PROFIL MOTORKY

CF Moto 650 MT (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník YST
Vloženo 16.5.2019
Aktualizováno 3.7.2019
Zobrazeno 6 921x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Jarní Vánek šestsetpade, tajný typ na cestovatelský cenově přijatelný stroj

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLR 650: Skvely cestovatelsky stroj, je to karbec v EU se ofiko neprodaval, nema EURO-x
Royal Enfield Himalayan: Mensi vykon, nicmene velice zajimavý stroj
Yamaha Tenere 700: cekal jsem na ni ale je drahy
BMW F 800 GS Adventure: uvazoval jsem, ale je jeste drazsi nez Tenere

První dojmy - Prvni dojmy, jak to sakra za ty penize s těmi komponenty mohou vyrobit? No asi to nějak jde, vyšší množství holt snižuje cenu. CF Moto 650MT mohu zatím všem poctivě a bez obav doporučit.

Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele hledajícího alternativu k dražším a etablovaným značkám, kterému nevadí neznámá značka ale hledá přijatelnou techniku za velmi zajímavý peníz, případne tomu kdo cenu motorky procestuje za rok dva, jako já :-)

Doplňky na motorce - Textilni kufry Kriega, NAVI držák vlastni uprava.

Recenze

CF Moto 650MT alias Jarní Vánek Šest-Set-Pade.

Po dlouhých úvahách kam ted dal? jsem si stanovil par cílů pro výběr:
1, Nejdůležitejší = cena do 200tis max.
2, Nejlépe nové, případně po alpském leštiči.
3, Pokud možno lehké, jednoduché a servisně nenáročné.
4, Na mých nekolikatisicovych přesunech by mělo být schopno dosáhnout občas 140kmh...
Tod vše, motorku mám jako cestovatelský prostředek a vic od ní nevyžaduji. Že se občas posere s tím počítám, zejména s ohledem nato jak pomerně drsne motorky používám a dnes se serou už i nový japonci, protoze komponenty jsou globalni casto z Ciny, Brazilie, Vietnamu, prostě staré dobré časy jsou nenávratně pryč a nejsem snilek touzici po starem dobrem domacim neexistujicim nemeckem nebo japonskem zelezu. Po průzkumech v bazaru, jsem se pomalu, ale jistě dopracovával k bodu, to si radši kup zase novou... Prestože by se finance asi našli i na dražší stroj, nechtěl jsem tentokrát investovat nad plán! Stejně ji na prvni ceste omlatim, jako všechny předchozí, tak si říkám, tentokrát to bude jinak ! Chci něco cenově příznivějšího a co mi zbude investuji raději do cestování...
Pokud jde o cenovou výhodnost, človek pomerně brzy zjištuje, že už jsou na našem trhu dostupné čínské a indické motorky. Zaujala me třeba Royal Enfield Himalayan, velmi zajímavý a jednoduchý cestovatelský stroj, přesně to co hledám, nakonec ale přeci jen pro postaršího pána se 110kg živé váhy před vykoštením + 50kg zavazadel na měsíc, to asi nebude wono a velmi pravděpodobně bych moc nenaplňoval bod č.4 ? Nepotřebuji 80kW ale přeci jen pohledy vyměněné s řidičem plně naložené Avie, kterou se do kopce 5min. snaží člověk předjet, než se pak se zataženým wotcasem za Avii opět zařazuje a sleduje smích řidiče tesně před pochcáním, prostě toto už nechci zažít...
Tj. Himalayan, přestože vypadal moc zajímavě – objektivně vyřazen, si říkam musí to mít aspon 50koni... a těmito cestičkami jsem objevil firmu CF Moto alias oficiálně Chung Feng Motors, Zheijang, China. V překladu zní název firmy poeticky, Jarní Vánek Motors Zheijang. Po chvilce bádáni človek zjistí že ČR dealer je velký, spolehlivý a má dobré zázemí a spousta spokojených zákazníku! Po další chvilce, že CF Moto vyrábí OEM motory a ted už i komplet celé motorky pro KTM (např. modely 390 a 790 jsou komplet z fabriky CF Moto, Čína) zapoměnte na Rakousko, proto taky ta podobnost dizajnu a že si kluci z KTM a CF Moto už i oficiálně plácli a jdou do džoint-venčr...
Hospodských řečí ortodoxnich “jedině GeEso wole” jedinců, nevědících že např. GS800 dodává motor take číňan Loncin Motors, jsem se už naposlouchal dost a jsou únavné. Cestovateli je jedno na čem hlavně co nejdál a co nejlevněji, takže je vybráno.
Poměr Cena vs. Výkon CF650MT, je bezkonkurenční studuju zleva, zprava, koukám také na Benelli no ale už je vybráno! padaci rám za 1000Kčs a vypadá bytelně, prostě zde není vůbec co finančně řešit. Motorka je technicky vlastně odkoupena (nebo spíše po čínsku okopirovana, nevím je mi to jedno…) vyzkoušená technika řadový dvouvál Kawasaki, vč.zadního zavěšení, takže váhání nebylo moc dlouhé.
Mám ji asi měsíc, jede krásně, moc zatim neni najeto asi 5000km, tak uvidíme pak kolem 40-50tis.km V tuto chvíli plná spokojenost, jak s motorkou, tak s vynikajícim servisem firmy Journeyman/CF Moto ČR. Myslím si že tato značka bude brzy něco jako Huawei v mobilech, před 5-6lety ji každý pomlouval a co dnes sype za prvni ligu v mobilnich pristrojich! Odhaduji ze by to mohlo byt obdobne, kvalita i zpracování motorky vytvářejí velmi dobrý základ. Řídicí jednotka ECU od Bosch-e, ABS od Continentalu, kvalitně vypadajici brzdy J.Juan, pancéřové hadičky, LED lampy vsude, pneu Metzeler Roadtec vše v základu.
Az si rikam jak to k sakru kluci cinsti delaji? Nejaké šméčko, nějaká levárna tady být přeci musí a wono prostě není! Displej je dobrě čitelný ve dne v noci, jas lze seřizovat, šrouby všechny dotažené a drží, jsou označené z výroby, prostě všechny řeči a přihlouplé poznámky na různých fórech, jsou hluché řeči pomlouvačů lešticích své 15let stare herky. Vynechaje politikaření o kopírovani, autorských právech a celkově o “Made in China” problematice, prostě a jednoduše,
Já jako zákazník cestovatel mám dobře vybavený nový stroj za 140tis Kčs se vším všudy, tecka! konec! Holt skláři zase nebudou mit co zřát, no ale globální obchodní pokrok se nezastaví. Osobně raději ušetřených 150tis.Kčs v dalších 2-3letech procestuji. Tak takto suše a pragmaticky jsem se dopracoval k jarnímu vánku šestsetpade.

