motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

CF Moto 650 MT (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník YST
Vloženo 16.5.2019
Aktualizováno 21.5.2019
Zobrazeno 3595x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Jarní Vánek šestsetpade, tajný typ na cestovatelský cenově přijatelný stroj

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Himalayan: Mensi vykon, nicmene velice zajimavý stroj
Yamaha Tenere 700: cekal jsem na ni ale je drahy
BMW F 800 GS Adventure: uvazoval jsem, ale je jeste drazsi nez Tenere

První dojmy - Prvni dojmy, jak to sakra za ty penize s těmi komponenty mohou vyrobit? No asi to nějak jde, vyšší množství holt snižuje cenu. CF Moto 650MT mohu zatím všem poctivě a bez obav doporučit.

Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele hledajícího alternativu k dražším a etablovaným značkám, kterému nevadí neznámá značka ale hledá přijatelnou techniku za velmi zajímavý peníz, případne tomu kdo cenu motorky procestuje za rok dva, jako já :-)

Doplňky na motorce - Textilni kufry Kriega, Vajicka Shad jsem prodal do Alp. NAVI držák vlastni výroba, a nějaké další cestovatelské úpravy. Know-How sem pouštet nebudu

Recenze

CF Moto 650MT alias Jarní Vánek Šest-Set-Pade.

Po dlouhých úvahách kam ted dal? jsem si stanovil par cílů pro výběr:
1, Nejdůležitejší = cena do 200tis max.
2, Nejlépe nové, případně po alpském leštiči.
3, Pokud možno lehké, jednoduché a servisně nenáročné.
4, Na mých nekolikatisicovych přesunech by mělo být schopno dosáhnout občas 140kmh...
Tod vše, motorku mám jako cestovatelský prostředek a vic od ní nevyžaduji. Že se občas posere s tím počítám, zejména s ohledem nato jak pomerně drsne motorky používám a dnes se serou už i nový japonci, protoze komponenty jsou globalni casto z Ciny, Brazilie, Vietnamu, prostě staré dobré časy jsou nenávratně pryč a nejsem snilek touzici po starem dobrem domacim neexistujicim nemeckem nebo japonskem zelezu. Po průzkumech v bazaru, jsem se pomalu, ale jistě dopracovával k bodu, to si radši kup zase novou... Prestože by se finance asi našli i na dražší stroj, nechtěl jsem tentokrát investovat nad plán! Stejně ji na prvni ceste omlatim, jako všechny předchozí, tak si říkám, tentokrát to bude jinak ! Chci něco cenově příznivějšího a co mi zbude investuji raději do cestování...
Pokud jde o cenovou výhodnost, človek pomerně brzy zjištuje, že už jsou na našem trhu dostupné čínské a indické motorky. Zaujala me třeba Royal Enfield Himalayan, velmi zajímavý a jednoduchý cestovatelský stroj, přesně to co hledám, nakonec ale přeci jen pro postaršího pána se 110kg živé váhy před vykoštením + 50kg zavazadel na měsíc, to asi nebude wono a velmi pravděpodobně bych moc nenaplňoval bod č.4 ? Nepotřebuji 80kW ale přeci jen pohledy vyměněné s řidičem plně naložené Avie, kterou se do kopce 5min. snaží člověk předjet, než se pak se zataženým wotcasem za Avii opět zařazuje a sleduje smích řidiče tesně před pochcáním, prostě toto už nechci zažít...
Tj. Himalayan, přestože vypadal moc zajímavě – objektivně vyřazen, si říkam musí to mít aspon 50koni... a těmito cestičkami jsem objevil firmu CF Moto alias oficiálně Chung Feng Motors, Zheijang, China. V překladu zní název firmy poeticky, Jarní Vánek Motors Zheijang. Po chvilce bádáni človek zjistí že ČR dealer je velký, spolehlivý a má dobré zázemí a spousta spokojených zákazníku! Po další chvilce, že CF Moto vyrábí OEM motory a ted už i komplet celé motorky pro KTM (např. modely 390 a 790 jsou komplet z fabriky CF Moto, Čína) zapoměnte na Rakousko, proto taky ta podobnost dizajnu a že si kluci z KTM a CF Moto už i oficiálně plácli a jdou do džoint-venčr...
Hospodských řečí ortodoxnich “jedině GeEso wole” jedinců, nevědících že např. GS800 dodává motor take číňan Loncin Motors, jsem se už naposlouchal dost a jsou únavné. Cestovateli je jedno na čem hlavně co nejdál a co nejlevněji, takže je vybráno.
Poměr Cena vs. Výkon CF650MT, je bezkonkurenční studuju zleva, zprava, koukám také na Benelli no ale už je vybráno! padaci rám za 1000Kčs a vypadá bytelně, prostě zde není vůbec co finančně řešit. Motorka je technicky vlastně odkoupena (nebo spíše po čínsku okopirovana, nevím je mi to jedno…) vyzkoušená technika řadový dvouvál Kawasaki, vč.zadního zavěšení, takže váhání nebylo moc dlouhé.
Mám ji asi měsíc, jede krásně, moc zatim neni najeto asi 5000km, tak uvidíme pak kolem 40-50tis.km V tuto chvíli plná spokojenost, jak s motorkou, tak s vynikajícim servisem firmy Journeyman/CF Moto ČR. Myslím si že tato značka bude brzy něco jako Huawei v mobilech, před 5-6lety ji každý pomlouval a co dnes sype za prvni ligu v mobilnich pristrojich! Odhaduji ze by to mohlo byt obdobne, kvalita i zpracování motorky vytvářejí velmi dobrý základ. Řídicí jednotka ECU od Bosch-e, ABS od Continentalu, kvalitně vypadajici brzdy J.Juan, pancéřové hadičky, LED lampy vsude, pneu Metzeler Roadtec vše v základu.
Az si rikam jak to k sakru kluci cinsti delaji? Nejaké šméčko, nějaká levárna tady být přeci musí a wono prostě není! Displej je dobrě čitelný ve dne v noci, jas lze seřizovat, šrouby všechny dotažené a drží, jsou označené z výroby, prostě všechny řeči a přihlouplé poznámky na různých fórech, jsou hluché řeči pomlouvačů lešticích své 15let stare herky. Vynechaje politikaření o kopírovani, autorských právech a celkově o “Made in China” problematice, prostě a jednoduše,
Já jako zákazník cestovatel mám dobře vybavený nový stroj za 140tis Kčs se vším všudy, tecka! konec! Holt skláři zase nebudou mit co zřát, no ale globální obchodní pokrok se nezastaví. Osobně raději ušetřených 150tis.Kčs v dalších 2-3letech procestuji. Tak takto suše a pragmaticky jsem se dopracoval k jarnímu vánku šestsetpade.

