motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

CF Moto 650 MT (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník YST
Vloženo 16.5.2019
Aktualizováno 21.5.2019
Zobrazeno 3596x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 67 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
YST
YST napsal 24.05.19 v 07:27

MIG_35.
toto je komentar k me motorce, tak mi ji pomluv, poplivej nebo pochval.
Pokud se mame bavit o motorech, zajizdeni, vytaceni, tak prosim si nejdriv dopln par zakladnich technickych znalosti, napr. Viskozita oleje rozdil za studena, za tepla, idealni pracovni bod jak mazani, tak idealni prac.teplota motoru, dale roztaznost materialu, vyrobni tolerance motoru (zejmena motocyklovych)... pokud nato nemas cas nebo bunky tak si najdi stareho motorare, pozvi ho na pivo a u sesteho se ho zeptej co si mysli o lidech ktery studeny motor s nezahratym olejem vytaceji k/nebo za omezovac je jedno... motor formule 1 ma tak male tolerance ze se olej a blok musi zahrat aby se to vubec pohlo tam vytacet musi jinak se mu to zadre kdyz to vychladne, motor nejakeho vzduchace ma tolerance mensi aby se nezadrel, ale zere olej atd.
Pak jeste vem v potaz stare dobre bytelne nad-dimenzovane motory vs.
soucasné Budget-Saving-Engine alias temere zadna rezerva pac to je vyrobne drazsi a je lespi to otacet kazde tri roky, stare dobre casy jsou nenavratne pryc...
Nezlob se Migu-35 dopln si zaklady konstrukce motoru.
U techniku totiz plati že predpokládat, nebo si myslet = znamená **vno vědet.
tak sorry jako

Mig_35
Mig_35 napsal 23.05.19 v 10:22

Sorry, ale motorku vytáčí do omezovače občas snad úplně každý a není to nic, na co by ten motor nebyl stavěný. Kdyby to bylo za omezovač, dalo by se mluvit o nějakém poškozování, ale předpokládám, že tam mají nějakou rezervu...

stráťa
stráťa napsal 23.05.19 v 09:55 10b.

Zajímavý stroj takže 10b.
Sice koukám po něčem trošku víc terénním ale kdyby tomu dali delší zdvihy, větší světlou výšku, alespoň 19" kolo dopředu a užší pneu dozadu tak bych se možná nechal zlákat. "Neznámá" značka mě zase tak moc netrápí, zavedený značky měli taky spoustu průserů a nestaví se k nim zrovna příkladně.

YST
YST napsal 23.05.19 v 07:36

to Palciak:
Zdravim pastore. dekuji za popis a informace, chapu ze to prijemna zkusenosti asi nebyla. Nevim o tom nic a proto se k tomu nemohu ani nechci vyjadrovat. Ta mince ma vzdy dve strany a myslim si ze chlapska domluva je vzdy lepsi nez striktni dohadovani zakaznik/servis... Ja mam zatim zkusenost dobrou tod vse.

Pozdravuj kolegu pokud si to opravil sam, tak je samozrejme sikovny, pri kolisani otacek nebo blbe startovani/chcipani, je cidlo na skrtici klapce jedno z prvnich co se kontroluje, je dobre dostupne a da se celkem jednoduse odporově promerit... tak ze vis jak, skromnost je lepsi nez tvrdit o nekom ze je macher, to jestli to je takhle tak to ja su "super-macher" pac nez jsem vyjel prvni co bylo ze jsem si komplet projel servisni manual abych vedel kde co je az se to posere a todleto jsem měl třeba připravené ješte než jsem vyjel po nákupu na Balkán...
Strihani kabelu aby se Err na FI systemu nezobrazoval je samozrejme prasarna ale rikam nevim, nebyl, jsem u toho nechci hodnotit... zní to divně a toto profi urcite není, To jste si meli chlapi poradne vyrikat, takze od ted at se dari a at teda od ted jarni vanek dal slouzi.
Tobe slouzi ke cti se hned neposeres jak blondýnka a i kdyz do Tebe reju tak pekne odpovis. Takže hlavně kolama dolů a hlavne ve zdravi.

PS: su už takovééé, proste finální rejpnutí, pokud mi tam vjede dedek, tak mám vyklápečku a zařvu na něj tak že mu na Felde samo spadně okno, (stejně ho podepírá jen kus prkna) a odfoukne mu to čepici dozadu na plato vajec Darwin mi u toho howno pomuže

PS2": ješte čekám až me sem napíše nejaký Jan Ámos kvůli češtine, to ty s tvým B-éčkem to je lahoda, já mám holt i b-éčko malé...

