motopark_brezen



PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník AJ-Rimmer
Vloženo 17.5.2018
Aktualizováno 18.10.2018
Zobrazeno 678x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nezáludný, nezávodní motor ve slušném skoro závodním podvozku, zábava a solidní náklady.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Beta Xtrainer: Bětka mě moc zajímala, ale nesehnal jsem dobrou jetou.
SWM RS 300 R: Po otevření, bych měl myslím starou dobrou Husku Te 300, nesehnal jsem jetou...zajímavá volba.

První dojmy - Závodní stroj jsem nečekal a ani ho nedostal. Je lehká a zábavná. První dojmy velice dobré, pokud se pohybujeme v terénu.

Motorku bych doporučil pro - Vhodné pro všechny, kdo hledají něco klidnějšího, ale schopného.

Doplňky na motorce - Extreme verze má na předku plně stavitelné Marzocchi 48mm, racing výfuk DOMA, Reikon ovladací prvky a galfer kotouče a šust plech pod motorem. Já to koupil i s powercomanderem se sportovnější mapou.
Dále jsem si dokoupil hydraulickou spojku Magura, můžu jen doporučit, original lanko, bylo na mě fakt moc tuhé a dále výztuhy chaldičů : asi nutnost.




Recenze

Tak začínám znova, po prvních krůčcích v terénu na staré Suzuki DR 350 (prodával jsem se slzou v oku) a další 5ti leté, prací v zahraničí způsobené pauze jsem hledal něco lehčího, solidního a s vyhlídkou na nízké provozní náklady a za slušnou cenu. Sehnal jsem AJP verzi Extreme, s 650 km v Německu od dealera za solidních 100t.

DRko bych neprodal, ale chtěl jsem něco na číslech a TK by už asi neklaplo.

Ale k AJP. Pročetl jsem mraky testů a diskuzí a myslím si, že kombinace slušného, ale né divokého motoru a velice solidní stavby a podvozku je zajímavá pro jezdce jako jsem já...postarší tatík co se chce ještě učit jízdě v terénu nebo i pro mladší začínající kluky.
Extreme verze se liší podvozkem a některými doplňky, ale nová už je za peníze, za které se dá sehnat skoro nový závodní stroj.

Po Suzuki DR 350 musím pochválit stabilitu a lehkost v terénu a hlavně starter :) , vlastně to nemá cenu ani moc porovnávat...25 let musí být někde vidět. Přejezdy po silnici zvládne (100kou se jet dá), na trati se ztrácí, ale jen kvůli slabině za řidítky, jinak podvozek Extreme verze je výborný. Poradí si s rozbitou rovinkou, skoky i s kořeny a kameny.
Motor má výkon slušný, ale je to tak 3/4 toho co dokážou WR 250F, crf 250 či jiné 250-kové ostřejší nářadí. Pokud se drží v otáčkách jede slušně, kroutˇák na výjezdy je dostačující...vyjede vše co ostatní endura.
Leje se tam 1,7 l oleje a jsou tam 3 filtry + magnet na vypouštěcím šroubu, rozhodně se teda nemusí měnit každý víkend, ale já osobně bych se nedržel doporučení v manualu.

Na cestování rozhodně nelze doporučit, cestu do školy a práce zvládne...nejlépe pokud vede cesta mimo asfalt. Ve dvou bych to take moc neviděl i když homologaci má.

konec léta 2018 :
problém s nepravidelným chodem volnoběhu a chcípáním při nižších otáčkách po mírném odležení do trávy, vyřešen výměnou celého setu vstřikovače s komplet čidly... I když problem byl jen v čidle polohy plynu : prý se nedá koupit zvlášť...ca 8k I s prací : FUJ
Jinak jezdí dobře, budu dávat novou zadní gumu a dokoupil jsem si popruh na zadek...lépe se to tahá z prů...
Trošku jsem jí polepil a půjdu se na ní projet na místní cross country... né závodit (na to nemám ani fyzičku ani najeto), uvidíme.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
125Marek
125Marek napsal 12.06.18 v 09:15 10b.

pěkný hodnocení

Více komentářů



TOPlist