bmw_renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

Honda X-ADV (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tompas
Vloženo 14.6.2022
Aktualizováno 14.6.2022
Zobrazeno 2 469x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to univerzální stroj vhodný do města, dlouhé cesty i menší offroad. Je velmi úsporná.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS Adventure: Větší orientace na offroad.

První dojmy - Motorka je lehce ovladatelná, vše je tam, kde má být a je velmi pohodlná

Motorku bych doporučil pro - Jak jsem již výše naznačoval, je to o prioritách, univerzální motorka není. Já jsem volil každodenní dojíždění, dobrá manévrovací schopnost v městě, nějaká ochrana před deštěm, větší servisní intervaly ale také možnost pohodlného cestování a nějaký offroad. Dle mého tato motorka to vše splňuje a pokud bych znovu kupoval, opět bych šel do X ADV.

Doplňky na motorce - Doplňky
- padací rámy ( horní i spodní ) velmi pomohl v Albánii
- přídavné stupačky – pro jízdu v terénu
- spodní kryt motoru – z důvodu menší světlé výšky je to výborná a nevelká
investice
- kryt chladiče
- držák mobilu (navigace) s napájením - pro cestování po ČR postačující, ale pro
větší cesty je dle mého nutná klasická navigace, již bych to nekupoval a šel bych
raději do navigace s držákem.
- vyměnil jsem kosti – nepatrné zvýšení světlé výšky je zde několik možností,
včetně i snížení pro menší osoby
- ještě jsem si pořídil interkom – výborná věc pro cestu ve skupině.

Recenze

Motorku jsem pořídil před rokem jako mírně jetou (16000 km) ,nyní po roce cca 29000 km. Pokud se týká jízdních vlastností a srovnání s jinými motorkami, tak hodně závisí na prioritách osoby, která hodnotí. Pokusím se vystihnout to, proč jsem se rozhodl právě pro ní a snad toto pomůže i druhým, kteří váhají jakou motorku chtějí a v hledáčku mají právě i X ADV.
Dlouho jsem zvažoval BMW F 800 GS, možná slabost pro značku a dále jsem chtěl občas vyjet i trochu mimo cestu. Po přečtení hodně recenzí jsem zjistil, že by tato motorka nesplňovala, co jsem hlavně požadoval a to každodenní cesty do zaměstnání, a začal jsem hledat něco jiného. Tehdy jsem měl BMW R1150R a po dohodě s Free Moto jsem tuto dal jako protihodnotu + doplatek za Honda 750 X ADV. Jízda domů cca 140 km probíhala od prodejce v pohodě, měl jsem pocit, že motorku mám niž léta . Pak jsem hodně čerpal z recenze BAJA_CZ - moc děkuji, ani nevíš, jak mi to pomohlo, pořídil jsem některé doplňky - viz níže a jezdil jsem. Celou dobu jsem maximálně spokojen, nikdy žádná porucha, spotřeba se pohybovala dle mé jízdy, jezdím spíše pomaleji, od 3 – 4 l/100 km.
Po nějaké době mě oslovil kamarád, jestli bychom někam nejeli a nejlépe do Řecka a že bychom jeli i nějaký malý offroad. Začali jsme plánovat, já ještě provedl výměnu oleje, filtrů, chladící kapaliny, seřídil ventily a nechal vyměnit gumy za Pirelli Scorpion Rally STR. Jeli jsme celkem 4 ( BMW R1200 GS adventure, Tiger 900 Rally, Tenere 700 a Honda 750 X ADV ). Samozřejmě, že po dálnicích se kamarádi museli přizpůsobit mé rychlosti. Absolvovali jsem v Albánii offroad Prekal – Theth – Skadarské j. a šlo to. Další den jsme jeli v Černé Hoře jezera Bukumirské – Katunské a Rikavačko a šlo to. Automatická převodovka fungovala výborně, vypnul jsem trakční kontrolu a zapnul G tlačítko. Motorka měla několik limitů, hlavním jsem byl já, ale občas byl problém s nižší světlou výškou a menšími koly. Občas docházelo k situaci, kdy se mi začala motorka zahrabávat (zadní kolo), po posunutí těžiště i změně rychlosti, pak začala kmitat řídítka, jednou jsem v této situaci hodil držku. Poškození motorky zabránily padací rámy, pouze jsem urazil kryt levé páčky. Já měl naražené levé rameno. Během naší cesty jsme některé dny dělali přesuny přes 700 km/den – nebyl problém, žádná bolest zad, noh, minimální únava. Jízdní polohu lze měnit a tak i dlouhou jízdu zpříjemnit - nohy lze natáhnout – trochu jako na chopperu, nebo přikrčit – WC styl a pak i použít přídavné stupačky. Spotřeba se na našem tripu pohybovala od 3,7 l až po 5,6l/100 km, ta vyšší byla během offroadu. Ještě k nádrži. Protože je menší 13,1 litrů, tak jsem vozil 3 l kanystr. Jednou jsem jel na doraz, kdy začalo hladové okno odpočítávat 1.7 l rezervu a já skutečně vyčerpal těch 1,7l než jsem dojel k pumpě. Motorka přitom pořád jela a já nechtěl pracně dolovat ten kanystr.. Tam jsem pak natankoval cca 13.1l benzínu. Jinak dle jízdy lze na nádrž zajet i 400 km, ale i 250 km.

Ještě k zavazadlům – od koupi jsem měl kufr, ale pak jsem ještě koupil 80l válec je lehčí a levnější než boční kufry, ( vlezl se tu stan, karimatka, spacák, oblečení) a taštičku ( nad nádrží ) zde jsem měl nářadí. Nevýhodou toho, že nemám boční kufry bylo, že válcem si člověk blokuje prostor pod sedlem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jofré
Jofré napsal 21.06.22 v 10:57 10b.

Takhle má vypadat recenze. Pěkně sepsané osobní zkušenosti z provozu. Díky.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 21.06.22 v 06:07 10b.

Dobrý stroj, také jsem o něm uvažoval, ale nevlezu se na to

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 20.06.22 v 23:45 10b.

super

Pepa95
Pepa95 napsal 18.06.22 v 09:22 10b.

Honda rulz

Irsaioliver
Irsaioliver napsal 17.06.22 v 11:33 10b.

super recenze !!

Více komentářů



TOPlist