Palciak
Palciak napsal 22.05.19 v 22:14

YST, ten kolega na CF 650 TK mal pri 1900 km poruchu TPS senzor. Vymenene az na tretíkrát. Náhodne vypadky, problem s kolisanim otacok a obcasne problemove startovanie. Servis u distributora CF tazko opisat ako profesionálny - po navrate chybala hadica prepadu paliva, plastový klip a skrutka loga.

Ten kolega je podla mna skutocny macher a fachman. Vyzera to, ze sa rozumie lepsie ako servisman CF Moto, ktory mu prestrihol diagnosticky kabel, aby uz nesvietila nikdy ziadna zavada.
Kolegu velmi obdivujem, ze svoju CF opravil a este vylepsil
To je pravy odbornik, ktory najde chybu a problem vyriesi.

Inak, ked sa mi obcas stalo, ze som bol v zakrute velmi rychly, alebo mi dedko na Fabii nedal prednost z vedlajsej cesty, bol som vdacny za to, ze mozem na Boha zavolat: Boze, prosim pomoz mi
Vdaka Bohu ze zijem, lebo za 6-7 rokov som nabehal na moto cez 100 tis km a v zivote je vela veci, ze si sam nevies rady a kamarata nemas vzdy po ruke aby ti pomohol
Neviem ci ty v takych situaciach, alebo v zivote volas na Darwina...

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 22.05.19 v 12:37

O.K. Dík. Ať se Ti daří a šťastnou cestu.

PetrAce
PetrAce napsal 22.05.19 v 11:54

Tak mám stejnou a jsem maximálně spokojen a že to je čínská kopir neřeším, to at si soudruzi z Číny a Japonska pořeší mezi sebou.
YST tobě popřeji hodně najetých kilometrů

PetrAce
PetrAce napsal 22.05.19 v 11:44

Tak mám stejnou a jsem maximálně spokojen a že to je čínská kopir neřeším, to at si soudruzi z Číny a Japonska pořeší mezi sebou.
YST tobě popřeji hodně najetých kilometrů

YST
YST napsal 22.05.19 v 09:12

... a muzete me pomlouvat jak chcete, ja u techto historek.. jak dealer nebo servis neco posral, zpravidla ctim presumpci ne-viny a fandim nejdriv servisu nebo dealerovi, protoze oni se casto nemohou branit, nemohou zde nikoho pomlouvat, musi si chovate vice-mene profesionalne a opatrne aby se na ne nesesypala kritika od dobrej starejch hospodskecj stouracu, pomlouvacu, siritelu fám... spatne zpravy a problem s jakoukoliv motorkou se tady šíří jako lavina, ale že by někdo sem napsal, panove ten servis byl dobrej, to nééé. platím kurva tak to musí delat supr, nedebojže když se práce servisu ješte musí zaplatit, to je pak řečí jak to bylo drahé, jak mě natáhli, jak jsem si to musel udělat sám a tak dále... do zrcadla by se měl jednou začas asi podívat každý...

YST
YST napsal 22.05.19 v 07:14

Paciak:
a jestli sem napises co presene Tvuj kolega s tim mel? Velice rad si to vyslechnu. kazda znacka, kazde dealerstvi ma svoji problematickou cernou vranu... popisujes kolik s tim mel problemu a kolik tahanic ale nepopisujes zavadu? Pokud si to sam opravil tak nakonec to nebylo asi zadne G.O. motoru, ze?
Ja z tohoto stroje nedelam ani GeEso ani nejspolehlivejsi, nejlepsi stroj, kazdemu je jasne na na cinanovy bude jeste dost Do-Sa-Do (Dodelej si Sam Doma), ale toto je dan za nizkou cenu a s tim se pocita, kdo nepocita a mysli si ze za tuto cenu si koupi nesmrtelnou Hondu nebo Bawo tak se nemuze divit. V servisu jsem byl nekolikrat a sebemensi kravinu mi udelali na pockani, vse v zaruce bez mrknuti oka, a to ze vse vymenili asi znamena ze se snazili?
Neni to moje motorka takze si dovolim porovnat i s jinymi znackovymi servisy, kde Te k motorce radeji ani dozadu nepusti abys nevidel jak Ti tam ucen, (protoze kdo si muze dnes zaplatit poradneho zkuseneho technika? a hlavne jsou jako safranu...) pri vymene oleje strhava sroub, nebo zapomene O-krouzek atd... to abych tady siril taky nejake famy k Tvejm imbusum v motoru, vybite baterce a pod...
Takze asi tak.

