
Gas Gas Cami vs AJP PR5 250
08.09.2014
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 250 cm3 | 249 cm3 | ||
Výkon | 18.4 kW | 20.2 kW | ||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | 8000 ot/min | ||
Točivý moment | 17 Nm | 23 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Vzduch a Olej | Kapalina | ||
Uspořádání válců | 1 | - | Stojatý | |
Počet válců | 1 | |||
Rozvod | OHC | |||
Ventilů na válec | - | 4 | ||
Vrtání | - | 77 mm | ||
Zdvih | - | 53.6 mm | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | - | Elektrický a nožní | ||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Materiál rámu | - | ocel/lehká slitina | - | |
Zdvih předního odpr. | 300 mm | 280 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 300 mm | |||
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | |||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 21 " | - | ||
Zadní kolo | 18 " | - | ||
Rozměr přední pneu | 90/90 - 21" | 90/90-21 | ||
Rozměr zadní pneu | 120/80 - 18" | 120/80-18 | ||
Rozvor | - | 1460 mm | ||
Výška sedla | 940 mm | 950 mm | 940 mm | |
Suchá hmotnost | 115 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 123 kg | ||
Objem nádrže | 7.5 l | |||
Maximální rychlost | - | 120 km/h | - | |
První cena | 129000 Kč | 133900 Kč | 137900 Kč | - |
Poznámka | - | motor zongshen od italských edi progetti |
- |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Enduro na severu moravy | 0 | 25.3.2020 21:50 | ||
Enduro & funbike | Už jen AJP PR5 :) | 124 | 21.1.2020 08:26 | ||
Enduro & funbike | Olej do vidlic ajp pr5 | 2 | 9.7.2019 18:23 | ||
Enduro & funbike | enduro | 1 | 30.4.2019 13:22 | ||
Enduro & funbike | Točí, nenaskočí,smrdí benzín,benzín nikde neteče | 10 | 15.4.2019 19:34 | ||
Výběr moto | Lehké enduro | 9 | 1.8.2018 00:00 | ||
Výběr moto | Tupe enduro na obcasne cestovani | 5 | 25.7.2018 23:43 | ||
Vybavení | STK nové moto - první po 4 letech | 56 | 30.6.2018 00:11 | ||
Cross | AJP PR5 | 9 | 1.3.2018 12:23 | ||
Enduro & funbike | Enduro pre vysokého začiatočníka | 2 | 11.12.2017 21:04 | ||
Enduro & funbike | Jakou přilbu okolo 0°C na enduro s plexi. | 14 | 23.12.2016 19:53 | ||
Enduro & funbike | AJP PR5 - řadička se nevrací | 6 | 30.7.2016 17:18 | ||
Enduro & funbike | AJP PR7 - k vidění v ČR | 8 | 6.5.2016 08:06 | ||
Enduro & funbike | Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300 | 115 | 30.3.2016 14:18 | ||
Enduro & funbike | AJP PRO5, GAS GAS 250 Cami, yamaha WR 250R | 4 | 30.1.2016 09:41 | ||
Enduro & funbike | Enduro na blbnutí | 11 | 9.1.2016 18:31 | ||
Enduro & funbike | Označení enduro pneumatik | 5 | 2.11.2015 10:05 | ||
Enduro & funbike | AJP Endura - test na trati MX Úštěk | 7 | 14.6.2015 20:41 | ||
Enduro & funbike | AJP Endura - představení v Třebíči | 2 | 20.4.2015 10:34 | ||
Enduro & funbike | enduro AJP - testovací jízdy české budějove | 3 | 12.11.2014 13:19 |
Všemi diskutovaná AJP...mě se líbí,časem víc
vic terénní než CRF 250 l ale zase ne ohromná raketa pro začátky endura,příští KTM.
Lehká, co se vydala trochu jinou cestou..
Nezáludný, nezávodní motor ve slušném skoro závodním podvozku, zábava a solidní náklady.
Lehká, obratná, s dobrým průběhem výkonu, nenáročná - prostě vyvážený balíček vlastností, které jsou...
Zachtělo se mi něčeho lehčího a AJP PR5 má 115kg. To se lépe zvedá, když to spadne.
Lehký enduro, nenáročné na údržbu, Ruce neutrhne, ale svezení stojí za to.
Opravdové zhmotnění sousloví "hobby enduro" - Použitelný výkon od spoda až nahoru, bezúdržbový motor...
Enduro na pomezí mezi dělníkem a sportkou.
chtěl jsem lehkou motorku do terénu, kterou se nebudu bát zahodit v krpále či zvednout na zadní
Lehké a nezáludné endurko, bohatě postačující na mé off roadové ježdění.
vic terénní než CRF 250 l ale zase ne ohromná raketa pro začátky endura,příští KTM.
Kvalitní motorka za příznivý peníz, snadné ovládání a údržba, velmi univerzální
Byla se mnou jen chvíli, ale budu na ni dlouho vzpomínat!
Přesně to co jsem hledal. Po CBR 600 f je to sice totalní obrat, ale zatím to vypadá, že jsem si vyb...
Nezáludný, nezávodní motor ve slušném skoro závodním podvozku, zábava a solidní náklady.
Zachtělo se mi něčeho lehčího a AJP PR5 má 115kg. To se lépe zvedá, když to spadne.
Ľahká, spoľahlivá moto na bláznenie v teréne.
Lehká, co se vydala trochu jinou cestou..
endurko pro každý den... jsem překvapenej - nečekal jsem, že bude až tak dobrý
Zatím se objevila jedna závada a to v občasné nefunkčnosti tachomentru resp. celého "panelového" pří...
