
BMW F 800 GS Adventure vs Honda CRF1000L Africa Twin
24.04.2017
03.11.2017
07.07.2017
09.12.2016
11.07.2016
27.12.2014
03.05.2013
02.05.2013
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 798 cm3 | ||||
Výkon | 63 kW (85.7 koní) | 62 kW (84.3 koní) | 63 kW (85.7 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | ||||
Točivý moment | 83 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 5750 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 82 mm | ||||
Zdvih | 75.6 mm | ||||
Kompresní poměr | 12 : 1 | - | |||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Trubkový | - | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 230 mm | - | 230 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 215 mm | - | 215 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | ||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 21 " | - | 21 " | ||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | ||||
Rozměr zadní pneu | 150/70-17 | 150/70-V17 | 150/70-17 | ||
Rozvor | 1578 mm | 1573 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 64 ° | 26 ° | 64 ° | ||
Závlek předního kola | 117 mm | - | 117 mm | ||
Výška sedla | 890 mm | ||||
Suchá hmotnost | - | 191 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | 229 kg | 232 kg | |||
Objem nádrže | 24 l | ||||
Rezerva | - | 4 l | |||
Spotřeba | 4.6 l/100 km | 4.3 l/100 km | - | ||
Maximální rychlost | - | 193 km/h | - | ||
První cena | - | 330600 Kč |
Moto výlet Orlické hory silnice 311
Moto výlet Apollónův chrám Africa twin 1...
Moto výlet rozhledna Kraví hora u Bořetic
Albánie 2016 - THE movie - LAST chance
Offroadové Rumunsko s velkými cesťáky
Korsika
Výlet na Moravu + Orlické Hory
Výlet na Moravu
Cestování po Albánii
Albánie 2015
BMW F 800 GS Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | Kola z BMW F850GS na 800GSA | 1 | 4.5.2024 11:25 | ||
Silniční cestovní | Rada při výběru cestovního endura | 44 | 16.4.2024 07:49 | ||
Silniční cestovní | Nejnižší cesťák Poraďte | 20 | 12.1.2024 11:08 | ||
Papírování a nehody | Jezdili byste na tom ještě | 48 | 20.6.2023 15:30 | ||
Pojeď taky | Balkán červen 2023 | 11 | 28.5.2023 14:10 | ||
Opravy a údržba | výměna nefunkčního tachometru na F800GS | 5 | 18.4.2023 18:02 | ||
Pojeď taky | Maroko Duben 2023 | 3 | 25.2.2023 16:35 | ||
Enduro & funbike | F800GS ADV Touratech padáky | 10 | 9.5.2022 14:46 | ||
Opravy a údržba | Palivový filtr | 14 | 11.4.2022 10:26 | ||
Enduro & funbike | Mini Rally | 16 | 7.12.2021 08:03 | ||
Německé, rakouské | BMW F800GS světlo | 18 | 2.6.2021 12:36 | ||
Německé, rakouské | Manažer příslušenství ezCan pro BMW | 9 | 21.3.2021 16:37 | ||
Enduro & funbike | spojka | 14 | 26.12.2020 23:42 | ||
Enduro & funbike | sekundární převod- spojka | 18 | 29.10.2020 14:47 | ||
Enduro & funbike | cvakani prevodovky | 0 | 9.8.2020 10:57 | ||
Enduro & funbike | spojka/prevodovka | 3 | 3.8.2020 20:30 | ||
Vybavení | jake hlinikove kufry | 52 | 28.6.2020 15:10 | ||
Opravy a údržba | Bmw f 800 r vodní pumpa rada | 2 | 16.6.2020 17:59 | ||
Opravy a údržba | Jutubový test 25 ADV pneumatik: 2020 Adventure Tire Shootout by ChapMotocom | 8 | 28.5.2020 09:11 | ||
Německé, rakouské | S1000XR | 0 | 9.5.2020 14:00 |
Po Transalpu jsem chtěl něco, co bude schopnější jak v terénu, ve kterém se chci zdokonalovat, tak i...
Kateřina má krásnou teorii, že chlap má být spokojenej. GS = terén i ulice nám vyhovuje, tak jen o t...
Cestovatelský stroj, dobrý výkon motoru, slušná ochrana proti povětrnostním vlivům, rodilý světoběžn...
Velká, ohromná, ze předu i zezadu, žádná pohublá vychrtlina, od první chvíle víte, že na něčem sedít...
Ideální stroj na dlouhé cesty. Dostačující výkon i při cestě ve dvou a plně naložená. Jezditelná i v...
Prakticky jsem začátečník, jsem s ní spokojen maximalne.
Láska na první pohled, pro mne ideální.
Dobrý stroj na cestovanie a ľahký terén. Výkon motora postačuje na to na čo je motorka postavená....
pohodlný universál na cestování
Koupena s nájezdem 9600km, vše naprosto super bez jakéhokoli problému a sebemenšího škrábanečku, pro...
Po Transalpu jsem chtěl něco, co bude schopnější jak v terénu, ve kterém se chci zdokonalovat, tak i...
Prodal jsem V-Stroma. Tak bylo potřeba něco k Transalpovi, abych si veterána šetřil. Něco co má 21" ...
Moje první a asi i poslední. Dost jsme si sedli.
Osmistovkou do nekonečna, tak by se dala tato motorka popsat.
Zatím se seznamuji, takže moc informací nemám. Je rozhodně cítit změna, ale ne vždy ůplně k lepšímu....
