PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 250 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Frankie
Vloženo 16.10.2020
Aktualizováno Včera v 13:58
Zobrazeno 1 614x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Co jsem to zase koupil ? Lehkou motorku na takový to ježdění od podzimu do jara bez ohledu na povrch a na počasí. Jednoduchá, univerzální, spolehlivá. A taky pěkná. Těch let mi trvalo přijít na to, že méně je někdy více...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Milan Stuparič - MotoShop Tábor (T - Líbil se mi přístup, příjemné a vstřícné jednání, dohoda na ceně. Zkrátka měl jsem z něj pocit, že je to férovej chlap.

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha WR 250R: Dát kolem sto tisíc za 10 let starou motorku se mi sakra příčí aneb ty lidi už fakt neví co by za to chtěli. Jinak hezký a jízdně moc příjemný stroj.
Honda CRF 250L: Cenově skoro to samý jako u Yamahy, takže cenovky za ojetinu jsou nesmysl vzhledem k tomu kolik to stálo nový. A hlavně technicky je to bída, při stejném výkonu těžší než KLX a nenastavitelný podvozek.
KTM 690 Enduro R: Předpoklad byl, že to bude něco jako XT660R, ale s nižší vahou a vyšším výkonem. Omyl. Je to přerostlá kroska, do který někdo omylem vrazil motor 690. Nafouknutý EXC. Takže je to tvrdý, vzteklý, nervózní. Žádný univerzál.
AJP PR5 250 Enduro: Teoreticky kvalitní značkový podvozek, k tomu nějaký čínský motor. Prakticky jsem neměl dobrý pocit z kvality zpracování. Rok stará motorka vypadala na 10 let. Až na tuhou spojku a řazení by to šlo, ale nepřesvědčila mě.
KTM Freeride 250 R: Lákal mě dvoutakt, odrazovalo mě zaměření stroje, že je to něco mezi endurem a trialem, takže spíš na pomalý a technický ježdění. A ani nebyla žádná poblíž na vyzkoušení, tak třeba někdy příště...
Beta ALP 4.0: Lákal mě jednoduchý motor ze Suzuki DR350, naopak odrazovaly recenze na podvozek, navíc nabyla žádná zrovna k mání. A obavy z dostupnosti dílů a případné další prodejnosti stroje.

První dojmy - Zpracování vypadá výborně, zkrátka Japonec. Vše funguje jak má. Jízda je ve znamení lehkosti, obratnosti a skvělé ovladatelnosti. Sice to moc nejede, ale plyn, spojka a převodovka reagují skvěle. Výborně to brzdí. Podvozek potřebuje změkčit a sedátko je asi ze dřeva.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníka v terénu nevyděsí a zkušenějšího jezdce rychle neomrzí. Jako doplněk k silniční motorce ideální.

Doplňky na motorce - Nic, naprostá série. Možná tam dám časem nějaké chrániče páček a aspoň mi nebude foukat na ruce. Jezdím pomalu a v terénu se člověk tak zahřeje, že vyhřívané rukojeti nejsou třeba. Plotnu na kufr na to nikdo nedělá, ale dá se na sedačku přivázat batoh se svačinou a to musí stačit. Padáky netřeba a ochrana motoru zespodu je zde již z výroby.

Recenze

Každou zimu si říkám, sakra já bych jezdil ! Ale na čem ? Přece nebudu do bláta nebo sněhu tahat přes 200kg těžkou potvoru, to je nesmysl. Krosku bez papírů nebo pitbika jsem zavrhnul, přeci jen to nechci jen na zimu a jezdit jen po louce a v lese za garáží, ale taky bych mohl do toho terénu jet kus cesty někam po silnici.
Vybírání bylo zdlouhavý a náročný. Trvalo mnoho let než jsem se k něčemu rozhoupal. Požadavky byly přitom jasně daný, ale jen málo motorek je mohlo splnit. Tak hlavně, musí to být na značkách, s nízkou hmotností, kvalitní terénní podvozek podmínkou (drátěná kola se správnými rozměry 21" a 18" a dostatečné zdvihy, alespoň nějaká nastavitelnost). Nechci krosku, ale ani cestovního mastodonta, chci něco mezi.
Nejlépe objem motoru kolem 400-450. Bohužel ale to mám velkou smůlu. Před lety by toho bylo dost. Namátkou Suzuki DR350/400, Honda XR400. Ideální stroje. Bohužel dnes už to jsou starý vrány a já nechci montovat, ale jezdit. Chci moderní techniku, co má vstřikování, startér, a kvalitní podvozek. Asi toho chci moc...

