
-
Test Ducati Multistrada V4 S 2025: Nenápadná evoluce
24.04.2025
-
Ducati MTS V2 S vs V4 S: Nevíte, jakou Multistradu vybrat?
06.02.2023
-
Extraliga dobrodružných cestovatelů: R 1250 GS vs. Multistrada V4 S vs. Pan Amer...
09.05.2022
-
První test Ducati Multistrada V4 S: Opravdu cesťák, nebo maskovaná Panigale?
26.04.2021
-
Vylepšená Multistrada V4 s (teoreticky) nižší spotřebou a chytřejšími asistenty...
20.09.2024
-
Multistrada V4 RS má motor z Panigale a ukazuje, že v Ducati se nezastaví před n...
19.10.2023
-
Ducati slaví 20 let Multistrady modelem V4 S Grand Tour
19.09.2023
-
Nová Ducati Multistrada V4 Rally dojede dál, pojede pohodlněji a projede náročně...
29.09.2022
-
Nové Ducati na vlastní oči: lahůdkové SP, nové Scramblery, dvouválcový Streetfig...
04.05.2022
-
Nedosáhnete na zem? Na Multistradě V4 S stačí zmáčknout tlačítko
25.02.2022
-
Ducati Multistrada V4 Pikes Peak se vrací ke svým sportovním kořenům
28.10.2021
-
Multistrada V4, Monster a další novinky Ducati naživo. Jaké jsou?
07.04.2021
-
Ducati Multistrada V4 je nejsilnější a nejvíc „multi“ v historii
04.11.2020
-
Ducati bez desma, s velkým servisem po 60 000 kilometrech a výkonem 170 koní, ta...
15.10.2020
-
Ducati představí Multistradu V4, bude mít radary vpředu i vzadu
06.10.2020
-
Ducati Multistrada V4 až v roce 2021
25.09.2019
- Přidat článek
2021 | 2022 | 2023 | 2025 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1158 cm3 | |||
Výkon | 125 kW (170 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min | 10750 ot/min | ||
Točivý moment | 125 Nm | 124 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 8750 ot/min | 9000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 4 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 83 mm | |||
Zdvih | 53.5 mm | |||
Kompresní poměr | 14 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Monocoque | |||
Materiál rámu | lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 170 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 180 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 19 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR19 | |||
Rozměr zadní pneu | 170/60ZR17 | |||
Rozvor | 1567 mm | 1566 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 24.5 ° | 24.2 ° | ||
Závlek předního kola | 102.5 mm | 100.6 mm | ||
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | 840 mm | ||
Světlá výška | 220 mm | - | ||
Výška sedla | 840 mm | |||
Výška sedla max | 860 mm | |||
Suchá hmotnost | 215 kg | 229 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 240 kg | 244 kg | ||
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | 251.5 kg | ||
Užitečná hmotnost | 226 kg | - | ||
Objem nádrže | 22 l | |||
Spotřeba | 6.5 l/100 km | 6.6 l/100 km | ||
Maximální rychlost | 250 km/h | - | ||
První cena | 465000 Kč | 460000 Kč | 499000 Kč | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 571000 Kč | 655000 Kč | |
Poznámka | cena 17 990 EUR. Verze S: brzdy 330 mm, 243 kg, cena 20 990 EUR/545 000 Kč | - | 460 000,- V4 547 000,- V4 S červená, litá kola 554 500,- V4 S bílá, šedá litá kola 564 000,- V4 S červená, drátěná kola 571 000,- V4 S bílá, šedá, drátěná kola |
- |
Výměna motorového oleje | 15000 Km | |||
Seřízení ventilové vůle | 60000 Km |
-
Termignoni
-
Ducati Multistrada V4 S 2025: Prohlídka ...
-
Test Ducati Multistrada V4 S 2025: Nenáp...
-
Vylepšená Multistrada V4 s (teoreticky) ...
-
Multistrada V4 - originál zvuk
-
Ducati slaví 20 let Multistrady modelem ...
-
Ducati MTS V2 S vs V4 S: Nevíte jakou Mu...
-
Honda VFR1200X Crosstourer: Cestování s ...
-
Nové Ducati na vlastní oči: lahůdkové SP...
-
Extraliga dobrodružných cestovatelů: R 1...
