PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník K_F
Vloženo 18.4.2024
Aktualizováno 23.4.2024
Zobrazeno 1 788x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Když se řekne klasický dualsport...

Více fotografii

Motorka koupena od Nevím

Výška jezdce: 191 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR 650 SE: Dobrej stroj, ale nesehnal jsem v té době akceptovatelný stav, navíc se mi zdála malá, jsem postava typu hajzlovej pavouk.
KTM LC4 640: To se mi líbilo nejvíc, LC4 Adv., jenže hledat jehlu v kupce sena. Navíc pověst a přece jenom větší servisní náročnost.
Yamaha XTZ 660 Tenere: Nakonec jsem ji vyhodnotil jako příliš mastodontní.
KTM 690 Enduro: Super stroj, ale zůstává vyšší servisní náročnost, navíc už to není lowcost
Honda CRF 300 Rally: Když na to sednete, zjistíte, že je to dětská hračka.
Voge 300 Rally GY: Celkem dobré, dospělejší než Honda, ale Číňan...

První dojmy - První dojmy rozpačité, jsem rozmazlený výkonem a precizností rakouských soudruhů. Ale chtěl jsem to, tak si to zamiluju. No a nebylo to tak těžký, jen je potřeba se trošku přeprogramovat back - 20 let. Ovšem když jsem to vytáhl mimo asfalt, situace se obrátila a já věděl, že je to ono. Vše projede s grácií a v pohodlí, valí se jak nezastavitelný tank, zároveň ovladatelná jako kolo. Už jsem zapomněl na 90tky, kdy jsem jezdil tyhle stroje.(-: Přesto to něco chtít bude, předek je příšerně měkej, sedlo strašný, řidítka nízko, stupačky děs a moc blízko k řadičce, nedám tam nohu. No a celkově to chce na dlouhé cesty poladit. Zima bude v garáži líp utíkat.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, co chtějí zkusit offroad dobrodružství za málo peněz.

Doplňky na motorce - A co jsem celou zimu dělal?
Pokusím se popsat čím jsem se bavil a to doslova. Bavilo mě to.
Samozřejmostí byl rozsáhlej servis a kontrola všeho. Náplně, filtry, ventily, rozvoďák, vyvažovák, kontrola všech ložisek, promazání bovdenů, promazání přeplánování, kontrola elektriky, dobíjení, výměna žárovek atd., prostě všechno co šlo.
Úpravy, opravy atd.:
- motor- nejede to, co už taky čekat od 31kW, startuje dobře a po důkladném vyčištění už nestřílí a neudusí se od spoda. Na první nápady na zvýšení výkonu + laďák jsem postupně rezignoval, vlastně se mi líbí, jak je motor klidný a nezáludný a výfuk tichoučký při proplouvání krajinou. Takže OK.
- podvozek, vidle rozbrat, vyčistit, vyměnit gufera a hustší olej + 4cm podložky pro větší předpětí, zadek pouze předpětí na max a pro mé použití OK.
- brzdy, oba kotouče i desky jsou nové, značku nevím, ale brzdí to překvapivě slušně, takže OK.
- gumy, téměř nejeté e07, i když nejsou ideální, dojedu je, pak dám něco ostřejšího - řetězovka ok.
Doplňky :
- bylo tam nainstalované plégo Givi z naháča, to jsem chtěl zachovat, jen jsem to upravil a přidal elektroinstalaci: 2xUSB s voltmetrem, zásuvku na kompresor a hodiny.
- dal jsem tam taky přídavný svetla z Aliku, můžou se hodit.
- přidána hrazdička a držák na mobil, zvednutá řídítka cca o 5cm a posunutá trochu dopředu.
- na řidítka přišly ještě čínské kopie Barkbusterů a lepší gripy.
- nechal jsem předělat sedlo, zvýšit, vyrovnat a rozšířit, teď super.
- stupačky, umístění poladila flexa a svářečka + nové širší zubaté z Aliku. Taky dobrý, už tam dám botu a zlepšil se úhel kolen, i díky vyššímu sedlu. Motka má teď 95cm v kohoutku a pro menší postavy už není.
- zadní plotna, nějaká stará Givi z garáže
- boční trubkové nosiče na brašny původně z Transalpa upravené z vrakáče
- tubus na nářadí z Alika
- zalamovací zrcátka z Alika
- nějaká brašnička na doklady na řidítka z Alika
- zadní odepínací a nafukovací brašna z Lidlu.
- hliníkový kryt pod motor ze staršího modelu (vrakáč) a ještě jeho zvýšení z děrovaného plechu jako ochrana motoru před odlétávajícím kamením a bordelem
- zvyšení a rozšíření bočáku, aby mi stál i na louce... (ten bajk)
- poslední a nejdražší doplňky jsou padáky Givi a centrální stojan od Touratechu. Bez toho si skutečnou "Adventure" bike neumím představit, nehodlám řešit někde v horoucích peklech prdlej chladič od nešťastnýho pádu, nebo defekt kola bez stojanu.
Všechny úpravy až na padáky a centrální stojan, byly samodomo, nebo Alík v řádech stokorun.
Takhle je to podle mě kompletní a připravené vyrazit. Zkusil jsem už kousek, cca 70km, české TET a i přes spousty jarního bláta to byla úplná brnkačka. Je to nebe a dudy proti velkým cestovním 2válcům. V červnu vyrážím na Balkán, chci projet postupně celou TETku. Už se na to třepu a doufám že mě bába někde nenechá.

Recenze

Tak bubák (tak jsme říkali těmhle 1buchům) je doma.
Chtěl jsem něco, co bych trochu poladil k obrazu svému. V podstatě jsem koupil první zkouknutej stroj, štěstíčko... Už něco pamatuju, tak z fotek a popisu dovedu vyselektoval balast a řešit jen to podstatné. Žádné xté go, žádný nevhodný tuning, pouze originální nezhuntovaný stav. A povedlo se, KLR jak z dobového katalogu. Není dokonalá, ale je dokonale původní a uvěřitelná. Hurá!
Je to dovoz z IT (před 10 lety), takže km asi sedět nebudou, ale od té doby plná historie a min. nájezd. Startuje na brnk, studená i teplá, olej nežere, na to mám nos, trochu se dusí ve středních otáčkách a střílí do výfuku. Ale brzdí, má krásné nové zubaté kotouče, jinak full original. Dle vizáže nejezdila v terénu, to se ovšem zásadně změní...
K samotné KLR 650C je asi zbytečně něco dodávat, všichni ji znají.
Je to stará škola, oproti svým předchůdkyním je komplet ze železa, přišla o všechny hliníkové fičury, něco přibrala, ale zase je tím pádem poměrně blbuvzdorná a svařitelná, když něco odpadne...
Jízdní vlastnosti poplatné době, ale ne špatné, jede příjemně, v lehkém terénu je jako doma.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rtin
rtin napsal 18.04.24 v 22:39 10b.

back to basic
hezký originál

Více komentářů



TOPlist