálně lepší než moje vytuněný sedlo po kterým se můžu parádně posouvat dopředu i dopzadu, což na onom nešlo. Sice tomu nikdo nehce věřit a je na to plno pošklebků, ale už jsme to párkrát odzkoušelii ve dvou a neskutečně mě to překvapilo. 8 hodin v sedle denně se normálně dá zvládnout. Takže tady bych se i přel.

A když nebudeš jezdit po dálnicích tak musíš mít fakt hodně času na přesuny, protože jet třeba na jih albánistánu po okreskách je fakt utrpení. Ono i po té dálnici ve stodeseti to trvá. A to nemám větrnej štítek, jinak bych dával minimálně 900, protože by mě nezničilo hučení helmy a cukání hlavou od větru.

Hele k Erbemu se nebudu vyjadřovat, abych se zase nestal terčem, ale on moc terén nejezdil. Ani v pamíru, ani na bamu, kde dokonce jel spolu se silniční motorkou. Kdybych ty destinace neabsolvoval a neužil si tam mimo dobrý cesty, tak bych nic neříkal.

Naposledy editováno 18.10.2022 18:04:41

(reakce na) ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 18:02 | Nahoru | #17
ZdendaZB> zejména spolehlivost

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 18:07 | Nahoru | #18
Ano servis a díly budou určitě dražší, spolehlivost není taková, ale po 27tkm mi ani jednou nezdechla a nic stěžejního se nerozbilo. Kromě pružinky na sklopný části řadičky, jeden stříhlej šroub na podsedlovce a 3x se musel restartovat počítač. Jednou mi zabralo náklonový čidlo když jsme stlačovali z krkolomnýho goutroudu, to jsem pak musel vypnout a zapnout zapalování. Jo a ještě mi upadl vývod z nádrže, protože ho ulomil můj přídavnej filtr. Ale to se moc nedá svést na ktm. Předpokládal jsem, že je kovovej a je bytelnej, ale tak tomu nebylo. Jo a jednou za 27 tisíc jsem píchl zadní kolo, ale zato může Jaro, protože nechtěl jet první.

Nesmíte tady číst ty naše povídačky o neustálým generálkování a Jarova kompletní přestavba celýho stroje po Kurdistánu včetně novejch ráfklů a výměny všech ventilů spolu s rozvodovým řetězem.

Mě naopak příjemně překvapila spolehlivost. Ani neklekla pumpa, ani nevytekl spojkovej válec v motoru, ani neshořel alternátor, dokonce i startér je ok. Tfu Tfu Tfu. Jen mám nový gufera ve vidlích a těsnění zadního tlumiče. Ale to prej bylo zaschlý bláto.

Naposledy editováno 18.10.2022 18:10:24

1 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 18:18 | Nahoru | #19
Tady to je jako u ženskejch. Která má pětky, chce dvojky. Co má dvojky, chce pětky. Jedna furt řve, že chce dítě. Druhá furt řve, že dítě ještě nechce. Ti, co mají karbec a analog CDI, tak sní o FI. Ti, co mají FI, nostalgicky vzpomínají na karbec a jednoduché zapalování

Naposledy editováno 18.10.2022 18:19:38

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 18:22 | Nahoru | #20
Aby řeč nestála, znáš to ne.
Každopádně, kdybych si mohl vybrat, tak nějak. Tak to tady nakonfiguruju:

HQ701, hmotnost 130 kilo, výška sedla 840 nad zemí, světlá výška 350mm,zdvihy tlumičů by mi i stačily. Spotřeba 3l na 100. Výkon přepínání 100 koní asfalt, 70 koní terén. Lehký dynamo s magnetem pro zapalování svíčky, 6x led homologovaná světla po 4 tisící lumenech, hlučnost na plnej kotel cca 60 decibel. Bez složitýho karburátoru, jen takovej polokarburátor jak u křovinořezu. Nosnost 240 kilo. Redukovaná jednička na polovinu pro tlačení a trial. Mechanický neporouchatelný abs, proptiprokluz a skákací podvozek jako u bmw gs 1300 hevy offroad, nez elektroniky, všechno mechanický. Životnost motoru 200 tisíc do výměny rozvodů a ventilů. Vzduchem chlazenej motor s ventilátorem, samozřejmě mechanickej náhon a náhon předního kola o hmotnosti 3 kila. Cca 20% výkonu stroje, zapínatelný do 30 kilometrové rychlosti.

Cena do 300 tisíc kč.

Naposledy editováno 18.10.2022 18:25:12

(reakce na) ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 18:56 | Nahoru | #21
vilemx> i když já vzpomínám jen na japonský karbece. Jikov me žádné pozitivní vzpomínky nevyvolává

ECU pro HQ701 od r 2020

18.10.2022 v 18:59 | Nahoru | #22
Nevím jak nový japonci, ale starej karbec u dominátora balada. Nic se neseřizovalo, sežral libovolnej benzín a s papírovým předfiltrem se čistil jednou za sto let. Sice ta motorka žrala o litr víc jak husa-kvarna, ale nemusel jsem se pořád klepat, kdy to zdechne a já končím.

1 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020

19.10.2022 v 06:21 | Nahoru | #23
Jak jsem psal, lidi, kteří sprostě nadávají a píšou blbosti tady nemají co dělat. Nechť se odeberou mezi svý hospodský kámoše a tam se plácají po zadcích, případně po ramenou, jací to jsou hrdinové a znalci. Od takových nepotřebuju pořád dokola poslouchat bláboly, že nikdo neporadí atp. Sami nic neví, tak proč sem lezou a otravují ?

(reakce na) ECU pro HQ701 od r 2020

19.10.2022 v 08:20 | Nahoru | #24
ZdendaZB> Moje řeč, stejně jako chorobní zakladači témat

ECU pro HQ701 od r 2020

19.10.2022 v 08:45 | Nahoru | #25
Nezalložíš téma nic se nedozvíš. Protože v tom bordelu příspěvku všechno zanikne. Hlavně když se sem píšou kraviny nebo výkřiky které nesouvisí to má pak jedno téma milion příspěvku a skoro nic není k problému.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 4 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB


TOPlist