renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník yventure
Vloženo 30.5.2010
Aktualizováno 28.11.2012
Zobrazeno 5 329x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Původem z D.,u nás jsem 2.majitel.Koupena loni na jaře od pána,co si ji dovezl,párkrát se svezl a dal do bazaru se serv.knížkou a najetými 11.000.km

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Měkká přední vidlice,pocitově slabší zátah oproti bývalé DR.Nízká řidítka.Obojí se dá upravit rychle a levně.Naopak fajn řazení a chod motoru vč.hledání neutrálu.

Recenze

Po DR 600 a 650 je to další alternativní motorka k velké cestovní.Jelikož při koupi měla serv.knížku a výfuk SEBRING(ne tu hrůzu,co tam mordujou ve fabrice už od doby vzniku modelu),nebylo potřeba krom preventivních výměn kapalin a olejů nic měnit.Při mé výšce 190cm byl posez dost předkloněný,tak došlo na podstavce na zvýšení řidítek.Taky kryty páček jsem vyměnil za jiné s hliníkovou výztuhou.Když už jsem byl una konci řidítek,dostala jiná zrcátka.Zdály se mi dlouhé převody tak místo orig.rozety se 42 zuby dostal zedek 47zubů(s novým řetězem a kolečkem) a zdá se mi to ideální.Byl tu pokus s 50ti zuby,ale to už se mi zdálo moc.Když už se jí hezky odfukuje,tak ať se i dobře nadechuje,tak místo origo vzduch.filtru KNko,které se mi osvědčilo i na jiných moto.Pak už jen Dynojet Kit a bylo vystaráno.Přední tlumiče jsou z výroby dost měkké,což se dá doladit hustším olejem a vypodložením pružin hliníkovými nástavci pod zátky nahoře v brýlých.Když už to bylo rozebrané,tak nová gufera.Stávající Mitasky 07 jsou dobré na silnici a mimo ní jen pokud je sucho.Jak je dojezdím,přijdou "špalkovatější " gumice,které jsem měl na předešlých endurech a které mi přijdou lepší určitě mimo asfalt a na které se dá zvyknout i na silnici.Naštěstí je výběr velký.KLRko není žádná kroska,ale výlety do terénu jí nevadí pokud se po ní nechce nemožné.Zrovna tak to není žádný lamač rychlostních rekordů po dálnicích.Umí od všeho kousek.Kamarád má už několikátou a projel na ní kus Evropy i Asie a nikde ho nenechala ve štychu.Jen si hlídat -podle slov zkušených napínák vyvažovacího řetízku,kde praská pružinka.Tenhle cestovatel ji vyhodil po neblahých zkušenostech úplně a dopíná řetízek jednou za čas ručně.Velkou výhodou je palivový kohout s polohou PRI na kterou po delším odstavení před startem přepnu a pak chytne motor na cvrknutí.Není od věci pojistit deklík vzduch.filtru ještě jedním šroubkem.Původně je jen zavlíknutý pod osazením a jištěný jedním šroubkem,který když se povolí a vypadne jste bez krytu a všechen bordel od kola se odráží od dočního plastu rovnou do air boxu.Mě tam chyběl a kolegovi taky.Není od věci zakrýt kouskem gumy zadní centrál aby nelítal všechen bordýlek na tlumič.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
stihll
stihll napsal 13.04.15 v 19:48

pěknááááááá

dzah
dzah napsal 28.11.12 v 09:41 10b.

pěkný popis a pěkná motorka, ať slouží

endur
endur napsal 31.05.10 v 15:44

Moc pěkná motka,všechny úpravy které jsi uvedl udělám určitě na té své taky.Hodně radosti za řidítky.

Milan1963
Milan1963 napsal 30.05.10 v 12:54

Hezky jsi to napsal.Motorka je taky pěkná,takže dávám 10 bodů a přeju hodně zážitků za řídítky.

zikky
zikky napsal 30.05.10 v 08:21

Pěkná Kawa

Více komentářů



TOPlist