-
Ducati Multistrada V4 S: Opravdu cesťák,...
-
Ducati Multistrada V4 S: Prohlídka příst...
-
Multistrada V4, Monster a další novinky ...
-
Ducati Multistrada V4 je nejsilnější a n...
-
Ducati bez desma, s velkým servisem po 6...
- Přidat video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Ducati - Diagnostika | 2 | 11.4.2025 08:49 | ||
Opravy a údržba | nastavení nebo výměna pružiny Ducati MTS V4s | 10 | 20.10.2024 18:31 | ||
Opravy a údržba | závada denního LED osvětlení Ducati Multistrada V4S | 3 | 14.9.2024 10:14 | ||
Italské | Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat a BMW včetně modelů 2024 - Opava | 1 | 23.4.2024 14:03 | ||
Italské | Ducati Multistrada v4s COC list | 8 | 5.12.2023 19:22 | ||
Enduro & funbike | multistrada V4S | 41 | 3.12.2023 09:17 | ||
Italské | VDW 2023 | 779 | 19.6.2023 12:17 | ||
Silniční cestovní | Ducati multistrada V4S skusenosti | 24 | 25.12.2022 10:12 |
-
Ducati Multistrada V4 / S (2024)
Brno-Starý Lískovec, MetricJazdiaci dôkaz o tom, že GS nie je dokonalé. Zvláda rýchlu aj uvoľnenú jazdu.
-
Ducati Multistrada V4 / S (2024)
Oslavice, KentuckyMotor plný emocí, ten mě dostal. Výborná ovladatelnost, každým dalším kilometrem jsou emoce vyšší....
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Lhotka, rudachItalská kráska pod vlivem německých inženýrů
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Guty, MuňosFrancesca,freccia rossa Ducati Multistrada V4 sport
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Vrútky, TdickoChcelo to na stare kolena trosku zmenu
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Skorotice, MassikPohodlná, výkonná, prostě TOP.
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Beroun-Město, hans1978Pohodlná, rychlá, obratná, rychlé cestování dostává nový rozměr.
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Kytlice, fidoooMultifunkční motorka pro dlouhé cestování i adrenalinové krátké výlety s emocemi
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Bratislava, martinpochylyDokonalý motocykel, ako pre dlhé trasy cez Európu, kľukaté passá, tak aj nudné diaľničné presuny....
-
Ducati Multistrada V4 / S (2023)
Šardice, PetrideChtěl jsem cestovní enduro, které zvládne šotolinu, ale zároveň bude agilní na silnici. Nová Multist...
-
Ducati Multistrada V4 / S (2024)
Zvěrotice, pyskutekprostě skvělá! Výkon, stabilita, podvozek, quickshifter na jedničku - konkurence dost zaostává...
-
Ducati Multistrada V4 / S (2024)
Brno-Starý Lískovec, MetricJazdiaci dôkaz o tom, že GS nie je dokonalé. Zvláda rýchlu aj uvoľnenú jazdu.
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Děčín I-Děčín, ZbyněkK84Nějak mě to k Ducati stále táhne..
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Kozmice, Pra-I-zaKKdyž cestovat, tak ve stylu...
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Tatranská Lomnica, walleNádhera na pohľad a zábava v jazde
-
Ducati Multistrada V4 / S (2024)
Oslavice, KentuckyMotor plný emocí, ten mě dostal. Výborná ovladatelnost, každým dalším kilometrem jsou emoce vyšší....
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Guty, MuňosFrancesca,freccia rossa Ducati Multistrada V4 sport
-
Ducati Multistrada V4 / S (2022)
Ratměřice, Bara114Boží,přesně na tuhle jsem si myslel barva Sport Livery v plný palbě a na drátech.
-
Ducati Multistrada V4 / S (2023)
Šardice, PetrideChtěl jsem cestovní enduro, které zvládne šotolinu, ale zároveň bude agilní na silnici. Nová Multist...