Cca před 10ti lety se výrobci rozhodli, že postaví moderní civilní endura. Takže to má SPZ, daní za nižší výkon jsou rozumný servisní intervaly, přitom slušný schopnosti v terénu i na sinici. A pustili na trh Yamahu WR250R, Hondu CRF250L a Kawasaki KLX250. Jo, pěkný, říkal jsem si, je to výborný nápad zcivilnit ostré krosky 250. Ale na mě je to slabý a chci něco víc, tak si počkám až udělají něco v objemu 450. Bohužel roky šly a já čekal marně, výrobci se na to vybodli. Tím pádem zůstávala mezi těmito 250 a 650 stále obrovská, ničím nezaplněná díra. To fakt o tyto stroje není zájem ??? Vždyť by se to určitě prodávalo...bohužel ale než něco nového vzniklo, zmizely až na Hondu z nabídek výrobců bez nástupce i tyto stroje. Je pravda, že jen výrobci za to nemohou. Stále se zpřísňující euronormy to prostě zabily. Jediná Honda se pokusila o CRF450L, ale tam je všechno špatně. Vysoká cena, nízký výkon a krátké servisní intervaly. Vzali ostrou krosku, sebrali jí koně, změkčili podvozek, a navýšili cenu, nesmysl.

Ještě se vrátím k tomu co jsem dřív měl a podle toho vybíral.
Yamaha DT125. Kdyby se dělala jako nová, šel bych do ní hned. Lehká, výkonná a hlavně dvoutakt ! Mmmm, ta vůně a zvuk... Bohužel už se dávno nevyrábí a nabízené stroje jsou vraky.
KTM EXC 125 a EXC 300. Na můj vkus moc ostré, raději bych něco trochu civilnějšího a ne jen jednoúčelové závodní náčiní.
Yamaha XT660R. Ta byla civilní asi až příliš, ale na špuntech se s ní dalo projet taky dost. Líbila se mi jednoduchost a spolehlivost, nelíbila se mi váha. Možná bych do ní šel i znovu, ALE ! V roce 2012 jsem kupoval rok 2004 za 65tis. Dnes, po osmi letech jsou ojetiny o osm let starší, přesto startují na 75 tis. ! Trh prostě reaguje na to, že podobné motorky se už dávno nedělají a ceny stagnují anebo rostou.
A tak jsem chtěl něco mezi. Něco mezi EXC a XT660R

