PROFIL MOTORKY

CF Moto 650 MT (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník cz_morolidin
Vloženo 21.7.2019
Aktualizováno 21.7.2019
Zobrazeno 2 272x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


cfmoto 650MT - globální motorka prodávaná po skoro celém světě

Motorka koupena od FIRMA:CENTRUM MOTOCYKLŮ Těrlicko s.r.o.

První dojmy - - střední objem - parádní posez - malé čelní plexi - vyřešeno následujícím ročníkem

Motorku bych doporučil pro - cestovatele - pouze povinná a nutná elektronika, začínajícím, pokročilým, denní ježdění i dlouhé výlety, ne střelcům :-)

Doplňky na motorce - - kufry originál od výrobce ( Shad )
- padáky originál ( cfmoto - Journeyman CZ )
- blastry ( ala BMW ) - nyní vyměněny za originál ( cfmoto - Journeyman CZ )
- dotykové gumy na padácích - ale policajtí hlásí dřív
- tlumič řízení originál cfmoto - úžasná věc
- rampa na držák plexi + držák telefonu
- právě nyní výměna výfuku za Scorpion, najeto cca 50 km, první pocity: podstatně lepší sbírání se zespoda, plechovkáři o mně vědí podstatně dřív a menší vibrace v celém rozsahu ( ověřím koncem příštího týdne během 900 km tripu ... )

Recenze

koupeno jako nové v 07/2018, k dnešnímu dni najeto cca 12 500 km

Proč:
- 3 letá záruka ( v době prodeje nebylo standartní ani u BMW )
- blízké značkové servisy ( v okolí bydliště v dosahu 3 )
- cena vs komponenty
- spokojenost a spolehlivost ve světě a zemích, kde jsou prodávány ve velkém

Zkušenosti:
+ ovladatelnost
+ posez
+ chování na silnici a kupodivu i na kartingovém okruhu ( motoškola Adama Peschela na Steelring Třinec - i při své světlé výšce se dá v pohodě dostat na policajty )
+ spolehlivost
+ cena servisu, ND a příslušenství

- malé přední plexi ... do nyní řešeno deflektorem, vyhovuje, ale stejně se čeká na dodání plexi z modelového ročníku 2019
- volnější kloub levého zpětného zrcátka, ovšem projevilo se až s použitím blastrů od BMW při dálniční jízdě a rychlosti ( v jiné zemí ) na plně otevřený plyn - blastry usměrňovaly vzduch přímo zespod na zrcátko, vyřešeno výměnou za originální blastry
- krátká páčka řadičky, lze vyřešit originál nastavovacím kusem - já neřešil

Servis:
* bez závad
* garanční prohlídka po 1 tkm, 6 tkm a 12 tkm, do zimy z největší pravděpodobností 18 tkm
* výměna sjetých gum ( po 9 500 km, sjeto kousíček nad kontrolní body, ještě by asi 1000 - 1500 km ujely, ale upozornění Adama Peschela - plošky , a musím uznat, že po výměně jde do náklonů s podstatně větší agilitou )
* dotažení klíčem šroubů uchycení plexi, od té doby naprosto v pohodě
* běžná údržba - řetěz, lanka, kontrola šroubových spojení, tlaky v pneu

zatím nejdelší jednodenní nájezd - z domova přes PL, SK kolem Tater a domů, necelých 600 km, naprosto ke své spokojenosti

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Afuz
Afuz napsal 19.08.19 v 06:26

prosim ta, kolko si platil na garanckach? robili aj nieco ine okrem oleja?
dakujem za info

Afuz
Afuz napsal 19.08.19 v 06:23 10b.

prosim ta, kolko si platil na garanckach? robili aj nieco ine okrem oleja?
dakujem za info

callowsick
callowsick napsal 24.07.19 v 19:45 10b.

pěkná

JoskaH
JoskaH napsal 22.07.19 v 17:36 10b.

Ať to jezdí!

Jarda312
Jarda312 napsal 22.07.19 v 15:27 10b.

Ať dobře slouží

Více komentářů



TOPlist