Motor plný emocí, ten mě dostal. Výborná ovladatelnost, každým dalším kilometrem jsou emoce vyšší.
Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 10-Hostivař) - Fantastický přístup prodejce
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 XR: Motorka jako celek super, ale nesedí mi řadový čtyřválec.
První dojmy - Když jsem byl na testovací jízdě, prvních 10 až 20 kilometrů jsem přemýšlel jestli mi bude vyhovovat motor. Bylo to takové zkoumání. Ale po cca 30 kilometrech to byla jasná volba. Jo, ty emoce z toho tryskají a je cítit, že ten motor pode mnou žije a to fakt miluji.
Motorku bych doporučil pro - "Podle vkusu každého soudruha".
Doplňky na motorce -
Rám, kryty chladičů, LED dynamické blinkry, ochranná fólie celého předku motorky včetně nádrže.
Recenze
U verze Grand Tour se mi líbí decentnější barevná kombinace, ale hlavně mi u motorky musí sednout motor. Potřebuji stroj, ze kterého cítím, že to v tom ústrojí žije v celém spektru otáček. Proto asi nebudu mít nikdy klasický řadový čtyřválec, který je až do středně vysokých otáček strašně sterilní. Pro mě je to v těch nižších otáčkách jako když jedeš v tramvaji, bez emocí. Nahoře už je to jiný kafe, tam je to super. Na okruh paráda, Ale na běžné silnici přece nejde mít furt plnej a jinak z toho pro mě ty emoce nejdou. Bohužel. Takže tato V4 s opačně se točící klikou (tak jako moje bývalá MV Agusta), to je pecka. Podvozek v režimu touring je super žehlící, Aktuálně mám najeto něco přes dva tísíce kilometrů, takže jsem mohl plyn otevřít téměř naplno. To co se děje od osmi tisíc otáček a výš, to jsou fakt jatka. Motor jde do otáček jak zběsilý a ten řev z airboxu a z motoru je fascinující. Na malém převýšení jsem asi ve 160 km/h vzal na čtyřku k plnému plynu a motorka letěla pěkný kousek po zadním. Paráda. Jsou z toho super pocity. Motorka je pohodlná, zároveň rychlá, hbitá a dostatečně velká na delší cestování. Trochu mě mrzí, že to nemá letmáč a širší zadní gumu, ale už jsem se s tím smířil. Co se týká výbavy, je super, že vše (kromě kufrů) je bezklíčové, včetně víčka nádrže. Super je i schránka na mobil, která má samozřejmě USB zástrčku a tím, že je vodotěsná, má i ventilátor, aby se mobil nepřehříval. Zrcadlení navigace na přístrojovce přes Sygic je fajn, ale občas, když ztratíš signál, ztratí se připojení wifi, které si systém na moto vytváří a zmizí to. Je to spolehlivé tak z 80-90%. Na tom by měla Ducati ještě zapracovat. Jinak zobrazení navigace na přístrojovce je super (když to funguje). Motorka jako celek funguje zatím skvěle.
Konečně lepší výfuk. Po fyzickém poslechnutí Akrapoviče a Termignoni jsem se rozhodl za mě pro lepší zvuk výfuku od Termignoni. Po cca 500 km kdy se výfuk vypálil zvuk ještě zhrubl. Paráda. Videa s originálním výfukem a Termignnoni jsou přiloženy. Ideálně poslechnout přes externí reproduktor. Jinak aktuálně mám přes 7,5 tis. km a emoce nevyprchávají, naopak. V pátek jedu do Alp, tak už se těším na pořádné provětrání motorky.
Parádní kousek
a dívám se, že už proběhl i test k moři