1987 | 1988 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2014 | 2015 | 2016 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 652 cm3 | 651 cm3 | 652 cm3 | 651 cm3 | |||||||
Výkon | 35 kW | 31 kW | 30.7 kW | 31 kW | - | ||||||
Výkon při otáčkách | 6500 ot/min | 7000 ot/min | - | ||||||||
Točivý moment | - | 46.1 Nm | 47 Nm | - | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 5000 ot/min | - | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||||||
Počet válců | 1 | ||||||||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | ||||||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | - | |||||||
Vrtání | 100 mm | - | 100 mm | ||||||||
Zdvih | 83 mm | - | 83 mm | ||||||||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | - | 9.5 : 1 | 9.8 : 1 | |||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | Karburátor | |||||||
Startér | - | Elektrický | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 5 | ||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | Trubkový | - | ||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 220 mm | - | 201 mm | - | ||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 200 mm | - | 185 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 280 mm | |||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||
Přední kolo | - | 21 " | - | 21 " | - | ||||||
Zadní kolo | - | 17 " | - | 17 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | - | 90/90 21 | - | 90/90-21 | ||||||
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | - | 120/90 17 | 130/80-17 | |||||||
Rozvor | - | 1490 mm | 1481 mm | ||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 61.5 ° | 28 ° | ||||||||
Závlek předního kola | - | 116 mm | - | ||||||||
Výška sedla | - | 870 mm | 889 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | - | 168 kg | - | ||||||||
Pohotovostní hmotnost | 189 kg | 186 kg | - | 186 kg | 196 kg | ||||||
Objem nádrže | 23 l | - | 14 l | 23.09 l | |||||||
Rezerva | - | 3 l | - | ||||||||
Spotřeba | - | 5.8 l/100 km | - | ||||||||
Zrychlení | - | 6.4 0-100 km/h | - | ||||||||
Maximální rychlost | 154 km/h | 157 km/h | - | 151 km/h | - | ||||||
První cena | - | 189000 Kč | - |
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od DaliborCZ(2008)
-
Od killabees(2001)
-
Od killabees(2001)
-
Od killabees(2001)
-
Od ZDbiker(2000)
-
Od ZDbiker(2000)
-
Od SKUF(2000)
-
Od ZDbiker(2000)
-
Od kyli(1998)
-
Od kyli(1998)
-
Od stihll(1996)
-
Od Houžvička(1990)
-
Od Houžvička(1990)
-
Od Houžvička(1990)
- Přidat foto
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Zpřevodování KLR 650c | 6 | 19.2.2024 21:27 | ||
Enduro & funbike | Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka () | 8 | 19.2.2024 20:44 | ||
Opravy a údržba | Díra v plechové nádrži skrz | 11 | 16.5.2023 20:13 | ||
Enduro & funbike | výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku | 2 | 24.10.2022 14:02 | ||
Enduro & funbike | Ventilátor běží pořád Kawasaki KLR 650 2002 | 13 | 20.7.2022 10:17 | ||
Enduro & funbike | Kawasaki KLR 650 C9 2003 Náhon tachometru | 5 | 11.11.2021 19:49 | ||
Enduro & funbike | Nova Kawasaki KLR650 2022 | 43 | 8.11.2021 17:24 | ||
Enduro & funbike | Boční brašny ,padáky ,boční kufry | 2 | 17.9.2021 15:17 | ||
Enduro & funbike | Nová KLR | 1 | 27.1.2021 09:07 | ||
Enduro & funbike | Napínák | 79 | 13.1.2021 22:34 | ||
Enduro & funbike | 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2 | 20 | 11.8.2020 21:12 | ||
Enduro & funbike | Kawasaki KLR 650 | 1 | 13.3.2020 21:35 | ||
Enduro & funbike | KLR 650 zadní odpružení | 11 | 28.11.2019 22:42 | ||
Enduro & funbike | Dobijeni KLR650 | 1 | 31.7.2019 09:17 | ||
Opravy a údržba | Těsnění - poznává to někdo | 11 | 27.7.2019 11:23 | ||
Enduro & funbike | Thermo bob, neboli bipass termostatu | 71 | 24.7.2019 09:43 | ||
Enduro & funbike | Spolehlivé cenduro nebo nějáký spolehlivý naháč za příznivou cenu A2 (35kw) | 25 | 16.7.2019 18:14 | ||
Enduro & funbike | Přehřívání | 5 | 24.6.2019 21:42 | ||
Enduro & funbike | Shodnost dílů potřebuji poradit | 7 | 20.4.2019 19:03 | ||
Opravy a údržba | kde opravit ojnici a koupit píst na KLR 650 | 19 | 30.3.2019 07:09 |
-
Kawasaki KLR 650 (1987)
Praha 1-Nové Město, LyerV inzerci mě zaujala její neobvyklá kapotáž. Tou dobou jsem hledal něco rozumného, po stránce výkonu...