YST
YST napsal 22.05.19 v 06:18

Palciak:
odkud ty vis kolikrat sem byl na servisu priteli ? vse he zde subjektivni... jarni vanek ji primy preklad, mluvim cinsky a
tak buh s tebou s malym b...
diky za dlouhy popis a moje ruce vytvoril velky tresk a Darwinova evoluce a nikoliv muj buh s malym b.

a kdyz jsme u psani o nicem a stourani, tak to neni F1 to je zavod aut ale FI to je Fuel Injection.
tak mi sem zase vylej srdce

Palciak
Palciak napsal 21.05.19 v 23:09 7b.

YST, nezavislu recenziu na CF 650 MT od testera na youtube JEDNOUSTOPOU.CZ si ohodnotil ako neobjektivnu. Pretoze bola pravdiva, objektivna a NEZAVISLA ???
Ten chlapecek ako si ho nazval je dodnes najlepsi nezavisly moto testovaci jazdec ktoreho som zazil vo videotestoch. Som rad za jeho testy, lebo ho NEPLATIA sponzori moto, ani dealeri

Pises:
...treba osobne jeho zkusenosti /chlapecka z testu CF 650 MT/ a negativni pristup ke vsemu co nema vehlasne logo te moc nezajima.
Tak sa pozri do vlastneho popisu svojej CF, kde pises:
... kvalita i zpracování motorky vytvářejí velmi dobrý základ. Řídicí jednotka ECU od Bosch-e, ABS od Continentalu, kvalitně vypadajici brzdy J.Juan, pancéřové hadičky, LED lampy vsude, pneu Metzeler Roadtec vše v základu.

Na testera jednoustopou hovoris ze je neobjektivny, lebo riesi LOGO.
A sam prezentujes kvalitu CF 650 MT s uvadzanymi znackami Bosch, Continental, J.Juan, Metzeler Pozri sa teda do zrkadla, ci nerobis to iste

Kupil by si svoju CF keby mala riadiacu jednotku /priklad/ od Jau Mau Tau, ABS /priklad/ od Tou Kau Lau Hau, brzdy /priklad/ od Cau Auu Tiau, pneu /priklad/ od Pau Pneu Mnau ??? Asi nie !!!

Pises o vynikajícim servisem firmy Journeyman/CF Moto ČR. Pritom CF mas viac ako 1 mesiac a bol si len na 1. garancke po 1 tis km, kde sa meni iba olej a filter.
Moj kolega, ktory ma CF 650 TK, ktoru kupil novu v 2018 uz 2x pokazenu odviezli zo Slovenska na reklamaciu do Prahy. Vymenili vela suciastok a dielov a ked si CF nevedeli rady, prestrihli diagnosticky kabel poruch F1 kliestami, aby nesignalizovala uz nikdy ziadnu poruchu
Vynikajuca praca znackoveho servisu Journeyman/CF Moto ČR Praha

Tento kolega, este v zaruke svoju novu CF celu rozobral /vypadol mu z kapoty zabudnuty imbus kluc z Prahy/ a opravovil si ju na vlastne naklady.
Asi je vacsi machman ako odbornici v znackovom servise.
Lebo aj ked bola v zaruke, svoju novu CF uz 3x dat nechcel davat do Prahy.
Ked tam bola druhy krat, prisla mu s poskrabanou pristrojovkou.
Musel si kupit do nej NOVU baterku, lebo v Prahe castym startovanim a skusanim bateriu odpisali

Jarní Vánek Šest-Set-Pade moze znamenat aj jarny mesiac DUBEN /slovensky APRIL/, tak bacha na to, lebo tento mesiac je typicky blaznivy. Niedy prsi, svieti slnko, snezi, fuka

Na to aby sa vyrobca CF a servis CF naozaj zlepsil a nie iba kopiroval od inych znaciek a poruchy neriesil precvaknutim diagnostickeho kablu, potrebuje spoznat nielen tvoje fanaticke YST srdcove obhajovanie znacky CF Moto, ale aj prijat a kontruktivne riesit kritiku k spokojnosti zakaznikov

YST nech sa ti dari na moto, doma, v robote aj v zivote, prajem ti vsetko dobre

YST
YST napsal 21.05.19 v 22:54

osobni duvody, hypoteka, atd. potreboval jsem finance... pak toho clovek po pul roce uz lituje... motorka to byla bytelna jako tank. na druhou stranu byla pomerne velka a tezka do rozbahneneho ruskeho terenu, nee ze by totok bylo pirko, ale rozdil -50kg je znat

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 21.05.19 v 22:43

Proc jsi vlastne tu supertenerku dal pryc?