Z čeho jsem nakonec vybíral ?
Yamaha WR250R - krásná motorka s kvalitním podvozkem a motorem nejostřejším z tupých. Bohužel ale díky vysoké poptávce a minimální nabídce (ukončení výroby tohoto stroje bez nástupce ti Yamaho nikdy neodpustím !) jdou ceny do nesmyslu. Je jich málo a když už se náhodou nějaká objeví, mám jasno. Já prostě 100tis. za 10 let starou motorku do terénu NEDÁM !
Honda CRF250L - asi by to i šlo, ale už od pohledu je taková nijaká, levná a ošizená. Ze všech 250 nejtěžší a na podvozku se nedá nastavit vůbec nic. A ty ceny za jaký je vídám v bazaru...tak to už je totální nesmysl.
AJP PR5 250 - hodně dlouho byla žhavým favoritem. Kombinace kvalitního značkového podvozku a obyčejného nenáročného motoru vypadala na papíře ideálně, ceny byly také celkem rozumné. Pak jsem se na jedné svezl a rozmyslel si to. Japonec je pro mě synonymem kvality a zde jsem očekával, že to bude o kousek horší, ale že o tolik ? Motorka ani ne rok stará a ze všech stran obouchaná, odřená, něco ohlé a hlavně tolik šroubů rezavých ??? Jasně, za stav stroje může vždycky majitel a tahle chudinka něco zažila, takže ty šrámy jí nemůžu mít za zlé. Ale ty rezavé šrouby a celkovou ošuntělost bych po roce fakt nečekal. Jinak jízdně to docela šlo, podvozek samozřejmě moc tuhý (jako u každé motorky na mých 62kg), ale ovládalo se to hezky. Motor krásně zabíral, ale příliš tuhá spojka a i převodovka, to se mi nelíbilo. Byl jsem zklamán a šel o dům dál. A pak mě napadla ještě jedna věc. AJP. Co je to AJP ? Jaká bude za pár let životnost, nabídka dílů a ceny a nabídka ojetin ? Abych se toho taky třeba pak za rozumnou cenu vůbec zbavil.
Když tak nad tím přemýšlím, možná jsem jí mohl dát šanci. Motor má o 5k víc než KLX, motorka je asi o 20kg lehčí než KLX a podvozek nemá cenu vůbec srovnávat. Papírově tedy jasný favorit, ale znáte to. Při koupi motorky musíte mít "ten pocit" že je to ono. A ten se jaksi nedostavil.
KTM Freeride 250R - zvláštní to stroj. Kombinace trialu a endura by mohla být slibná na zimní radovánky. Nízká váha. A navíc ten dvoutakt ! Nějak ale nebyla zrovna žádná poblíž na vyzkoušení a pak se mi zdála moc jednostranně zaměřená. Tak třeba někdy příště.
Beta Alp 4.0 - lákalo mě to. Kombinace japonské techniky (motor Suzuki DR350) a Italského podvozku zdála se býti celkem rozumná. Pak jsem si o nich něco přečetl a změnil názor. Podvozek údajně do terénu příliš tuhý a vhodný spíš pro začátek a klidné a pohodové ježdění. Nejsem závodník, ale rád se svezu svižně a když i na stokilové lidi je to moc tuhé, jak by se to potom chovalo pode mnou ? A taky značka jako taková ve mě důvěru moc nevzbuzuje, prostě Ital
KTM 690 Enduro R - v dobách, kdy jsem jezdil na Yamaze XT660R, byla to moje vysněná motorka. Stejný objem, asi o 10k vyšší výkon a o 15kg nižší hmotnost. To přece nemůže být špatně ! Řeči o spolehlivosti mě nechávaly chladným (ano, vahadla v hlavě to chtělo hlídat a plastová podsedlovka vcelku s nádrží nebyla určena pro velkou zátěž). Škoda jen, že je to z továrny takový polotovar kolem komína a na cesty je třeba spoustu věcí dodělat. I tak to ale nikdy nebude opravdový cesťák. Je ostuda, že od roku 2009 kdy byla motorka představena, nebyli dodnes schopní (nebo spíš ochotní) v KTM postavit nějakou Adventure verzi. Přitom by stačilo tak málo... Větší nádrž, lepší sedačka, nějaká kapotka vpředu, pár padáků a chráničů, nosič na kufry a bylo by to. Určitě to zkoušeli. Ale podle mě se báli spolehlivosti, že by s tím lidi najížděli spoustu km, proto do toho nešli.
Jízdně mě ale zklamala. Podvozek z kamene a sedačka ze dřeva. Něco by asi šlo nastavit, bohužel jsem si do bazaru nevzal s sebou šroubovák, nenapadlo mě to. Takže to bylo tvrdý, uskákaný, hrozně to mlátilo do řídítek (sjetý nevyvážený gumy nebo naražený ráfky ?) a cca kolem stovky se to celý tak rozkmitalo, až jsem myslel že mě ta mrcha shodí. Přitom motor neměl chybu, šel krásně bez cukání odspodu, relativně bez vibrací, spojka s převodovkou bez chyby a tý síly ! Ale uvědomil jsem si, že tohle nechci. Není to univerzál, se kterým se dá v terénu i po silnici, ale je to podvozek a rám z EXC, do kterýho vrazili pořádný motor a tak se to i chová. Zkrátka přerostlá kroska, nafouklý EXC. Chtěl jsem zkusit i Husqvarnu 701 Enduro, ale nebyla žádná poblíž a hlavně se ceny dostaly na úroveň, kterou už jsem nebyl ochoten akceptovat. Aneb za jednu KTM 690 můžu mít dvě Kawy KLX250. A za 701 bych ty Kawy mohl mít skoro i tři

