ještě na podzim jsem vyměnil výfuk za Wings se silent kitem - tj. na vstupu děrovaný trychtýř a na výstupu db killer se spark arestorem - výsledek super, je to hlučné podobně jako originál, tolik se nehřeje a je lehčí , originál ale zůstane na STK
a taky vyměnil ochranný plech pod motorem - opět za Radegarage ale mk2 - tedy s většíma lépe tvarovaným vnitřním prostorem a hlavně je vodotěsný
kryt zadního kotouče jsem místo Scottsu dal z Aliexpresu - ten ale logicky vzhledem k ceně není frézovaný z jednoho, dílu ale držák destiček je samostatně přišroubovaný a musel jsme ho trochu dopracovat, aby seděl
v rámci zimní údržby jsme motorku zase rozebral
tlumiče přední i zadní jsou na repasi u Procházky v Čerčanech
přitom jsem rozebral přepákování a kyvku - kyvka měla špatné jedno gufero, ale byla dobře namazaná takže v pohodě, ten úchyt kostí v rámu nešel za boha povolit (pomohl rázový povolovák) - bordel tam nebyl, ale vazelíny pomálu, přepákování jsem dal originál včetně delšího bočního stojánku - má to opět celý zdvih a přišlo mi to trochu měkčí, ale je z toho opět vysoká koza (+5 cm)
Dal jsem ty nové závažíčka dekompresoru viz minulý záznam.
Vyndal jsem čerpadlo a vyměnil palivový filtr - na rozdíl od předchozí 690 kde byl filtr z poloviny plný bordelu tak tady byl uvnitř prázdný což je super a čerpadlo nebude vychozené. Hadice jsem nechal originál plastové a spojky mačkací - gumové hadice a šroubovací spojky se v minulosti neosvědčily
zkontroloval jsem ložiska v hlavě - v pohodě, spodní trochu špinavé, ale nebylo rezavé takže jen znovu namazat a složit
trochu drhla ložiska v rozetě, tak jsem je vylisovat a dám nové
prošel jsem komplet kabeláž, vyčistil všechny konektory a našel jsem poškozenou bužírku na kabel od alternátoru za svodem výfuku - kabely vedly jinak než mají být originálně být tak jsem bužírku nahradil izolačkou a znovu kabeláž přepáskoval
při kontrole napínáku jsme zjistil, že už minulý majitel originál napínák vyměnil za DirtTricks - má jinak dělanou západku a vkládá se tam pružina hned z pod víčka.
dal jsem větší a nižší stupačky - od BosleyPegs - jsou fakt pěkně zpracované, vzal jsme verzi Rally a -20mm dolů + řadičku z EXC je malinko delší,a le hlavně má přední část kovovou bez té pitomé gumy co se protáčí a na ní často prokluzuje zabahněná bota
co je ještě v plánu - dodělat kabeláž, zlobí mi napájení tabletu a předělat sedlo
Vlastník | Honza-TA950 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.10.2020 | |
Aktualizováno | 21.4.2023 | |
Zobrazeno | 3 878x |