renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 650 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník poli651
Vloženo 12.5.2012
Aktualizováno 5.9.2014
Zobrazeno 17 253x
HODNOCENÍ PROFILU OD 60 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak je konečně hotová. Klx jsem koupil v žalostném stavu. I když byl motor po částečné opravě, časově a finančně se to ani přesto nezkrátilo.

Více fotografii

Motorka koupena od No name:) - To je na dlouhé povídání...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR 650: Zvláštní koncepce podvozku. Jinak nesmrtelný stroj.
Honda XR 650: Narazil jsem na KLX. XR je super motorka, která stále drží dobrou cenu. Bylo to o penězích.

První dojmy - Dost dobrý zátah, super zvuk, po dvaceti kilometrech byla moje, jak v hlavě, tak v rukách. Horší brzdy a měkčí zadní centrál. To vše se dá ale vyřešit.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kteří mají rádi bláto a nebo pro ty, kteří si klx chtějí trochu upravit pro silnice. Je to velmi všestranná motorka která bude sloužit podle potřeb každému kdo nemá prachy na novou...

Doplňky na motorce - Výfuk sharon, padáky rutan, pancéřové brzdové hadice, řidítka renthal, bástry, ráfky excel, přední maska, cyklo tacho, zásuvka, hodiny, teploměr, přední batník acerbis, neopreny na vidlích, kotouče Tenax...

Recenze

Vždy jsem chtěl starší enduro, opravit si ho, zrekonstruovat... Díky v celku dobrým recenzím a skvělému vláknu na fóru motorkáři, padla volba pro tuto Kawasaki. Byl jsem si pro ni v Chlumci nad Cidlinou. Nakonec pán slevil pět tisíc, ale domů jsem s ní jel bez technické, bez přední brzdové páčky, na špalkách, s domlácenými plasty a všude a ve všem byla vůle. Ložiska, gumy, řetězovka, kotouče, tlumiče, vše ko. Do Nového Města nad Metují jsem jel s přestávkami, a kontrolami jestli něco neupadlo asi 3 hodiny. To nejdůležitější jsem doma poopravil a odjezdil jsem sezonu. V říjnu jsem motorku kompletně rozebral. Rám a ostatní kovové díly se nechaly opískovat, pozinkovat, vyměnily se všechna ložiska a gufera, nové kotouče, brzdové destičky, přepláštil se tlumič výfuku, řetězovka, přední blatník, řidítka, maska,nové ráfky, výplet, potažené sedlo, svařené plasty, kompletní lak a další. Bylo toho moc. Touto cestou děkuji všem za pomoc, Ježkovi za lak, mému švagrovi, tchánovi, panu Tymlovi, manželce a hlavně, hlavně Davidovi. Davide díky! Bez těchto lidí bych to nedal dohromady.

12.10.2012
Tak je přes zimu zase co dělat. Bude probíhat go motoru. Snad už potom bude klid.

3.4.2013
Tak dnes přišel po dlouhé době konečně den, kdy jsem si zajel pro opravený motor. A jak to všechno začalo: Při loňské a zatím mé poslední vyjížďce jsem zůstal vyset u Pardubic, z důvodu prasklého bloku motoru. Vydřely se ložiska na klice, začal sebou haprovat rotor se statorem, který se vydřeli a v motoru nadělali neuvěřitelnou paseku. Začal jsem tedy shánět jiný kompletní motor. Netrvalo ani měsíc a náhodou se mi ozval kluk z Jílové u Prahy, že na tuto motorku kompletní motor má. Druhý den jsem pro něj mazal. Byl to příjemný chlápek, který měl na klx nehodu. Když mě ukazoval zranění, tak jsem se už přestal divit, že mu z motorky zbyl jen motor, papíry a pár drobností. Naštěstí to ještě dobře dopadlo a dostal se z toho..Jeho motor byl doslova vytržený z rámu, ale jinak kompletní, za rozumnou cenu a hlavně s novou ojnicí a pístem. Tak jsem ho bral. Mechanik oba motory komplet rozdělal a začalo skládání. Pražský motor byl na tom mnohem lépe než ten můj původní. I přes to jsem věděl, že to bude stát spoustu peněz a hodně práce. Motorku si chci nechat a tak vše co bylo opotřebované více, než mělo být, tak se vyměnilo za originální nový díl.
Pro zajímavost sem napíšu ceny za materiál, který jsem do motoru vložil. Možná se to někomu bude jednou hodit.

Kompletní těsnění motoru...1758,-
Rozvodový řetěz-horní...992,-
Rozvodový řetěz-spodní...824,-
Zabroušení hlavy válce...600,-
Ložisko klikového hřídele-levé...3724,-
Ložisko klikového hřídele-pravé...2831,-
Repase olejového čerpadla...541,-
Zabroušení ventilů...400,-
Repase vodního čerpadla...675,-
Ložiska vyvažovacího hřídele-levé i pravé...941,-
Motorex olej...518,-
olejový filtr...132,-
Koupě náhradního motoru...5000,-
Práce...5000,-
Celkem: 23.909,-
+ Desítky telefonátů, stovky najetých km a placení poštovného + pár věcí na které jsem si nevzpomněl.

Opět moc děkuji Davidovi! Je to člověk na správném místě a perfektní kamarád...

9.7.2013
Tak motorka po Go mi dělá jen a jen samou radost. Jede super, vše funguje tak jak má. V klidu opustím barák o 400 km někam pryč a mnohem více věřím tomu, že se bez poruchy vrátím. I když se tato motorka narodila už v roce 94, lákalo mě dát inzerát na prodej. Nepočítal jsem s tím, že se někdo ozve, ale zájem byl velký. Jelikož mám v motorce investovaných přes 120 tisíc, řekl jsem si, že bych ji za polovinu prodal a koupil bych si zrx 1100. Už se tak málem stalo, ale nemám na to srdce. Ta moje motorka mě naučila a mám k ní trošku zvláštní vztah. Je to prostě moje dílo na které jsem tak nějak hrdý. Díky této motorce vím, že jsem dokázal postavit docela pěkného "motarda"(profíkům se omlouvám, samozřejmě slovo motard beru v uvozovkách) Všem zájemcům o moji klx se tímto omlouvám a zároveň děkuji. Občas mám období, že nevím co chci:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dacann
Dacann napsal 08.12.18 v 17:24 10b.

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 10.02.17 v 08:25 10b.

klobuk dole, vyzera naozaj super

Hrďa606
Hrďa606 napsal 21.01.17 v 14:52 10b.

Nádherná práce

Carey
Carey napsal 06.11.15 v 23:12 10b.

Nejpovedenější KLX jaké jsem viděl. Motorce jsi dal nový smysl, vdechl jí duši a dal srdce ! Měl bys přestavovat KLX na zakázku !

Bodacat
Bodacat napsal 14.04.14 v 14:45

Aź teď (na základě inzerátu) jsem si všiml téhle pěkně udělané motky Fakt se ti povedla, je parádní a jako nová

Více komentářů



TOPlist