-
Kawasaki KLR 650 (1987)
Slup, AntiPo mnohých zkušenostech s řadou KLR vybrána jako jediné možné řešení pro mé požadavky.Druhý důvod by...
-
Kawasaki KLR 650 (2001)
Česká Bříza, NXramKLR je spolehlivý jednobuch a hlavně vodník, takže dobrá volba !
-
Kawasaki KLR 650 (2002)
Klatovy I, Sasori23Hravá,silná, pro mě dostačující. Jednoválec, vodník :-)
-
Kawasaki KLR 650 (2001)
Velký Osek, yventurePůvodem z D.,u nás jsem 2.majitel.Koupena loni na jaře od pána,co si ji dovezl,párkrát se svezl a da...
-
Kawasaki KLR 650 (2000)
Slup, AntiTak tentokrát už určitě naposled.Srdcovka bez které je můj motorkářský život neúplný.
-
Kawasaki KLR 650 (1998)
Jihlava, MaaRtyCZKlasickej jednobuch, jede skvělě, kawasaki zelená!
-
Kawasaki KLR 650 (2000)
Nové Mesto nad Váhom, majky72Zatiaľ sme sa zoznámili, oproti Honde transalp 700 je to bicykel :D Až prezujem na chlpatejšie gum...
-
Kawasaki KLR 650 (2001)
Olomouc, killabeesVelmi dobré a středně těžké enduro. Žádný ostrý dravec to není ale také to není žádná lemra. Prostě ...
-
Kawasaki KLR 650 (2003)
Třebíč, Pet009-Motocykl bude na jaře(2013) k prodeji.Přes zimu komplet.kontrola a seřízení- Tutu americkou verzi ...
-
Kawasaki KLR 650 (2002)
Třebíč, K_FKdyž se řekne klasický dualsport...
-
Kawasaki KLR 650 (2003)
Liberec XXIII - Doubí, ASUSmeanZanovní motocykl po starším pánovy ve věku 62 let ,který na motocyklu objížděl kapličky a kontrolova...
-
Kawasaki KLR 650 (1989)
Útušice, vrbapAsi bych se neměl chlubit cizím peřím, jde o synátorův stroj, ale jezdím na něm valnou většinou já.....
-
Kawasaki KLR 650 (1999)
Dubňany, Makstreet91Nesmrtelná Kawasaki zelená. Klasický jednoválec s karbecem.
-
Kawasaki KLR 650 (1988)
Karlovy Vary, MáraVFR1986Pořídil jsem si enduro, abych mohl jezdit na ryby, ale i uhánět 130 po okreskách. Mise splněna. Za t...
-
Kawasaki KLR 650 (2000)
Nové Mesto nad Váhom, majky72Zatiaľ sme sa zoznámili, oproti Honde transalp 700 je to bicykel :D Až prezujem na chlpatejšie gum...
-
Kawasaki KLR 650 (2002)
Dolní Radechová, Hlavis-juniorKLR 650 - rok 2002. Měl jsem jí cca rok, moto bezproblémová. Jediná vada na kráse byla ta, žě spot...
-
Kawasaki KLR 650 (2001)
Petřvald, GamiroPo 30 létech jsem se vrátil k motorce. Vždy jsem měl endura i když v časech totality - vlastní úprav...
-
Kawasaki KLR 650 (2004)
Plzeň 1-Bolevec x), 69šakalKladívko do terénu vyroben komplet v Japonsku,takže žádná Čína
-
Kawasaki KLR 650 (2015)
Frýdlant nad Ostravicí, LukeesLegendární mašina na vše. Je to GS pro cestovatelé co nemají na GS :)
-
Probíhající renovace
25.01.2019 v 18:58Pár fotografií z renovace... ;-)
-
Dakar 2007
02.02.2018 v 18:14Světe div se, ale upravené KLR 650 (dle pravidel) bylo i na Dakaru a to sice v roce 2007. :-DD Vy...
