renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Gas Gas EC 250 Cami (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník srsen600
Vloženo 20.1.2016
Aktualizováno 28.12.2016
Zobrazeno 3 409x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Model EC250 Cami R ,,racing" (to R je pro extra výbavu-podvozku a brzd).Nenáročná motorka s trochou ambicí ,,divočiny". super moto pro její lehkost , využitelnost a přímo stouto výborně vybavenou konponenty z ec300 2t hodně zajímavé svezení!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:EXAC s.r.o. (Praha 5-Malá Chuchle) - Stejně dobrý borci jako streetmoto s AJP co tomu opravdu rozumí a dělají to srdcem...

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha WR 250F: stav jetých
Gas Gas EC 300 F: vzal bychi 250F ale žádná jetá...Hned po koupi se objevila -nelituji
AJP PR5 250 Enduro: Cena!

První dojmy - Až to zajedu tak se uvidí...Zatím se skladá a nastavuje u prodejce. Nyní doma : jel jsem po ose a vypadá to slibně...A co teprve po zajetí až si vše sedne... Už přeplastovaná - plasty z ACI - autodíly 1950kč. origo maska 200kč a plasty tlumičů 300kč.Všechny plasty origo s polepama původní schované!

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co se musí častěji za dobrodružstvím k lesu/trati přesunout po silnici a kde by ostrá trpěla...Nechtějí dělat servis na MTH a po 5tis půlit motor...Nehledají 60PS.Nechtějí jezdit za 6-8l ale 3,5-5l.Nemají ambice na závody.Nepotřebují jezdit na přejezdech 4-5-6 po zadním...Mohou s moto pro rohlíky či kousek do práce.

Doplňky na motorce - Chrániče chladiče-(musí se udělat) a přibudou motoru-páček-rámu-světla už tam je plastový čirej překryt...Plasty z ACI.



Baterie LiFePO4 LTZ7S




Iridium svíčka ,ohýbací - sklapovací zrcátko...Podběh-ten co tam je půjde seříznout...Něco na udržbu...












Recenze

Stroj je to perfektně vybavený: podvozek nikoliv klasika ollé, ale vpředu Marzocchi a zadek Sachs.Což udělalo motorku trošku vyšší. Mé výšce 174cm to plně vyhovuje. Brzdy komplet Nissin třmeny i pumpy-kotouče Galfer.Všechny díly jsou z modelu 2T EC300. Předek pneu drapák Metzeler six day Extreme F.I.M.-zadek endurko soft dokoupíme stejnou s předkem.Nakonec jsou koupil MItas EF-07. Chladiče menší + lehčí/pevnější podsedadlák a brýle.Řidítka stím vším co je na nich opět z EC300 2T. Stupačky pro slujezdce tedy nejsou, ale v TP 2 osoby... Motorka dostala : blastry, kryty chladiče /světla/rámu/vidlic-polep.Tahací popruhy , měla pancéř. hadičky brzd , nitridované spodky vidlic..Prostě SUPER ENDURKO!
Hmotnost 114kg , 28ps , 6kvalt prostě peklo stroj pro lesom.dání...






















































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
truck
truck napsal 10.04.16 v 13:30 10b.

Pěkná hračka budeš spokojenej Já měl raketu GG 300,ale z bezpečnostních důvodů jsem ji radši prodal přeci jen už byl na moje roky divokej Stavím si lesní přibližovadlo,protože bez ježdění po horách bejt nemůžu,ale to Ty víš mám od tebe u XT report Měj se fajn a hezkou sezonu hlavně ve zdraví Luboš

boutom
boutom napsal 24.03.16 v 20:09 10b.

Sylver
Sylver napsal 20.02.16 v 21:11

Supeeer! Už abych si taky něco pořídil

Sylver
Sylver napsal 20.02.16 v 19:59 10b.

Supeeer! Už abych si taky něco pořídil

Martic
Martic napsal 06.02.16 v 23:56 10b.

Alespoň jedna Cami . Škoda, že jich není víc, protože se mi ta motorka moc líbila. Navíc, s tímto podvozkem to musí být vůbec paráda . Tak přeji ať dobře slouží, dělá radost a výrobce ať se zase co nejdřív postaví na nohy

Více komentářů



TOPlist