-
Ducati Multistrada V4 / S (2021)
Ostrava - Poruba, MuchtarPerfektní motorka nabitá technologiemi, se skvělým motorem a perfektním podvozkem. A kdo říká, že V...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.5/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.3/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 9.8/10 |
Město | 9.5/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Terén | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 6.5/10 |
Nabídka doplňků | 6.5/10 |
Servisní intervaly | 9.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 10.0/10 |
Výška | 10.0/10 |
Ochrana motoru | 10.0/10 |
Skoky | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1300 GS | nenadchlo mě to, rychlořazení je doslova otřesný |
Ducati Multistrada V4 Rally | Cena a (ne)dostupnosť |
BMW R 1300 GS | Jednak malý, jednak nešikovný a v neposlednej rade nie tak zábavný |
KTM 1290 Super Adventure | Trochu malý a tvrdý, menej vhodný na uvoľnené cestovanie |
Harley Davidson RA Pan America 1250 | Celkovo nedotiahnutý |
Triumph Tiger 1200 Rally | Zúfalo malý a motor nad 6000 RPM hrozne vibruje |
BMW S 1000 XR | Motorka jako celek super, ale nesedí mi řadový čtyřválec. |
KTM 1290 Super Adventure | Design |
Harley Davidson Pan America 1250 | možná až moc velká a zatím neodzkoušená, ale jinak taky super |
BMW R 1250 GS Adventure | nižší výkon, chtěl jsem méně okoukanou, ale myslím, že GS je pecka |
BMW S 1000 XR | Přesvědčil italský design a to, že Multisranda je prostě o emocich! |
Harley Davidson Pan America 1250 | Vyrobena v Cine |
BMW R 1250 GS | |
BMW S 1000 XR |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1300 GS | Nemá kardan |
BMW S 1000 XR | -cena, primárne som chcel Pikes Peak, ale aktuálne je to úplne mimo rozpočet, možno o pár rokov. V4s je super stroj, no BMW som zjednal na bezkonkurenčnú cenu takže viac menej rozhodli peniaze |
BMW R 1300 GS | Myslim, ze by me provokovala k nepravostem. A taky se spotrebou teto koncepce nemam dobre zkusenosti (VFR 1200) |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | nakonec jsem nekoupil ,protože Busu už jednou přestali vyrábět a mam pocit ,že ten okamžik kuli EU zase brzo nastane.. |
KTM 1290 Super Adventure | Cena |
KTM 1290 Super Adventure | Ty ceny za verzi s radarem a hlinikovymi kufry vubec nedavaji smysl. Asi nejhorsi pomer cena/nabizena hodnota. Sledoval jsem od jara ceny na bazarech, zrejme velmi spatne prodejna motorka za pozadovane ceny. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Ještě nebyl k mání model Rally s velkou nádrží a nemám rád dojezdovou úzkost. :-) |
KTM 1290 Super Duke GT | Vadila mě 19 vepředu a PikesPeak byl přes limit. |
Triumph Tiger 1200 Rally | Ducati je srdcovka, len keby neboli take drahe... Tu to bola cena a nema kardan |
Voge 900 DSX | Cena |
Kawasaki Versys 1000 | se specifikací nesmyslná cena |
Triumph Tiger 1200 Rally | Vysoká cena, řetěz místo kardanu a vyšší spotřeba oleje. Jinak krásná motorka. |
Triumph Tiger 1200 Rally | Rozhodla cena příslušenství a možnost jízdy v terénu, jinak V4 naprostá pecka. |
KTM 1290 Super Adventure | Pro mlaďochy |
Ducati Multistrada V4 Pikes Peak | Nakonec jsem vzal ostřejší verzi Pikes Peak důvody: Kovaná kola, Öhlins podvozek, jednostranná kyvka, lakování. |
BMW R 1250 GS Adventure | |
BMW R 1250 RT | Spolu s Tigrem asi nejvážnější favorit, ale na chvilku jsem se zamyslel a RT-čko bylo v garáži ... |
BMW K 1600 B | už už jsem vzal tohle skladové cenduro v šedé s radarem (mimochodem je výborná, možná bych i vzal jako druhou motorku příští rok), kdyby dva dny nato nepřišla nabídka na K 1600 |
Triumph Tiger 1200 GT | Krásná, výborná, ale oproti Tigerovi nemá kardan. |
KTM 1290 Super Adventure | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | Smrči-GSX-F | 2022_multistrada.pdf | 225 MB | Kompletní dílenský servisní manuál k nové Multistradě V4S |