-
Pátrání v historii III
08.10.2017 v 08:35Tak se tu objevily další kousky. Vypadá to na zajímavý model, který bude přeci jenom ve větší serii ...
-
Pátrání v historii II
08.01.2017 v 13:10Dnes jsem narazil na další barevnou verzi mého KLR. Jedná se o verzi s červenou barvou B-). To znam...
-
Hayes-DT M1030-M1
24.08.2016 v 16:18Vojenská verze KLR 650, která dokáže jet i na naftu. Zmenšený obsah na 584 kubíků, výkon 28 koní, ma...
- kultivovanost motoru, robustní nezničitelná konstrukce (opravdu hodně vydrží a t...
- táhne od spodu
- Slušný výkon, vodní chlazení, rozvod DOHC, světlá výška, malá spotřeba mezi 4,5l...
- zvuk, průběh výkonu, je to držák
- všestranost a spolehlivost
- ona
- Určitě životnost. Neopravoval jsem.
- Vodou chlazený motor
- Pěkně sedí v terénu a na silnici se to dá pěkně klopit. Jenom zvolit ty správné ...
- Všestranná,pohodlná motorka na cestování ale i na různé řádění na polních cestác...
- spolehlivost, motor - prostě držák
- VŠESTRANOST,jednoduchá technika=servis
- Univerzální motorka v podstatě na vše(mimo okruhu).Velmi praktická,spolehlivá,ne...
- podvozek, vybrace
- váha, napínák vyvažovacího řetězu (praská pružinka nebo napínák)
- je nízká, ve dvou špatně ovladatelná
- jízda po dálnici a celkově v rychlostech nad 120 Km/h
- žádné nemá
- Váha, byla to do terénu moc těžká motorka. Skoro 180 kg. bylo po lesních cestách...
- Rezavějící výfukový svod,nutnost občasného nátěru
- Napínáky - praskají
- Slabší brzdy,špatná ochrana před větrem,vysoká pohotovostní hmotnost,měkčí předn...
- velká váha
- nastavitelnost podvozku, vyšší hmotnost
- klasika pro KLR
- U KLR jsou dvě hlavní slabosti.Za prvé velmi sofistikovaný a ale dost zranitelný...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 7.7/10 |
Vibrace | 5.3/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 6.9/10 |
Zvuk | 7.7/10 |
Spolehlivost | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.4/10 |
Těsnost tlumičů | 8.8/10 |
Tuhost rámu | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 5.5/10 |
Město | 8.4/10 |
Cestování | 6.9/10 |
Terén | 7.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.4/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 7.1/10 |
Dostupnost dílů | 7.2/10 |
Nabídka doplňků | 5.6/10 |
Servisní intervaly | 7.1/10 |
Terén | |
Brodivost | 7.2/10 |
Výška | 7.6/10 |
Ochrana motoru | 6.9/10 |
Skoky | 4.9/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.2/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Voge 300 Rally GY | Celkem dobré, dospělejší než Honda, ale Číňan... |
Honda CRF 300 Rally | Když na to sednete, zjistíte, že je to dětská hračka. |
KTM 690 Enduro | Super stroj, ale zůstává vyšší servisní náročnost, navíc už to není lowcost |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Nakonec jsem ji vyhodnotil jako příliš mastodontní. |
KTM LC4 640 | To se mi líbilo nejvíc, LC4 Adv., jenže hledat jehlu v kupce sena. Navíc pověst a přece jenom větší servisní náročnost. |
Suzuki DR 650 SE | Dobrej stroj, ale nesehnal jsem v té době akceptovatelný stav, navíc se mi zdála malá, jsem postava typu hajzlovej pavouk. |
Kawasaki KLE 500 | Naskytlo se KLR 650 v lepším stavu ,defakto zánovním po starším pánovy |
Yamaha TT 600 R | Žiadna dobrá nebola ale verím že raz bude ;) |
KTM LC4 640 | Proste KTM :D |
