renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Husqvarna 701 Enduro (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník OffroaderXR
Vloženo 18.2.2019
Aktualizováno 18.2.2019
Zobrazeno 4 061x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


relativně lehký jednoválec s širokým využitím, po úpravách ideální motorka pro adventure cestování

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
AJP PR7: naskytla se výhodná koupě 701čky

První dojmy - obratnost, lehkost řízení, minimální vibrace motoru, dávkovatelný výkon - "dole hodná, nahoře ďábelská" :-) nízká spotřeba, je doma víc v terénu, ale i na silnici po přitvrzení tlumičů (lze nastavit manuálně za jízdy, jedním prstem) dokáže pobavit skoro jako nadupaný motard

Motorku bych doporučil pro - pro ADV cestovatele a jezdce hobby rally závodů

Doplňky na motorce - kapotáž, přední nádrž, stupačky a nožní brzda R.G., snížení výšky v přepákování o 40 mm, laděný výfuk GPR, spodní ovládání spojky Oberon, eliminátor falešných neutrálů od Ladislav Lebánek,

































Recenze

pořizoval jsem si ji jako třetí motorku k Transalpu 650 a Husqvarně TE310. TA 650 mám pro cestování ve dvou. Na adventure se mi TA moc neosvědčil, zejména kvůli tragickým předním tlumičům a vysoké hmotnosti stroje. Lehkou ostrou HQ 310 mám na ježdění v těžším terénu, hlavně z důvodu pilování stylu jízdy a pro zvýšení fyzické kondice. Chtěl jsem motorku, která bude mít sqělý moderní podvozek a kterou dokážu sám zvednout ze země a to i v terénu. Výkonný motor nebyl mým základním požadavkem, spíše jsem hledal stroj, který bude umět kráčet v nízkých otáčkách a nebude to žádná uskákaná koza která vyráží přískokem vpřed. Stroj jsem po různých radách doplnil o přední kapotáž, přídavnou axiální nádrž, nový airbox, rallyové frézované stupačky, laděný výfuk a eliminátor falešných neutrálů. První co jsem sundal byly stupačky spolujezdce, tento stroj opravdu nebudu trápit jízdou ve dvou, myslím si, že pro to ani nebyl určen. Motorka nemá téměř žádný úložný prostor. Je nutné jezdit s batůžkem, na delší cesty jsem pořídil měkkou podkovu od motovaky.cz
Motorka se chová skvěle co se týče jízdních vlastností, neztratí se ani na silnici, na klikatících se balkánských cestičkách je jako doma. Co jsem zatím nikdy nezkoušel je delší dálniční přejezd. Co mne příjemně překvapilo je velmi nízká spotřeba kolem 4 litrů a to jsem ji nijak nešetřil, jak na šotolinách, v lehkém terénu tak i na silniciích (Transalpina, Transfagaraš apod.). Co mě nepříjemně překvapilo byla závada pomocného válečku hydraulické spojky Magura cca po 4500 km. Je to bohužel běžná závada, opravil jsem ji na krátko neoriginálním o-kroužkem a ihned jsem díky radám na forech objednal celý spodní díl Oberon z UK. Od té doby spojka funguje perfektně.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kokpilot
kokpilot napsal 27.03.22 v 13:30 10b.

Tahle motorka je Bomba

Pedl
Pedl napsal 18.05.21 v 11:03 10b.

HusKa701
HusKa701 napsal 19.03.19 v 21:55

Díky za odkaz.

OffroaderXR
OffroaderXR napsal 18.03.19 v 17:04

mám tohle:

http://www.rally-rai...ink-kouba-kuoba-40mm

HusKa701
HusKa701 napsal 12.03.19 v 14:50

Díky za info. zatím mám nájezd necelých 34 000 km a spojka je OK. Kdyby to zazlobilo tak do tý změny půjdu taky. Ještě jsem koukal na Tvoje snížení na přepákování. To je od Rade Garage? Mám to malinko puštěný menším předpětím pružiny. Tohle by bylo určitě lepší řešení.

Více komentářů



TOPlist