PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada V4 (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rudach
Vloženo 3.5.2021
Aktualizováno 3.5.2021
Zobrazeno 779x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Italská kráska pod vlivem německých inženýrů

Motorka koupena od FIRMA:Rossomoto MB (Debř) - Super prodejna s unikátní sbírkou motorek Ducati ! Stepana Semerada znam dlouha leta, jeste z BMW a pan majitel to proste děla pro radost a je to vidět.

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - Dlouho jsem přemýšlel jestli jí dám šanci. MTS 1260 byla skvělá motorka, ale prostě nejlépe funguje při sportovní jízdě a já už tak primárně nejezdím. Nový motor u V4 sliboval lepší projev v nižších otáčkách a po shlédnutí snad všech dostupných testů, jsem motorku objednal...

Recenze

Motorku jsem objednal ve verzi V4S s paketem Tour a Urban. Radar jsem nebral, protože ta černá piksla na přední masce je strašně hnusná. Po dálnici moc nejezdím, tak standardní tempomat je víc než dost. Upřímně musím říct, že 1260 se mi líbila víc, měla uhlazenější design, za to V4 má spíš agresivní vzhled a to jak zepředu díky nové linii světel, tak z boku díky "žraločímu" žebrování.

Momentálně zajíždím a strašně jsem se na motorku těšil (po dekádě na všech možných GeES je to prostě nová zkušenost), tak mě berte s rezervou :)

Po prvním nastartování se neozvalo žádné ševelení čtyřválce, ale spíš zvuk, který je hodně podobný dvouválci z MTS 1260. Každopádně i projev motoru je hodně podobný tomu na co jsme byli u MTS zvyklí, ale nižší otáčky jsou opravdu o parník klidnější. To potvrzuje fakt, kdy me při cestě z motosalonu na benzinku vyděsilo klepání z oblasti motoru, než jsem zjistil, že motor při jízdě po městě vlastně souvisle podtáčím :)))
Celkově jsem z motoru nadšený, i když točím jen do 5500 otáček, tak je to dravec, kterému nevadí šourání se městem, coz mi u 1260 hodně chybělo.

Zbytek je vlastně velmi podobný tomu co jsem už psal. Skyhook i QuickShifter funguje mnohem lépe než u BMW 1250 GS a to samé platí o chovaní motorky v zatáčkách. Podvozek se mi zdá zase o něco lepší, i přes 19" kolo je motorka neuvěřitelně hravá a při prudším brždění před zatáčkou se nekroutí, tak jak mi to dělala 1260 (což bylo ovlivněno hlanvě mojí poněkud vyšší hmotnosti :))).

Ovládací tlačítka jsou opět osvětlená a navíc podsvícená, takže nejenže víte kde čudlíky máte, ale i co je na nich nakresleno :) Tablet je u verze S zase o něco vetší, ale grafické znázornění máte teda GS o dost přehlenější, ale nemůžeš mít zase všechno no ... :)

Postupně budu dopisovat nové poznatky, ale zatím je to čistá radost !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
findejs1310
findejs1310 napsal 10.05.21 v 20:11 10b.

Krásná červená Italka

Milan1963
Milan1963 napsal 10.05.21 v 15:54 10b.

Krasavice, at' ti nadšení vydrží !

Paulano
Paulano napsal 10.05.21 v 15:16 10b.

Krasavice Italská

LADIS007
LADIS007 napsal 10.05.21 v 12:14 10b.

Proti GS to má určitě i emoce, ikdyž obě motorky jsou skvělé. Dej update po nějakém delším tripu co a jak.

Tifone
Tifone napsal 10.05.21 v 10:51 10b.

Více komentářů



TOPlist