Honda CRF 250L | Slabší motor |
Suzuki DR 650 SE | Za ty peníze nebyla zadná k mání. |
Suzuki DR 650 | Kawasaki klr je spolehlivější |
Suzuki DR 650 | Když sem sháněl nenašel jsem zrovna nějakou v dobrém stavu. |
Yamaha XT 600 E | Bohužel, ale cena. Když jsem kupoval motorku byla cenově o 10k výš. |
Kawasaki KLX 650 | Cena je jinde,ale především už pocitově dost drobná na mou postavu.Velmi málo dílů z bazaru,nulové zlušenosti s úpravami |
Suzuki DR 650 | Našla se lepší koupě |
Kawasaki KLX 650 | Ostřejší, hledal jsem, ale je o dost starší a hezké skoro nejsou |
Suzuki DR 650 | Žádná pěkná a nějak nevím, nikdy se mi moc nelíbila ... |
Yamaha XT 660 R | Jelikož je to moje 6 motorka v garáži a nájezd nebude nijak velký, zbytečně drahá. Ale stejně si jí jednou koupím :-) |
Suzuki DR 650 | Těch už bylo víc i za 40 tis., ale zase v žalostném stavu. Za cenu co jsem koupil KLR, bych sehnal jen vrak. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki DR 650 | |
Honda NX 650 Dominator | Nedostupná |
Jawa RVM 500 | od 2018 s neprodává, tak je těžko k sehnání, Versys, stejně jako Honda 500 CBX je určen spíše na silnici. Také mají slabší ochranu do terénu. |
Honda NX 650 Dominator | Nebyla na prodej v té době |
Honda SLR 650 | Vyšší cena |
CFMOTO 650MT | Skvely cestovatelsky stroj, je to karbec v EU se ofiko neprodaval, nema EURO-x |
Honda NX 650 Dominator | Prodejce se na mě nakonec vykašlal... |
Yamaha XT 660 Z Tenere | Chtěl jsem fungl novou, jenže se do (proklaté :-( ) EU nedováží kvůli tomu že je to karbec. |
Kawasaki KLX 650 | Moto je měkké, nížší a cestovní, neni tak agresivní a off-roadová, nad novou verzí jsem ani nepřemýšlel.. |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Úzké sedlo |
Suzuki DR 650 | |
Yamaha XT 660 Z Tenere | |
Aprilia Pegaso 650 | Chtěl jsem něco víc na silnici |
BMW G 650 Xchallenge | |
Yamaha XT 600 E | o pár kilo těžší, trochu mě odradily diskuze ohledně problémů se spotřebou oleje, vodní chlazení - možná další případný zdroj poruchy. Vzhledem byla ale č.1 |
Honda NX 650 Dominator | |
Suzuki GS 500E | chtěl sem zkusit neco jiného než enduro |
Suzuki DR 350 | Jako mínus beru, že je vodník. Slabá nabídka inzerátů. |
Aprilia Pegaso 650 | Málo motorek na trhu a když byli tak převážně staré... |
Honda SLR 650 | Nenasiel som v dobrom stave. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2008 | Kohlstein | kawasaki-klr-650-ser.pdf | 53 MB | |
2000 | Kohlstein | thermo-bob.pdf | 1.6 MB | Úprava chladicího okruhu - bypass. |
1999 | Pet009 | kawasaki-klr600...uranleitung.rar | 30 MB | KAWASAKI KLR600-650+Reparaturanleitung |
1996 | bora.k | klr650.pdf | 47 MB | něco v němčině Werkstatthandbuch KLR 250,600 |
1995 | bora.k | klr650finalpdf.pdf | 6.8 MB | ještě něco v angličtině: KLR650FINALPDF |
1991 | Pet009 | _klr600-service...ng-by-mosue.rar | 28 MB | KLR600 Service Manual ENG By Mosue |
1987 | macalf | kawasaki-20klr6...uranleitung.pdf | 41 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Mitas E-08 | 17" | Zadek | 2 | Zadní 130/80 R17 | 24.10.2011 v 21:09 |
Mitas E-08 | 21" | Předek | 2 | Přední 90/90 R21 | 24.10.2011 v 21:03 |
Mitas E-07 | 17" | Zadek | 1 | 16.02.2011 v 19:52 | |
Mitas E-09 | 17" | Zadek | 2 | Zadní 130/80 R17 | 04.09.2008 v 23:03 |
Mitas E-09 | 21" | Předek | 2 | Přední 90/90 R21 | 04.09.2008 v 22:58 |