A co tam ještě máme ? Svezl jsem se i na KTM 390 Adventure. Skvělý nápad, objem a výkon plně dostačující, ovšem parametry podvozku zůstala mašina někde na půli cesty. Litá kola, 19" vpředu a zdvihy 170cm...do terénu nic moc. Škoda. třeba KTM představí časem verzi R a ta už bude pořádně vybavená ?
KTM 790 Adventure R. Moc mi nesedla. Motor je řaďák, co se snaží tvářit jako véčko, ale stejně mu to nevěřím. je to řaďák s hrubším zvukem. To by až tak nevadilo, jako spíš fakt, že jako každá KTM to nemá moc rádo nízké otáčky a hlavně ovládání plynu a dodávka výkonu na mě až moc "digitální".
Paradoxně motor v 390 mě bavil mnohem víc, o lehkosti a hravosti podvozku nemluvě. Ale je fakt, že tohle by byly spíš náhrady za BMW F800GS, než lehké stroje na zimu. Ale lákaly mě, tak jsem je zkusil.
AJP PR7 650, velice zajímavý stroj. Když bych zkřížil dohromady BMW a Kawu, vyšlo by z toho něco podobnýho Líbí se mi, že narozdíl od KTM 690 je už z továrny vybavena na cestování a fakt, že je to jednoduchý stroj bez elektroniky. Nízká hmotnost a skvělý podvozek. Nelíbí se mi vzhled a trochu panují obavy ohledně značky AJP. I tak mám ale v plánu jí někdy aspoň zkusit.

Známý má Yamahu TTR 600, to se mi líbí a jelo se mi na ní moc dobře. Kvalitní podvozek, nízká váha, jednoduchý kvalitní motor z XT. Bohužel to ale nemá startér. A pokaždé když ho vidím jak skáče po nakopávačce a jak mu to dá zabrat...NE, tudy cesta nevede.
SWM anebo stroje, co zbyly po Husqvarně, když ji koupila KTM. RS300, RS500, RS650, Superdual X. Nad všemi jsem přemýšlel, ale o téhle značce není bohužel poslední dobou moc slyšet. Vím, že to nemají lehké. V dnešní době zku.vených euronorem se velice těžko menším firmám něco vyvíjí, vyrábí a prodává. Takže se trochu bojím budoucnosti ohledně dílů, servisu a případného prodeje ojetiny. Protože jak se znám, nic u mě dlouho nevydrží

Jako vždycky poněkud zdlouhavý úvod jak jsem se k motorce dostal máme za sebou a teď už ke konkrétnímu kusu. Takovou dobu po něčem koukám a stále nic. A pak se jako náhodou objeví hned dvě Kawy KLX 250 kousek od sebe, skoro stejná cena, stáří i km, bílá a zelená. Sliby prodejců, že jsou jako nové, beru s rezervou, jedu se podívat na obě a nevěřím vlastním očím. Opravdu stroje jako nové ! Kterou si vybrat ? To se mi ještě nikdy nestalo, abych se v jeden den jel podívat na dvě motorky a aby obě vypadaly tak skvěle, že nevím jakou. Nakonec to vyhrála ta zelená. O kousek víc najeto, ale mladší, ta se bude za rok líp prodávat
Jaké byly první dojmy ? Obě nepoznaly terén, takže vzhledově paráda. Nikde ani škrábanec, vše opravdu jako nové a nablýskané, evidentně jezdily jen po silnici. Nastartuju to a motůrek si tak pěkně potichu vrčí...přes zlehka jdoucí spojku zaklapne jednička a jedu. Ani nevím jak a je tam šestka. Hm, nejede to. Převodovka v kombinaci se spojkou se ovládá skvěle, jde to všechno tak lehce. Stejně tak změna směru, je to pocitově lehké, obratné a ovladatelné. Líbí se mi přístrojovka. A ty brzdy ! Vpředu jen jeden kotouč, ale stačí to. A žádné ABS, paráda. Jediné, co se mi moc nelíbí, je podvozek, jak jinak V testech psali něco o skvělém pohlcování nerovností a o přílišné měkkosti v terénu. Tak nevím, buď měl testman o 40kg víc než já anebo testoval jinou motorku. Protože přejezd jakékoliv nerovnosti cítím hned do zad. A to jsme na silnici, co teprve v terénu ? Rozpaky ve mě vzbuzuje také sedačka, mohla být trochu širší a měkčí. No, je to jedno, líbí se mí a tak jí beru. Doma to zkusím poladit.