Posun na novější, silnější stroj.
Díky výšce sedla a posezu, byla F800 GSA jasná volba...
Cestovní enduro s trochou větší ambicí do terénu 21" přední kolo slušné zdvihy
pohodlný universál na cestování
vyvážená motorka do terénu i na silnici
Připravuji cestopis. Rumunsko 30.6-8.7.2023.
Výměna za původní H7/H7 během pěti minut. cena 2 900 Kč , z Aliexpresu , přišlo za cca 8 dní někde ...
77 500 km - svíčky 78 150 km - ložisko v krku řízení ( HR320/28XJ ) 78 150 km - olej ve vidlích ( ...
Vím že na Grosglockneru už byl každý, a cestopisů o něm je napsána hromada. Píšu to jako upomínku ...
Motodovolená 15.8.-18.8.2021. Protože situace okolo čínského viru nám neumožnila cestovat za hr...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 6.8/10 |
Převodovka | 9.8/10 |
Mechanická hlučnost | 9.5/10 |
Zvuk | 8.3/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.3/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.5/10 |
Město | 8.8/10 |
Cestování | 9.8/10 |
Terén | 9.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.7/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Terén | |
Brodivost | 10.0/10 |
Výška | 9.5/10 |
Ochrana motoru | 7.7/10 |
Skoky | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 800 XC | Motor víc na silnici než do terénu, navíc jako všechny tyhle Triumph tříválce divně píská. |
Yamaha Tenere 700 | Původní favorit, pořád po ní hodně toužím. Má prostě nejvíc adventure, do it all, round the world image bez zbytečný elektroniky a váhy. A ten zvuk CP2! Cenově je ale stále vysoko a navíc jsem si nebyl jistej komfortem na delší cesty, hlavně ve dvou. |
Suzuki DL 650 V-Strom | Projevem motoru by vyhovoval, na dlouhé cestování taky, ale GS Adventure dává benefit pohodlnější jízdy mimo asfalt díky vyšším zdvihům a 21" kolu. |
BMW F 800 GS | Původně jsem chtěl lehčí klasické GS, ale nakonec Adventure zvítězil pro jízdu ve dvou, doplňky pro jízdu v terénu v základu. Naskytla se dobrá koupě od známého, navíc v té nejlepší pískové barvě! |
Triumph Tiger 800 XC | Protože jsem zkoukl nějaký videa na YouTube, přečetl nějaký recenze, vyslech pár info od bývalých majitelů Tigera a protože ... protože do Brna je to blíž než do Plzně, protože se mi líbí tady ta barva. |
Honda XL750 Transalp | |
Kawasaki Versys 650 | nižší výkon, horší výbava (ESA apod.) |
BMW R 1200 GS | pro moje ježdění byla vhodnější než 1200 GS lc |
Honda CRF1000L Africa Twin | neochota prodejce |
Honda VFR 1200X Crosstourer | neochota prodejce |
Honda VFR 800X Crossrunner | neochota prodejce |
BMW R 1200 GS | vysoká cena, hodně velká a těžká motorka |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | dlouhá doba dodání |
Kawasaki Versys 1000 | neochota prodejce ohledně příslušenství |
Honda NC 750X | neochota prodejce |
KTM 990 Adventure / S | motor - jeho charakter |
Honda NC 750X | Měla všechny trumfy, cena, spotřeba, úložný prostor, DCT, ale vše se nakonec semlelo úplně jinak. |
BMW F 650 GS | Dobra nabidka od Invelt |
BMW F 800 GS | Advík má už v základu to co potřebuju. |
Triumph Tiger 800 XC | Nebyla možnost testovací jízdy v Praze, motorka byla relativně \"holá\", absence kontroly trakce |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Podobně jako Tiger 800 XC a navíc zkušenosti s poruchami motoru |
BMW R 1200 GS Adventure | |
Honda X-ADV | Větší orientace na offroad. |
Honda CRF1000L Africa Twin | |
Suzuki DL 650 V-Strom | |
Moto Guzzi V85 TT | |
BMW F 800 GS | |
Triumph Tiger 800 XC | Tiger se mě zdál pohodlnější na dlouhé cesty, víc univerzální... |
Triumph Tiger 800 XC | |
Triumph Tiger 800 XC | |
Triumph Tiger 800 XC | vzhlad, ziadne doplnky v cene, cena, cena doplnkov, cena servisu a nahradnych dielov |
KTM 1190 Adventure R | byla zajímavá nabídka, ale KTM mi přišla taková zajímavější |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Zájem byl moc velký a žádná nezbyla. |
Honda XL 700V Transalp | |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | přišel mi malý |
CFMOTO 650MT | uvazoval jsem, ale je jeste drazsi nez Tenere |
Triumph Tiger 800 XR | Moc drahá pro mně, ale věřím, že určitě dobrá. |
KTM 990 Adventure / S | Cena. Spolehlivost. Nutnost další investice do podvozku. KTM nemá konkurenci. |
Yamaha XT 660 Z Tenere | cena, image, nevhodná pro začátek |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Cena |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | lookes | bmw-f-800-gs-adventu.pdf | 2.3 MB | manuál F 800 GS Adventure r.v. 2017 |
2014 | Kubko777 | f_0b05_rm_0815_75.pdf | 2.3 MB | |
2013 | Mark09 | om_cs.pdf | 4.3 MB | BMW Motorrad Navigator V Manual CZ |