renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna TE 250 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kaťák
Vloženo 17.10.2016
Aktualizováno 23.2.2020
Zobrazeno 2 537x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Oproti "civilní" stopětadvacítce je to slušné kladivo.

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 250 F: žádná pěkná nebyla
KTM EXC 125: spíše jsem chtěl 4t
AJP PR5 250 Enduro: skvělá a nenáročná motorka, ale pro mě "drahá"

První dojmy - Motorka je hodně vysoká. Má krásný vzhled. Jede opravdu skvěle.

Doplňky na motorce - Blástry
Laděný výfuk
výztuhy chladičů
(vše od původního majitele)

Recenze

Měsíc po tom, co jsem prodal svou Blatku, jsem narazil na inzerát na tuhle krasavici. Husky mě natolik okouzlila, že do týdne byla doma.
První dojmy? Je hodně vysoká (perfektní posez), krásná a příjemně rychlá.

Více zatím nemůžu hodnotit, na motorce jsem zatím strávil asi hodinu, takže více dojmů až časem.

21. 3. 2017
Najeto 6 MTH, vyměněn olej a olejový filtr, vyčištěné sítka. Olej jsem použil Liqvi moly předepsaných 10W60. Ale na doporučení opravdu zkušeného profesionála, příště použiji Motul :)
Dále jsem motorce dopřál kontrolu a seřízení motoru, vše v pořádku.
Co se týká vlastností, jsem naprosto spokojený. Nastavení podvozku mi plně vyhovuje, ani měkký ani tvrdý, prostě tak akorát. Převodovka má šest rychlostí, jsou dosti krátké, to mi vyhovuje, motor má dost síly na všechny kvalty. Samozřejmě na přejezdy po cestě by se hodila delší šestka, ale je to motorka určená primárně do terénu, takže neřeším, prostě po cestě si jedu svých 80, kdy je motor v rozumných otáčkám a netrpí ani on ani já.

Charakteristika motoru (pc ukazuje i otáčky)
Volnoběh (zahřátá)... 2 600 rpm
2 600 - 6 500 rpm... motor má stále stejný průběh, má hodně síly a při normální jízdě není třeba ho více točit.
6 500 - omezovač... peklo, kolem těch šesti a půl dostane malý kopanec a jede, jede a jede

1. st. co psát? prostě obrovská síla, plynem se zvedá na zadní.
2. st. stále pořádná porce síly
3. st. stále hodně síly, nic víc
4. st. ideální kvalt na motání se po městě, dost síly, ale motor není vytočen (trojka při 50-60 se už dostává do oněch otáček s max. výkonem a krouťákem, což ve městě nepotřebuju)
5. st. a 6. st. síly už není logicky tolik, ale pořád dostatek, kopec nekopec motorka jede pořád stejně

Zkrátka jsem spokojen, víc výkonu nepotřebuju, je ho ve všech ohledech dost a závody nejezdím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist