renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 650 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dacann
Vloženo 7.10.2018
Aktualizováno 30.6.2021
Zobrazeno 1 986x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Absolutní kladivo v terénu i na silnici, skvěle se nechává vodit do zatáček, nemá konkurenci na poli i louce, design krosky s RZ, to je boží kombinace, enduro, soft enduro, dual sport...

Více fotografii

Motorka koupena od loonger (Sedlčany)

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLR 650: Moto je měkké, nížší a cestovní, neni tak agresivní a off-roadová, nad novou verzí jsem ani nepřemýšlel..
Honda NX 650 Dominator: Jako značka Honda je cenově zbytečně nadsazená, motorka je usedlá a nízká, celkově uťáplá, zpohodlnělá, po jízdě na kamarádově NXu jsem se přesvědčil že jsem zvolil správně
Suzuki DR 800 Big: Je moc těžká, neohrabaná, oplastovaná, příliš cestovní, prostě rallye a to já nikdy nepojedu
Suzuki DR 650: Největší konkurent, vysoká, vzhled krosky, za mě nevýhoda hlazení jen vzduchem a rozhodla značka, prostě Kawasaki

První dojmy - S motorkou jsem se sžil prakticky během prvních 50km, když jsem na ní prvně sedl, měl jsem k mému překvapení a zvykům řídítka hodně blízko před sebou a stupačky naopak zase dosti v závěsu, za sebou, takže jsem je napoprvé "hledal", musel jsem si taky zvyknout na dosti vysoký posez, to však nyní považuji za výhodu a v ničem to nepřekáží, mám 190cm a akorát došlápnu na zem celou šlapkou, za mě 1*

Motorku bych doporučil pro - Motorku doporučuji jako všestranný stroj, takové těžší enduro, silnice, město, polňačky, lesní cesty, off-road, pole, louky, prostě na vyblbnutí nejlepší možná volba, všude projede, prostě takový tank

Doplňky na motorce - Padáky tam měl už předchozí majitel a já jsem jen rád, hodí se..
Blastry s hliníkovou výztuhou jak by smet.. Vyfuk jsem vyměnil za Higashi, který je fenomenální, nově vycpán vatou, bohužel nemám k němu DBkiller a nenašel jsem E, takže na stk budu přehazovat za originál. E jsem doplnil štítkem a z Higashi jsem udělal Remus ? DBkiller doplněn

Recenze

# S motorkou jsem si zkusil cestování hned po koupi, vezl jsem jí domů 200km, v druhé polovině cesty mě začaly pobolívat hýždě, udělal jsem přestávku a dojel v klidu. Kupoval jsem ji a na tachometru bylo 53000km. V následujícím měsíci jsem najel 1500km. Sedlo je trošku tužší, není dělané na komfort, ale už jsem si zvykl a 150km bez přestávky zvládáme. KLXko je v lehkém terénu jako doma, nedělá mu však žádný problém ani těžší off-road, ale na druhou stranu ani město a na okreskách je to hotový drak. Jen na dálnici se celkem trápí ve vysokých otáčkách, ale zvládá taky, při 120 km/h točí 5k ot/min z celkového spektra 7,5k ot/min. Ideální cestovní rychlost je 90-110km/h. Motor má neuvěřitelný zátah, poté co se řádně ohřeje necuká ani v dosti nízkých ot. Vibrace jsou na jednoválec až překvapivě nízké a chod kultivovaný, volnoběh drží bez problémů okolo 1100ot/min, ale pod 2500ot/min se jezdit nedá, ani to motoru nedělá dobře. Brzdy jsou tam snad ještě originální, takže výměna kotoučů je priorita. Ovladatelnost je na tak vysokou motorku až neuvěřitelná, prostě jsem si nemohl vybrat lépe.
# Je skoro po sezóně ( prý motocyklové, asi někdo neví že enduro se jezdí celoročně ) a mašina si stále krásně přede, lépe sme se sblížili, přezul jsem během tohoto roku dvě C-02 a koupil pro změnu E-08 opět potvrzuji že je to skvělá mašina, jak v terénu tak i na silnici je s ní zábava. Terén mám opravdu rád a s KLXem sme sehraná dvojka.

Zima 2018/19
- seřízeny ventilové vůle, vyměněny 2 podložky - 650,-
- výměna spojkových lamel, přítlačných pružin a ložiska spojky - 1500,-
- výměna obou brzdových kotoučů (ebc, ng) nové destičky, nová kapalina - 5800,-
- výměna gufer a stíracích kroužků vidlic - all balls - 800,-
- výměna oleje ve vidlicích (560ml) 15w mogul, výměna oleje v monoshocku (305ml) 15w mogul - 300,-
- výměna tlumící vaty v laděném výfuku - 300,-
- osazení teploměrem pro kontrolu teploty oleje - 350,-

září 2019
- teploměr se uklepal, nesnesl vibrace a přestal fungovat
- díra v nádrží, byla skrytá pod kitem a ten se odlomil, tak jsem to vyspravil dvousložkovym tekutym kovem, benzín je ale pěkný svinstvo a už jsem to dělal 2x

- říjen 2019
- kontrola ventilových vůlí, výměna oleje a filtru 10w40 repsol
- výměna oleje v monoshocku 305ml 10w Motul, výměna oleje a vyčištění předních vidlic 2x 540ml 10w repsol
- výměna ložisek a prachovek kyvné vidlice
- pročištění a promazání ložisek přepákování
- zaletování cínem díry v nádrží
- kontrola svíčky a obohacení směsi
- kontrola a domazání ložisek kol a rozety
- nádrž vyvařena tigem otcem kamaráda 500,-

Jestli jsi dočetl až sem a máš zájem si přečíst jak se o motorku starám, najdeš to v Deníku

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mr-anezka
mr-anezka napsal 17.07.21 v 21:52 10b.

Fakt moc pěkná mašina a parádní popis, nemůžu než souhlasit P. S. Doufám, že jsi dobře dorazil a moc děkuju za pokec. Ať se daří

spike-cz
spike-cz napsal 16.12.18 v 08:46 10b.

Dacann
Dacann napsal 12.11.18 v 19:58

Monoshock i páky jsou z Rka, díky za pochvalu

Lifer
Lifer napsal 12.11.18 v 14:19 10b.

Suprová mašina. Ten R tlumič motorku hezky zvedl, nebo tam máš jiné kosti v přepákování?

pp377
pp377 napsal 27.10.18 v 16:13 10b.

Moc pěkná. Ať Ti dělá samou radost a jezdí jako drak.

Více komentářů



TOPlist