renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník killabees
Vloženo 5.7.2012
Aktualizováno 3.6.2013
Zobrazeno 5 142x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Velmi dobré a středně těžké enduro. Žádný ostrý dravec to není ale také to není žádná lemra. Prostě KLR 650

Více fotografii

První dojmy - V terénu jede slušně, do blata je dost těžká. Na silnici mi u ní chybí výkon. Do zatáček jde sama i na špalkách. Slušný nástup přední brzdy, zadní blokuje. Na cestování moc nedá, bolí prdel po 100km a pro dva to není.

Recenze

Motorku jsem zakoupil v květnu 2012, měla najeto něco přes 22.000km. Po prodeji mé Hondy CBR 1100 XX Super Blackbird to byl docela velký výkonový šok dolů, ale rychle jsem si na to zvykl a už bych zpět na silničku nešel. Prostě jednoválcové enduro je to co jsem hledal. Hned jak sem motorku dovezl domů, jsem vyměnil vzduchový filtr, svíčku, olej, brzdovku. Při jízdě se mi pořád zdálo že motorka jede na 4.rychlost víc jak na 5.rychlost, tak sem zkontroloval přírubu v karbecu, a trysky, vyčistil palivový kohout atd.. nic ale nepomohlo. Myslel jsem že začíná prokluzovat spojka (páčka zabírala až na konci), tak sem koupil nové lamely a pružiny. Při zpětné montáži vodní pumpy se mi stalo osudnou, a zlomil jsem konec hřídele vodní pumpy, která je součástí vyvažovací hřídele. Motorku jsem dal do servisu PPT MOTO. Hřídel vyměnily a zároveň seřídily ventily a karburátor, zkontrolovaly rozvody, a zjistily že je prasklá membrána v karburátoru. Takže problém byl vyřešen. Motorka jede jak utržená ze řetězů. Mechanik mě upozornil že vyvažovací řetěz už je opotřebovaný, že ho pružinka napínáku už nenapne, tak sem pružinku vyndal (aby nevypadla nebo nepraskla a neudělala nějakou paseku v motoru) a napínám řetěz ručně. Vždy při výměně oleje sundám levé víko a dopnu řetěz. Příští rok bych chtěl koupit nový, ale cena 2700kč mě dost odrazuje, letos sem nechal za servis 12 tisíc, tak už finance na to nezbyly. Jinak na motorce mám vše vyměněno. Nechal jsem obut nové pneu Mitas E09, slyšel jsem že na předek to není moc dobrá volba, že je lepší Mitas Trelleborg Army, tak až jí ve předu sjedu, tak jí vyzkouším. Chtěl by na motorku dokoupit vyztužené blástry, enduro sklopná zrcátka, enduro tašku na zadní blatník, a nějaký nový přední blatník, který vypadá líp jak ten originální. Ještě koupím turistickou navigaci včetně držáku na moto řídítka, abych pořád po těch lesích nebloudil. Je to stroj který mě fakt baví, a jedinou výtku mám k pohonu vyvažováku, který měl být spíš poháněn přes ozubená kola.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zmrzla
Zmrzla napsal 13.07.12 v 12:44

Jojo, pěkně si ji užij hezká Káá...

endur
endur napsal 10.07.12 v 07:41

Vítej v klubu zelených mazlíků,moc pěkná motka.

Více komentářů



TOPlist