cfmoto 650MT - globální motorka prodávaná po skoro celém světě
Motorka koupena od FIRMA:CENTRUM MOTOCYKLŮ Těrlicko s.r.o.
První dojmy - - střední objem - parádní posez - malé čelní plexi - vyřešeno následujícím ročníkem
Motorku bych doporučil pro - cestovatele - pouze povinná a nutná elektronika, začínajícím, pokročilým, denní ježdění i dlouhé výlety, ne střelcům :-)
Doplňky na motorce - - kufry originál od výrobce ( Shad )
- padáky originál ( cfmoto - Journeyman CZ )
- blastry ( ala BMW ) - nyní vyměněny za originál ( cfmoto - Journeyman CZ )
- dotykové gumy na padácích - ale policajtí hlásí dřív
- tlumič řízení originál cfmoto - úžasná věc
- rampa na držák plexi + držák telefonu
- právě nyní výměna výfuku za Scorpion, najeto cca 50 km, první pocity: podstatně lepší sbírání se zespoda, plechovkáři o mně vědí podstatně dřív a menší vibrace v celém rozsahu ( ověřím koncem příštího týdne během 900 km tripu ... )
Recenze
koupeno jako nové v 07/2018, k dnešnímu dni najeto cca 12 500 km
Proč:
- 3 letá záruka ( v době prodeje nebylo standartní ani u BMW )
- blízké značkové servisy ( v okolí bydliště v dosahu 3 )
- cena vs komponenty
- spokojenost a spolehlivost ve světě a zemích, kde jsou prodávány ve velkém
Zkušenosti:
+ ovladatelnost
+ posez
+ chování na silnici a kupodivu i na kartingovém okruhu ( motoškola Adama Peschela na Steelring Třinec - i při své světlé výšce se dá v pohodě dostat na policajty )
+ spolehlivost
+ cena servisu, ND a příslušenství
- malé přední plexi ... do nyní řešeno deflektorem, vyhovuje, ale stejně se čeká na dodání plexi z modelového ročníku 2019
- volnější kloub levého zpětného zrcátka, ovšem projevilo se až s použitím blastrů od BMW při dálniční jízdě a rychlosti ( v jiné zemí ) na plně otevřený plyn - blastry usměrňovaly vzduch přímo zespod na zrcátko, vyřešeno výměnou za originální blastry
- krátká páčka řadičky, lze vyřešit originál nastavovacím kusem - já neřešil
Servis:
* bez závad
* garanční prohlídka po 1 tkm, 6 tkm a 12 tkm, do zimy z největší pravděpodobností 18 tkm
* výměna sjetých gum ( po 9 500 km, sjeto kousíček nad kontrolní body, ještě by asi 1000 - 1500 km ujely, ale upozornění Adama Peschela - plošky , a musím uznat, že po výměně jde do náklonů s podstatně větší agilitou )
* dotažení klíčem šroubů uchycení plexi, od té doby naprosto v pohodě
* běžná údržba - řetěz, lanka, kontrola šroubových spojení, tlaky v pneu
zatím nejdelší jednodenní nájezd - z domova přes PL, SK kolem Tater a domů, necelých 600 km, naprosto ke své spokojenosti
prosim ta, kolko si platil na garanckach? robili aj nieco ine okrem oleja?
dakujem za info
prosim ta, kolko si platil na garanckach? robili aj nieco ine okrem oleja?
dakujem za info
pěkná
Ať to jezdí!
Ať dobře slouží