renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 GS (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník random99
Vloženo 29.9.2019
Aktualizováno 12.4.2022
Zobrazeno 3 001x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální bytelné enduro vhodné na cesty kolem komína, trochu offroadu i na delší cesty. A je pěkné :)

Více fotografii

Motorka koupena od Německo

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna 701 Enduro: Nebyly k mání za slušný peníz, méně pohodlná, nutnost drahého dovybavení na cestování.
Honda CRF1000L Africa Twin: Pocitově větší a těžší.
Triumph Tiger 800 XR: Nesedl mi posezem, ovládáním a nepůsobil na mě tak bytelně.
Ducati Scrambler Desert Sled: Velmi zábavná, ale drahá, není moc na delší cesty a otravovaly mě falešné neutrály.
KTM 790 Adventure: Dobrá moto, ale prostě mi nesedla a jsou zatím drahé.
Yamaha Tenere 700: Neměl jsem možnost vyzkoušet a projet.

První dojmy - Sedla mi hned do ruky, působí fortelným dojmem a je pohodlná. Negativa byla jen v lehkých vibracích motoru ve vyšších otáškách.

Motorku bych doporučil pro - Cestovatelům s dlouhýma nohama, co hledají moto kolem 200 kg.

Doplňky na motorce - Vyšší plexi, BMW vario kufry, hl. stojan, padáky, šusplech pod motorem, vyhřívané rukojeti, komfort sedlo.

Recenze

Po 2 letech na Kawasaki Z 1000 jsem si říkal, že by to chtělo něco pohodlnějšího na delší cesty s možností offroadu. Vybíral jsem rok a nakonec jsem se rozhodoval mezi Husqvarnou 701 a BMW. Husqvarna je lehoučká, lepší na offroad a zábavnější. Nicméně nabídka ojetin je mizivá a jsou stále dost drahé v poměru k základní ceně, navíc na cestování bych ji musel dovybavit za dalších cca 50 tis Kč a to je dost. BMW - nejdříve jsem testoval 850, abych zažil ethalon ve střední enduro třídě a pocity byly super. Motorka jela krásně, pohodlná, výkonu dost. Ale je drahá jako prase a tak jsem si řek, že prubnu 800 a pokud tam nebudou velké rozdíly, mohlo by to klapnout.Nakonec jsem v Něměcku objevil skoro novou verzi Trophy s kuframa, padákem a vyšším plexi za slušný peníz, protože 800 je v Německu plno a zrovna se jich všichni zbavují, aby koupili KTM 790. Tož tak jsem nepohrdnul :)
Zatím mám málo najeto, ale klady jsou pohodlí (mám comfort sedlo), výkonu dost a velmi nízká spotřeba - 4,2 litru. Nevýhody jsou lehké vibrace nad 5 tis otáček a výška - se svými 185 cm stojím na špičkách nebo musím být nakloněný na stranu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marunak
Marunak napsal 02.10.19 v 19:28 10b.

Taky mám komfortní sedlo a jsem na špičkách (178cm). Sedlo je širší než originál. Měl sem možnost vyzkoušet přešité originální sedlo a bylo to lepší. Možná vyzkouším snížené s mojí výškou.

Milan1963
Milan1963 napsal 30.09.19 v 16:51 10b.

Hezká, osvědčená...10 bodů

random99
random99 napsal 29.09.19 v 23:12

SJ90 - díky za tip, taky jsem si říkal, že se na nastaveni musím podívat, ale spíš si myslím, že u mě to bude krátkýma nohama, co mám na svou výšku :) Jinak váhu jsem neměřil, ale pocitově při jízdě to byl docela velký rozdíl třeba oproti Africe a to tam je cca 30 kg rozdíl dle specifikací, tzn bez extra vybavení.

SJ90
SJ90 napsal 29.09.19 v 21:46 10b.

Jo hezká motorka , dobré motorky ve výběru . Měřím jen o 1 cm víc a stojím objema nohama pevně na zemi i s rezervou tak jestli nemáš náhodou utaženou pružinu na doraz pro jízdu ve 2 i s nákladem? Jinak ta mrška není tak lehká jak se zdá na váze mi to ukázalo 238kg s 1/2 nádrže, sice je tam topcase a pádáky s krytem motoru a že by to dalo 24 kg navíc se mi moc nezdá.
Přeji hodně pohodových km

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 29.09.19 v 11:55 10b.

Více komentářů



TOPlist