motopark_brezen



PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TomasK7
Vloženo 30.6.2017
Aktualizováno 14.11.2017
Zobrazeno 1762x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Lehká, co se vydala trochu jinou cestou..

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 530 R: Rozdíl jako den a noc. Lehká ovladatelnost zaujala víc než hrozivá síla.

První dojmy - První km padli na testovačce na mastodontím offroad maratonu, říkal jsem si dám km tam a pak se vrátím, bohužel jsem se otočit zapomněl a dal jsem celý kolo a shodou okolností to své kolo z velké stáhl i o 20 minut..

Recenze

Ok, padli 2 tisíce kilometrů, troufám si na první slůvka.

První věc, které si člověk všimne. Motorka je brutálně dobře ovladatelná, zatím na ní mám staré gumy z výroby a stejně se to vodí jedna báseň, nádrž pod prdelej sice není výhodná ve výjezdech, kdy chci mít těžiště na předním kole, ale zase je ta bravůrní vybalancovanost skvělá na všech ostatních místech co dokopce nejsou, nikdy jsem taky neměl motorku co se chovala tak ukázkově ve vyjetých kolejích, které sice nemá rád nikdo, ale v reálném světě jich je plno.

Druhá věc, velmi diskutovaná. Výkonu na rozdávání opravdu není, sice se mi připouští jen s těží, ale je to fakt. Někoho to odradí natolik, že se tou motorkou většinou nehodlá zaobývat víc než 500 zkušebních metrů, realita je taková, že s tím co ta motorka má se dá poměrně slušně pracovat (i když to nebude nic co by bavilo někoho kdo jezdí MČR v enduru a podobné lidi). Rozhodně jsou mezi námi tací, co s vypomocí spojky, balancu při výjezdech či dávkovatelnosti plynu v zatáčkách pojedou i zkušenější jezdce na daleko silnějších strojích. Jednoduše řečeno se tu snažím říct, že i tahle slabší mrška jezdí daleko nad rámec hyper profíků co si založí profil třeba na takovémhle serveru ať se vám to líbí nebo ne.

Třetí věc ke které mám co říct je kvalita výroby. Buď se můžu handrkovat s někým na KTM o tom, kdo má lepší motorku, nebo si to odpustím a přiznám to rovnou. Motorka za necelých 150 tisíc korun nemá za cíl nikoho shazovat z trůnu. Motorka je odladěná trochu zvláštně, za studena občas na dojezdu křižovatky chcípne, taky je studený přechod z plynu do klidu malinko zvláštní, sice jí to dává charakter, ale takový úmysl určitě nebyl. Prostě se chtěli dostat na nějakou cenu a ty peníze někde zkrouhnout museli, jestli mám být ale upřímný, tak to udělali ještě šikovně, taky na to mohli montovat nahovno podvozek, nebo to mohla bejt olej žeroucí věčně rozbitá bestie, nebo mohli bejt plasty z recyklovaných igelitek či co já vím. Když si představím specifikaci enduro, motorka musí splňovat nějakolik základních věcí které udělali opravdu poctivě a ušetřili na věcech, co mohli být lepší, ale vesměs zase tak zásadní nejsou, člověk si podle mě kupuje zcela odpovídající užitkovou hodnotu za své peníze, nějaký kecy o tom, že je to čína může vést člověk, co to viděl ve výloze.

Ve finále je to pozoruhodný koncept čistokrevného endura, které není agresivní, zvládne ho začátečník a přitom se z něj dá vyždímat poměrně dost když s tím člověk umí zacházet. Nádrž pod sedačkou, hubená stavba a motor jedoucí odspoda tomu dávají vlastní jízdní charakter lehce ovladatelného a velice zábavného stroje který se možná výkonnostně konkurenci nevyrovná, ale úsměv udělá úplně stejně za polovinu servisní ceny :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JeckyllHydova
JeckyllHydova napsal 24.05.18 v 08:05 10b.

Povědomý stroj.

Namydlenej-Blesk
Namydlenej-Blesk napsal 01.07.17 v 08:57 10b.

125Marek
125Marek napsal 30.06.17 v 20:59 10b.

Přeju ti, ať to lítá a přeji taky mnoho pěkný zažitků s touhle motorkou Pod dvou letech jsem z ní pořád nadšený

Více komentářů



TOPlist