renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada V4 / S (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Massik
Vloženo 30.4.2021
Aktualizováno 30.4.2021
Zobrazeno 2 352x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Pohodlná, výkonná, prostě TOP.

Motorka koupena od Profi-moto.cz (Děčín IV-Podmokly) - Skvělý přístup a hlavně přátelský.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Volba byla jasná. Už v r. 2019 jsem čekal, že 2020 vyjede a půjdu do ní. No, nějak se to zpozdilo, ale čekání se vyplatilo. Objednaná již v listopadu a teprve teď dorazila. Asi nejsem takový "Ducatista" jako někteří, ale je nádherná, na fotkách se to nedá posoudit. Musíte ji vidět naživo. A že má 4 válce a není desmo, jak spousta odpůrců V4 tvrdí, že už "není" Ducati? Je to kurva Ducati :)

Motorku bych doporučil pro - Všem kdo něco víc než GS nebo KTM 1290 Advanture. :)

Doplňky na motorce - Všechny tři packety - FULL (travel+radar+performance): vyhřívané rukojeti + boční kufry + centrální stojan, radar systém (blinde spot detection + adaptivní tempomat), Akrapovič + přední karbonový blatník (dorazí brzy). Bezklíčové víčko nádrže, senzory tlaku v pneu a touring plexi. Ještě přijde enduro packet - přídavná světla, větší kryt motoru, padáky a kryt chladiče a bude kopmlet.

Recenze

Při srovnání s BMW GS 1200 (2009, 2014 a 2015), Multistrada 1200S (2016) je tohle nejlepší co jsem kdy sedlal. Vůbec jsem se s ní nemusel seznamovat, jako s předchozími motorkami. Prostě mi okamžitě padla do ruky, resp. mezi nohy :) Výška sedla je sice proti 1260 sice o něco vyšší (840 mm a dá se nastavit na 860 mm). Mám nastaveno na 860 mm a stále oběma nohama dosáhnu dostatečně na zem. (Kdybych dal na 840 mm, je to jako na předchozí 1200S (kde jsem měl 845mm). Zátah je fakt brutální, ikdyž zatím jen do 6000 ot., motorka je masivní (ve srovnání s 1200S) a pohodlná Má velký TFT display, perfektní konektivitu s mobilem i interkomem. Ještě dostane Enduro packet a dovybavení do FULL - Akrapovič a přední karbonový blatník. Adaptivní tempomat super - jsem na něj zvyklý z auta a hlavně super věc je blind spot detection - to je na motorce dost dobrá věc. No a hill hold, quck shifter atd. už jen umocní požitek z jízdy ještě víc. DWC je nastavený u všech jízdních režimů defaultně tak akorát, že se trošku přizvedne kolo i na dvojku. Dá se poladit víc i míň. Ono se toho dá vůbec poladit mnohem víc, tak jak to znáte z 1200 nebo 1260. Navigace také OK, na display, jen škoda, že musí být mobil stále v režimu Ducati link, jinak ztratí spojení, ale pak se zas připojí zpět. No nic. Jdu dál zkoumat, jezdit a kochat se. Až bude po 1000 KM, to bude teprve něco.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fidooo
fidooo napsal 23.03.22 v 18:36 10b.

Ahoj , mám dotaz , jestli tě můžu navštívit a poslechnout chod tvého motoru při courání městem v otáčkách kolem 3000 nebo i na volnoběh ...slyším na své Mult.V4 klapání v oblasti motoru , asi ventily či co. Nevím jestli je to normální. V servisu v Děčíně prý vše OK , ale nevím ,... měl jsem jiné motorky a takové pazvuky motoru nikde nebyly. Moto za 650.000,-Kč tak očekávám trochu něco jiného. Můžu ti půjčit svojí moto aby jsi řekl své dojmy , nebo si můžu na chvíli půjčit tvojí abych zjistil jestli nejsem paranoidní. Všude se píše kultivovaný chod motoru , ale jsem z toho trochu zklamaný. Předem díky za pomoc. tel.777262182 , Děčín

Více na: https://www.motorka...01&act=komentare
Copyright © Motorkari.cz

ZbyněkK84
ZbyněkK84 napsal 30.10.21 v 21:57 7b.

Evoluci nezastavíš

Massik
Massik napsal 09.05.21 v 13:22

ieiou: jj, je moc hezká, hezčí než červená.

ieiou
ieiou napsal 07.05.21 v 11:44 10b.

Paráda...v té šedé je to mooc pěkné.

Paulano
Paulano napsal 07.05.21 v 11:17 10b.

Nádherná Italka! Ať slouží a kolama vždy dolů

Více komentářů



TOPlist