VYHODY
* je za zajimavou cenu
* kvalitni servisni zazemi (na poměry čínana)
* komponenty se tvari kvalitne (zda vydrzi uvidime)
* zivy motor, prijatelna spotreba
* malo odvážných si ji zatím koupilo, takže máme limitku
* kamkoliv kam obvykle jezdim budu asi na CF Motu
pravdepodobne prvni, to potesi ego.

NEVYHODY
* rafky jsou spise silnicni rozmer, omezna nabidka enduro pláštů
Predni = 120/70/R17 Zadni = 160/60/R17
* No a nema to to logo (nazor jinych)
* nevim jestli to je nedoladeny SW teplotního menežmentu, nebo 1,7lit
naplne chladiciho okruhu je malo, ale větrák se nahazuje časteji,
když se drží pod krkem
***
***
ZKUŠENOSTI und ZÁVADY und TUNING
alias na co všichni u čínské motorky čekají


1, Prvni závada (Chlazení, větrák)
po cca 4800km po Rumunske a Bulharské šotoline, začal blbnout větrák...
Dočasně vyřešeno přímým napojením na AKU, pro návrat do CZ.
po návratu opraveno vše v záruce, k naprosté spokojenosti.
Závada vypadávající kontakt v konektoru napojení vetráku, nic velkého
žádný stres... opraveno a odzkoušeno v aktuálních vedrech 38C chlazení
fachčí und vše cajk vetrák spíná.
UPRAVY:
* Padací rám jsem měl z důvodu bezpečnosti hrozné nutkání přebarvit...
proste to tak přišlo, zrovna tato barva z Hornbachu no...
* nápis SU REDY TO REJS, zvedlo výkon o 3kW a ego do nebes
* pořízen Pneu Set - Conti TKC70 P+Z v předepsaných rozměrech,
za hrozného nutkání tam dát Mitasky necertifikované rozměry...
* Bocni vaky Kriega komplet set, nebylo to levné ale zatím velká spokojenost
Najeto: 6000km, motorku mám cca 2měsíce

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pája13
Pája13 napsal 16.09.20 v 16:57

Ahoj. Tak jak se pohl nájezd km? Fandím ti a ať ti moto slouží bez problémů.

r.bure
r.bure napsal 24.08.20 v 17:37 10b.

Super popis a za ty prachy se to musí prodávat jak housky na krámě. S Čínou nemám naprosto problém (sám vlastním čínskou vopici) a tahle vypadá na první pohled daleko fortelnějc něž kdejakej rozpočtovej japík. Desítka

YST
YST napsal 01.03.20 v 17:32

Ahoj Palciak. Bohuzel jsem s tim moc nepohnul ze zdrav. a pracovnich duvodu v rodine...

Palciak
Palciak napsal 22.02.20 v 18:31

Cau YST.
Kolko km ma uz tvoj jarny vanok ?
Ocakavam ze uz asi 20 tis, kedze vela jazdis.
Ako funguje, beha bez problemov ?
Objavil si nove plusy a minusy ?
Budem rad ked napises.
Nech sa ti dari

Tondast
Tondast napsal 17.11.19 v 22:58 10b.

Hodně zajímavý pohled na výběr motorky. Má to logiku. Já bych taky samozřejmě chtěl např. Hondu NC 750X protože mám v hlavě jako většina z nás zafixovano,že prostě Japonci jsou nejspolehlivější ale Číňané jdou s kvalitou taky nahoru a cenový rozdíl je konečném důsledku 100 000 Kč a to už se velmi těžko obhajuje.

Více komentářů



TOPlist