První jízda v terénu ukazuje zač je toho loket. Poskakuje to strašně. Zkusím vpředu i vzadu vše povolit (vpředu nastavitelná komprese, vzadu komprese i odskok) a je to o něco lepší. Ale i tak bych čekal větší pohlcování nerovností. No, ještě tu nějaké možnosti jsou.
Jak bych hodnotil motorku po najetých pár stovkách km ? Ale jo, líbí se mi to
Na silnici je to hračka, ale díky výkonu je to jen na klidnou jízdu, nebo na přesun. Cca 90 km/h jede i do kopce, z kopce dala i 120. Ale o tom to není. V terénu dává motor mnohem větší smysl, většinou 60-80 km/h. Abychom si ujasnili čemu říkám terén...Na GS mě strašně baví rychlé šotoliny, nejlépe driftem. To jezdím nejčastěji. Naopak blátíčka a pomalé rozbité cesty nee. Kawasaki je mnohem univerzálnější. V jejím sedle jsem si rozpomněl jaký je to pocit, moci pokořit příkré výjezdy anebo sjezdy. Je to takový malý traktůrek, který se i díky pořádným gumám vyhrabe všude a moc mě to baví. Těch 70kg dole je proti Bávu strašně moc znát. Konečně už se nebojím sám jezdit cestou necestou bez obav jestli se budu muset někde otáčet, vracet, nebo to zvedat ze země.
Dlouhé táhlé rozbité cesty už tak jednoduché nejsou. Zde nižší váha způsobuje menší stabilitu a motorka se víc vrtí. Cca do 80ti se to dá, pak už začínají kmitat řídítka. Ale kvůli tomu jsem si jí nepořizoval. Chtěl jsem od každého něco a to mi splnila. Můžu s ní jet 20km po silnici, dát si pár polních, lesních cest, šotolinky, objevovat kam která odbočka vede a ve finále, když vidím prudký výjezd nebo blátíčko, i to se dá.
Tuhý podvozek jsem vyřešil jednoduše - jezdím pořád ve stoje
Motor je parádní. Ovládá se vše lehce a díky tomu, že nemá koně, plynule zrychluje a nehrabe. Ano, není s tím tolik zábavy, ale nejsem o moc pomalejší. Díky tomu, že nemusím dávat pozor na plyn, se můžu mnohem víc soustředit na průjezdy zatáček. A styl jízdy mám o dost jiný než na BMW. Tam jsem na rovince potáhl, dva, tři, hrabačka a před zatáčkou to nějak ubrzdit, pomalu jí projet a na výjezdu za to zase vzít. tady ne. Tady chvíli trvá než se to rozjede, ale potom nemusím tolik brzdit. Spíš se snažím si tu rychlost udržet a moc nezpomalovat. Jo, na malém objemu si člověk musí rychlost zasloužit a nesmí se převodovka flákat. A brzdy ? Před zatáčkou není tolik třeba a když už, díky nižší hmotnosti to jde skoro samo. O co hůř KLX zrychluje, o to líp zpomaluje. Brzdné dráhy jsou až neskutečně kratší proti velké motorce. Líbí se mi to moc ! Když nad tím tak přemýšlím, nepřipadá mi, že by jízda na 140kg těžké motorce s 22k byla o dost bezpečnější než na té co má 210kg a 83k. Jezdím totiž pořád naplno (abych neztratil rychlost) a spoléhám na to, že kdyby něco, vždycky to nějak ubrzdím
Musím víc pracovat se spojkou a převodovkou a je to dobře ! Na velkém objemu totiž člověk zleniví a spoléhá se na motor, který díky svojí síle a pružnosti vyjede vše. Tady ne, tady si musím pod kopcem rozmyslet co tam dám abych ho vyjel.
Jinak zpřevodování je naprosto v pohodě, jak pro pomalou, tak rychlejší jízdu. Rychlosti 5 a 6 jsou jen na silnici, do terénu je nejlepší 2-4. Taky jsem přišel na to, že jakmile začne hrabat trojka, už to docela dost klouže a je třeba zvolnit
Ještě jedna věc, gumy. Na motorce byly obuté fungl nové Heidenau K67 a K74. Dle slov výrobce a zkušeností je to v daném rozměru asi nejvíce off guma s homologací na silnici. Nemůžu si na ně stěžovat. Jasně že na silnici hučí a motorka se s nim vlní. V terénu ale dokážou dost, ať už se jedná o blátíčka, výjezdy nebo šotolinky. Jsem s nima spokojenej, uvidíme jak vydrží, ale asi to bude lepší než čistě krosové pneu.
Ještě jeden poznatek z delší vyjížďky, má to malou nádrž. Po 120km se rozsvítí rezerva, tankoval jsem po 150km. Kolik to žere, nevím, asi moc ne.

A to je zatím vše, další poznatky budou následovat...