Ložiska už měly vůli, nejvyšší čas je vyměnit :-)
Trochu jsme podcenily servis... (n) Olej jsme měnili pravidelně, bohužel jsem nějak zapomněli na ve...
Ventily již trochu šustily, bylo potřeba se na ně podívat. Vůle na SV a VV je 0,05 mm. Překvapivě ne...
Od výroby (2,5 roku) nebylo se zadním tlumičem nic děláno, takže nastal čas na jeho opravu. Zdenda H...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.2/10 |
Průběh výkonu | 8.4/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 8.4/10 |
Mechanická hlučnost | 8.4/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 4.3/10 |
Město | 6.8/10 |
Cestování | 3.8/10 |
Terén | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.3/10 |
Ceny servisu | 7.7/10 |
Servisní síť | 6.3/10 |
Dostupnost dílů | 7.7/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.0/10 |
Výška | 8.0/10 |
Ochrana motoru | 7.3/10 |
Skoky | 7.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 4.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
SWM RS 300 R | Po otevření, bych měl myslím starou dobrou Husku Te 300, nesehnal jsem jetou...zajímavá volba. |
Beta Xtrainer | Bětka mě moc zajímala, ale nesehnal jsem dobrou jetou. |
Yamaha WR 250F | Cca o 60% drahšia oproti AJP. |
Honda CRF 250L | Motoricky slabá (o tretinu nižší výkon oproti AJP), v podstate cestný podvozok a 30 kg naviac. |
Kawasaki KLX 250 | Motoricky slabá (o tretinu nižší výkon oproti AJP), v podstate cestný podvozok a 30 kg naviac. |
KTM EXC 530 R | Rozdíl jako den a noc. Lehká ovladatelnost zaujala víc než hrozivá síla. |
Yamaha WR 250R | zrovna v tu dobu žádná slušná nebyla na prodej |
Yamaha WR 250 | |
Honda CRF 250X | jalová motorka, |
Yamaha WR 250X | nová drahá, jetá drahá a navíc šroty |
Suzuki DR-Z400E | Suzuki má horší podvozek, trochu jsem se bál výkonu (do teď jsem jezdil 125 4T), chtěl jsem něco víc na technické pasáže a na motání se lesem a překonávání překážek. DRZ je nejlepší v motardu :D |
Yamaha WR 250R | Vyšší pořizovací cena, resp. cena za lehce ojetou byla stejná jako za nové AJP, které má lepší podvozek, hezčí design, je připravená na drsnější používání a navíc má punc originality |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki KLX 250 | Teoreticky kvalitní značkový podvozek, k tomu nějaký čínský motor. Prakticky jsem neměl dobrý pocit z kvality zpracování. Rok stará motorka vypadala na 10 let. Až na tuhou spojku a řazení by to šlo, ale nepřesvědčila mě. |
BMW F 650 GS Dakar | moc pěkná mašina na vyblbnutí, velmi schopné enduro, ale nová 150tis, staarší moc nejsou a buhví, co mají za sebou |
Yamaha WR 250R | V jetou yamahu jsem za levný peníz doufal jen tajně |
SWM RS 300 R | Slabší výkon, čína |
Yamaha WR 250R | hodně jsem o ní uvažoval, ale podle všeho není tolik dualsport, má navrch mimo silnici |
SWM RS 300 R | Je to celé moc čínské, zpracování je až ubohé. Nyní přecházejí na techniku SWM, tak proč brát kopii kopie (SWM je stará Huska) |
Honda CRF 250L | Vzhledem k potřebám jsem upřednostnil silničnější CRF proti offovějšímu AJP. |
AJP PR4 240 Enduro | Vyšší a dražší, nechtěl jsem investovat více. |
Kawasaki ER 6N | Bahýnko mě láká, ale kvůli absenci podobně ujetých kámošů jsem to zatím odložil. |
Husqvarna TE 250 | skvělá a nenáročná motorka, ale pro mě "drahá" |
KTM EXC 450 Racing | Viz výše + nová stojí nesmysl, jeté nejsou. Testoval jsem jí a je to příjemná motorka. Od jiných majitelů jsem dostal negativní info na dostupnost servisu a ND |
AsiaWing NC 250 | Cena, cena a dostupnost dílů |
Gas Gas EC 250 Cami | Cena! |
AJP PR4 240 Enduro | kila navíc,velikost motorky chtěl jsem turistickou proplétačku |
Shineray VV MX 250 | identický motor- vyšší cena stroje i náhradních dílů |
Yamaha WR 250R | hodně lákavá, v terénu určitě skvělá, chtěl jsem ale něco víc ,,dual,, |
Yamaha WR 250X | stroj víceméně terenní,...na výlety po silnici by to moc nebylo, Xko s dvěma sadami kol je prostě bomba |
AJP PR4 200 Enduro | Nakonec jsem kuli financim sahnul po modelu PR4 200 enduro 2012 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | EngineerZ1000 | zs177mm-engine-manua.pdf | 5.7 MB | Zajímavé informace pro všechny motorky s motorem ZS177MM (NC250) |
2016 | EngineerZ1000 | pr5servicebook.pdf | 8.8 MB | Dílenský manuál AJP PR5 250 http://motoajp.com/wp-content/uploads/2016/08/PR5servicebook.pdf |
2014 | maarmiik | ajp-pr5-250-enduro-l.pdf | 6.5 MB | AJP PR5 250 ENDURO LC-manual - CZ verze |
2014 | maarmiik | ajp-pr5-250-enduro-l.pdf | 7.9 MB | AJP PR5 250 ENDURO LC - katalog ND - ENG verze.pdf |
2013 | Janek | ajp_pr5_user_manual_.pdf | 1.6 MB | Uživatelský manuál PR5 |
2013 | t0Mb1 | ajp-manual.pdf | 6.5 MB |