renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna 701 Enduro (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Honza-TA950
Vloženo 8.10.2020
Aktualizováno 21.4.2023
Zobrazeno 3 878x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 26.01.2022, Uskutečněno: 26.01.2022, Zhlédnuto: 21x


ještě na podzim jsem vyměnil výfuk za Wings se silent kitem - tj. na vstupu děrovaný trychtýř a na výstupu db killer se spark arestorem - výsledek super, je to hlučné podobně jako originál, tolik se nehřeje a je lehčí , originál ale zůstane na STK

a taky vyměnil ochranný plech pod motorem - opět za Radegarage ale mk2 - tedy s většíma lépe tvarovaným vnitřním prostorem a hlavně je vodotěsný

kryt zadního kotouče jsem místo Scottsu dal z Aliexpresu - ten ale logicky vzhledem k ceně není frézovaný z jednoho, dílu ale držák destiček je samostatně přišroubovaný a musel jsme ho trochu dopracovat, aby seděl

v rámci zimní údržby jsme motorku zase rozebral

tlumiče přední i zadní jsou na repasi u Procházky v Čerčanech
přitom jsem rozebral přepákování a kyvku - kyvka měla špatné jedno gufero, ale byla dobře namazaná takže v pohodě, ten úchyt kostí v rámu nešel za boha povolit (pomohl rázový povolovák) - bordel tam nebyl, ale vazelíny pomálu, přepákování jsem dal originál včetně delšího bočního stojánku - má to opět celý zdvih a přišlo mi to trochu měkčí, ale je z toho opět vysoká koza (+5 cm)

Dal jsem ty nové závažíčka dekompresoru viz minulý záznam.

Vyndal jsem čerpadlo a vyměnil palivový filtr - na rozdíl od předchozí 690 kde byl filtr z poloviny plný bordelu tak tady byl uvnitř prázdný což je super a čerpadlo nebude vychozené. Hadice jsem nechal originál plastové a spojky mačkací - gumové hadice a šroubovací spojky se v minulosti neosvědčily

zkontroloval jsem ložiska v hlavě - v pohodě, spodní trochu špinavé, ale nebylo rezavé takže jen znovu namazat a složit

trochu drhla ložiska v rozetě, tak jsem je vylisovat a dám nové

prošel jsem komplet kabeláž, vyčistil všechny konektory a našel jsem poškozenou bužírku na kabel od alternátoru za svodem výfuku - kabely vedly jinak než mají být originálně být tak jsem bužírku nahradil izolačkou a znovu kabeláž přepáskoval

při kontrole napínáku jsme zjistil, že už minulý majitel originál napínák vyměnil za DirtTricks - má jinak dělanou západku a vkládá se tam pružina hned z pod víčka.

dal jsem větší a nižší stupačky - od BosleyPegs - jsou fakt pěkně zpracované, vzal jsme verzi Rally a -20mm dolů + řadičku z EXC je malinko delší,a le hlavně má přední část kovovou bez té pitomé gumy co se protáčí a na ní často prokluzuje zabahněná bota

co je ještě v plánu - dodělat kabeláž, zlobí mi napájení tabletu a předělat sedlo

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Ventily a rozvody a další údržba

    Našel jsem chvilku a dostal se k údržbě - u 2018 došlo k úpravě mechanismu dekompresoru - není tam jedno výklopné závažíčko, ale dvě radiálně pohyblivé Duka 2018 na to byla i svolávačka, u HSQ jsme svolávačku neviděl,

    Typ: Údržba
    Vloženo: 17.08.2021
    Uskutečněno: 17.08.2021
    Komentářů: 1x
  • Pár drobností pro info

    Pár doplňkových informací jak jsem psal montážka tlumiče od Scotts Perfomance na 690 nejde použít díky jinému ofsetu. Vyřešil jsem montážkou od Radeho - není sice odpružená, ale je pěkně zpracovaná a za normální cenu.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.04.2021
    Uskutečněno: 20.04.2021


TOPlist