VYHODY (muj nazor)
* je za zajimavou cenu
* kvalitni servisni zazemi (na poměry čínana)
* komponenty se tvari kvalitne (zda vydrzi uvidime)
* zivy motor, prijatelna spotreba
* malo odvážných si ji zatím koupilo, takže máme limitku

NEVYHODY (muj nazor)
* rafky jsou spise silnicni rozmer, omezna nabidka enduro pláštů
Predni = 120/70/R17 Zadni = 160/60/R17
* mrzí me, ze me oblibene MITAS-ky nemaji tento rozmer, nebo jsem levej a
nenasel? zatim nasel Conti TKC70 predek/zadek ale ta cena...
* No a nema to to logo (nazor jinych)
* nevim jestli to je nedoladeny SW teplotního menežmentu, nebo 1,7lit
naplne chladiciho okruhu je malo, ale větrák se nahazuje časteji,
když se drží pod krkem

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
YST
YST napsal 24.05.19 v 07:27

MIG_35.
toto je komentar k me motorce, tak mi ji pomluv, poplivej nebo pochval.
Pokud se mame bavit o motorech, zajizdeni, vytaceni, tak prosim si nejdriv dopln par zakladnich technickych znalosti, napr. Viskozita oleje rozdil za studena, za tepla, idealni pracovni bod jak mazani, tak idealni prac.teplota motoru, dale roztaznost materialu, vyrobni tolerance motoru (zejmena motocyklovych)... pokud nato nemas cas nebo bunky tak si najdi stareho motorare, pozvi ho na pivo a u sesteho se ho zeptej co si mysli o lidech ktery studeny motor s nezahratym olejem vytaceji k/nebo za omezovac je jedno... motor formule 1 ma tak male tolerance ze se olej a blok musi zahrat aby se to vubec pohlo tam vytacet musi jinak se mu to zadre kdyz to vychladne, motor nejakeho vzduchace ma tolerance mensi aby se nezadrel, ale zere olej atd.
Pak jeste vem v potaz stare dobre bytelne nad-dimenzovane motory vs.
soucasné Budget-Saving-Engine alias temere zadna rezerva pac to je vyrobne drazsi a je lespi to otacet kazde tri roky, stare dobre casy jsou nenavratne pryc...
Nezlob se Migu-35 dopln si zaklady konstrukce motoru.
U techniku totiz plati že predpokládat, nebo si myslet = znamená **vno vědet.
tak sorry jako

Mig_35
Mig_35 napsal 23.05.19 v 10:22

Sorry, ale motorku vytáčí do omezovače občas snad úplně každý a není to nic, na co by ten motor nebyl stavěný. Kdyby to bylo za omezovač, dalo by se mluvit o nějakém poškozování, ale předpokládám, že tam mají nějakou rezervu...

stráťa
stráťa napsal 23.05.19 v 09:55 10b.

Zajímavý stroj takže 10b.
Sice koukám po něčem trošku víc terénním ale kdyby tomu dali delší zdvihy, větší světlou výšku, alespoň 19" kolo dopředu a užší pneu dozadu tak bych se možná nechal zlákat. "Neznámá" značka mě zase tak moc netrápí, zavedený značky měli taky spoustu průserů a nestaví se k nim zrovna příkladně.

Více komentářů



TOPlist