Pár poznatků po dvou týdnech ježdění:
- po jednom malém odložení na místě (ano, klády se musejí opravdu přejíždět kolmo a ne našikmo) se ohnula páčka spojky i řadička. Z čeho to vyrábějí ??? Co kdyby motorka padla za jízdy a ne místě ? Budu muset pořešit.
- po ohřátí kolísá volnoběh, ale je docela zahnojenej vzduchovej filtr, musím ho vyprat a hlavně napřed koupit sprej na mazání
- při jízdě ve stupačkách jsou dost nízko řídítka, zkusím jak jsou dlouhé kabely a lanka jestli by se dala řídítka zvýšit nebo vyměnit
- kdyby to někoho zajímalo, spočítal jsem spotřebu na 4l/100km

Baví mě to čím dál víc ! Občas je to dřina, terén jedu pořád ve stupačkách, takže mě bolí pak kolena, ale zase mě přestaly bolet záda Počáteční obavy ohledně výkonu se nepotvrdily. Chce to prostě jen jezdit jinak, častěji řadit a neflákat se, to je vše. Rychlé přejezdy a šotolinky projedu o něco pomaleji než s BMW, což dává smysl. Gertruda má díky své hmotnosti velkou stabilitu a ve stovce prostě díry žehlí a lehce se vznáší nad zemí. Kawa se začíná někde kolem 90ti vlnit a kmitat řídítkama. Ale jak nastoupí blátíčka, sjezdy, či výjezdy, karta se rázem obrací. Jak já se s Bávem vždycky bál bláta a louží...to tady nehrozí. I díky perfektnímu obutí to tam prostě pošlu a motorka si to vždycky nějak pobere. A když náhodou podklouzne, dá se to ještě srovnat. Ano, jezdím místy o dost rychleji než bych si kdy pomyslel a častokrát místo brzdy šahám na plyn. Funguje to.

Pro moralisty, rýpaly a hnidopichy - jezdím pouze po cestách, lesních, polních a lučních...v lese se sjetí mimo cesty vyhýbám, v porostu mezi stromy nejezdím a zorané či oseté pole je pro mě tabu, neničím něčí práci. Úvodní fotky byly pořízeny na zarostlém strništi a nebyly při tom poškozeny žádné hospodářské plodiny. Za dobu mého ježdění byl vyplašen pouze jeden zajíc a tři srny

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
davprok
davprok napsal 21.10.20 v 13:14 10b.

Ahoj,
Prošel jsem si stejnou anabázi jako ty. Normálně jezdím na Africe, ale to je stejný jak s tím tvým BMW. Nakonec jsem situaci vyřešil jinak než ty a šel cestou, kterou jsi zavrhl. Koupil předražené DRZ400E a narval do něj dalších 25tis. Nyní ovšem na něm lítám každý víkend s pusou od ucha k uchu a říkám si že i tak to byl super kup. Navíc jsme dokonce o 100kg lehčí než na Africe ! To už je fakt rozdíl :) :)

Mercurio
Mercurio napsal 21.10.20 v 07:40 10b.

Pěkné počtení,ostatně jako vždy. Ale měl jsi mi vzít tu bílou!!! Takhle nevím,zda ti dát 10bodů, nebo 10 pohlavků... Poslední odstavec pobavil,nicméně,tak by to mělo býti vždy a u všech! Víš co, na výlet s pohlavkama nemám čas. Dávám 10b.

Sally06
Sally06 napsal 20.10.20 v 17:32 10b.

Pecka recenze. Lípe bych to neřekl. Nechápu, proč už dávno neexistuje WR450R, KLX450. Po WRku ve 450 by byl takový hlad, že by se i WRFka přestali prodávat 10b.

mRKEF
mRKEF napsal 20.10.20 v 15:23

Hezky si to napsal. Taky jsem se v posledních letech vzhlédl v 250cc třídě. Mám stále CRF, měl jsem i WRR a mám ještě AJP. Upřímně nutno říci, že to WRR je prostě nejlepší "kompromisní" moto třídy. Proto se taky tak nechá zaplatit - bohužel. KLX jsem ještě nezkusil, taky by mě docela zajímala jak se chová. Jednou jsem ji akorát viděl naživo a líbilo se mi jak je pěkně subtilní a myslím, že v terénu bude velmi dobrá proti CRF.

Ta posloupnost bude asi nějaká taková:

CRF - více silnic
WRR - někde mezi s tím, že má asi nejživější motor
AJP - více bahna

MarioV2
MarioV2 napsal 20.10.20 v 13:12 10b.

Pěkný popis a recenze... za 10b.

Více komentářů



TOPlist