
-
Nové Ducati na vlastní oči: lahůdkové SP, nové Scramblery, dvouválcový Streetfig...
04.05.2022
-
Nedosáhnete na zem? Na Multistradě V4 S stačí zmáčknout tlačítko
25.02.2022
-
Ducati Multistrada V4 Pikes Peak se vrací ke svým sportovním kořenům
28.10.2021
-
Multistrada V4, Monster a další novinky Ducati naživo. Jaké jsou?
07.04.2021
-
Ducati Multistrada V4 je nejsilnější a nejvíc „multi“ v historii
04.11.2020
-
Ducati bez desma, s velkým servisem po 60 000 kilometrech a výkonem 170 koní, ta...
15.10.2020
-
Ducati představí Multistradu V4, bude mít radary vpředu i vzadu
06.10.2020
- Přidat článek
2021 | 2022 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1158 cm3 | |
Výkon | 125 kW | |
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min | |
Točivý moment | 125 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 8750 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 4 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 83 mm | |
Zdvih | 53.5 mm | |
Kompresní poměr | 14 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Monocoque | |
Materiál rámu | lehká slitina | |
Zdvih předního odpr. | 170 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 180 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 19 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR19 | |
Rozměr zadní pneu | 170/60ZR17 | |
Rozvor | 1567 mm | |
Úhel hlavy řízení | 24.5 ° | |
Závlek předního kola | 102.5 mm | |
Světlá výška | 220 mm | |
Výška sedla | 840 mm | |
Výška sedla max | 860 mm | |
Suchá hmotnost | 215 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 240 kg | |
Užitečná hmotnost | 226 kg | |
Objem nádrže | 22 l | |
Spotřeba | 6.5 l/100 km | |
Maximální rychlost | 250 km/h | |
První cena | 465000 Kč | 460000 Kč |
Poznámka | cena 17 990 EUR. Verze S: brzdy 330 mm, 243 kg, cena 20 990 EUR/545 000 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 15000 Km | |
Seřízení ventilové vůle | 60000 Km |
-
Nové Ducati na vlastní oči: lahůdkové SP...
-
Extraliga dobrodružných cestovatelů: R 1...
-
Ducati Multistrada V4 S: Opravdu cesťák,...
-
Ducati Multistrada V4 S: Prohlídka příst...
-
Multistrada V4, Monster a další novinky ...
-
Ducati Multistrada V4 je nejsilnější a n...
-
Ducati bez desma, s velkým servisem po 6...
- Přidat video
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Lhotka, rudachItalská kráska pod vlivem německých inženýrů
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Skorotice, MassikPohodlná, výkonná, prostě TOP.
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Beroun-Město, hans1978Pohodlná, rychlá, obratná, rychlé cestování dostává nový rozměr.
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Kytlice, fidoooMultifunkční motorka pro dlouhé cestování i adrenalinové krátké výlety s emocemi
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Vrútky, TdickoChcelo to na stare kolena trosku zmenu
-
Ducati Multistrada V4 (2022)
Valašská Bystřice, OvanekMotorka na cestování. Kdysi sem chtěl Multistrádu V4s ale některé věci mě od motorky odradily a poč...
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Vrútky, TdickoChcelo to na stare kolena trosku zmenu
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Kytlice, fidoooMultifunkční motorka pro dlouhé cestování i adrenalinové krátké výlety s emocemi
-
Ducati Multistrada V4 (2022)
Valašská Bystřice, OvanekMotorka na cestování. Kdysi sem chtěl Multistrádu V4s ale některé věci mě od motorky odradily a poč...
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Beroun-Město, hans1978Pohodlná, rychlá, obratná, rychlé cestování dostává nový rozměr.
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Lhotka, rudachItalská kráska pod vlivem německých inženýrů
-
Ducati Multistrada V4 (2021)
Skorotice, MassikPohodlná, výkonná, prostě TOP.
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 10.0/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 10.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | - |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 10.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | 10.0/10 |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Harley Davidson Pan America 1250 | Vyrobena v Cine |
Harley Davidson Pan America 1250 | Vyrobena v Cine |
BMW R 1250 GS | |
BMW S 1000 XR |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Adventure | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
BMW R 1250 GS | Přišlo mi, že bych stejně po čase musel skončit u GS, tak proč to prodlužovat... |