YST
YST napsal 21.05.19 v 21:32

Diky moc mejch pet minut slavy me bohate stacilo

YST
YST napsal 21.05.19 v 15:42

Chlapy na M.cz uz me z te predni stranky dejte pryc
ja tu pozornost tady neunesu, chtel jsem to tady jen potaji vlozit a ted jsem vystrasil, nasral, rozveselil pulku naroda...

rudach
rudach napsal 21.05.19 v 11:27 10b.

jak jako starsi pan ??? to si nech az neprehodis nohu pres sedlo, i kdyz tu druhou mas na stupacce :))))))) Super recenze a vyborny nazor na to, co je na motorce to nejhezci, JEZDIT !!! Hlavne at slouzi bez problemu a kolama dolu ! Journeyman dela svou praci vyborne, zmam je dlouho, jeste z obdobi ctyrkolek :)

Matess727x
Matess727x napsal 21.05.19 v 00:04 10b.

Jsem zapoměl obodovat.

YST
YST napsal 21.05.19 v 00:02

Matess727:
mas pravdu padesatka daleko, vsak jsme mladici ne?
to je jedno ze pincka Ti musi nekdo poslat pres fejsbuk, pac na zivo ho clovek nejakou chvili uz kvuli pupku kua nevidel
nevadi, na sveho farose plneho fun-faktorem lapam baby pred hospodou... delam nejake upravy abych mel ten fun-faktor s sebou i na kavkaze. tam baby hrozne leti na KTM alias Kurwa To dobra Masina...ja si snad ten padaci ram dam do oranzova?

Matess727x
Matess727x napsal 20.05.19 v 23:40

Nejvíce se mi líbí ta předposlední věta v tvém popisu. Jinak já si nedávno pořídil jen tak na hraní kolem komína-nikam daleko nejezdím, právě KTM 390 Duke o které se zmiňuješ. Ta se ale vyrábí v Indii ne v číně. Ale je to naprosto šumák. Měl jsem už i Rakouskou KTM a kvalita týhle Indický Duke je úplně stejná. Jediný co se mi nelíbí,...ve 48 letech píšeš že jsi starší pán,...nebo jak to tam píšeš? Tyvoe,...to jsme asi stejnej ročník a já si připadám furt jako kluk. Vlastně jsem si pořídil i tu 390 duke, co si kupujou dvacetiletý. Ikdyž na druhou stranu, už mě dávno na motorce neláká maximální rychlost, dávání kolínek a nebo jestli sedím na dost značkový motorce. Tak ať ti to jezdí a stroj dělá radost.

hruso25
hruso25 napsal 20.05.19 v 22:12

Keď moja pani kupila Daciu Stepway bo sa jjpačila v reklame. To boli reci od mojich bývalich kamaratov. To si radšej mal kupiť jazdenku ale auto a nie cococinu a atď. Niečo take tu je aj v tých komentároch. Ja som nna ňu bol pozrieť a mne sa páčila, nemal by som problém ist pi ňu.

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 20.05.19 v 22:01

To nevim, fejsbuk ani instagram nepouzivam.

YST
YST napsal 20.05.19 v 21:53

clovece bez tech bodu pitomenjch bych ty wole ani nemohl mezi ldii
Vis kolik bodu musim nasbirat aby me vubec pustili na Kazbegi
a Vladikavkaz hranicich? tam ty wole nemas fesjbukove body a fotku na istagramu tak neexistujes...

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 20.05.19 v 21:46 10b.

Jo, zapomnel jsem na 10 bodu. Je zajimave, ze nekdy me to pri hodnoceni motorky nepusti bez bodoveho hodnoceni dal, ale nekdy se mi ty body vubec nezobrazi. Pravda, stava se to pri cteni na mobilu.

L.D.
L.D. napsal 20.05.19 v 21:32 10b.

Tomu říkám vyčerpávající článek..

YST
YST napsal 20.05.19 v 21:25

CZ175-1967
ver mi nebo ne! tvuj prispevek ma hroznou hloubku!
takova picovina nekdo se starsim ale nesrmrtelnym GS-em!
techto lidi ja potkavam a obdivuji nejcasteji...
je uplne u prdele na cem, koho potkas na Iranskych hranicich?
ver mi ze lidi jako Ty to maji kousicek na ceste k raji...
Kam ne cinske srajde co blbe radi, fouka na ni! a ma hovno fun faktor tak velmi rad dojedu...

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 20.05.19 v 21:13

YST: vlastnim BMW R1200 GS Adventure r.v. 2007, koupil jsem to pred dvema lety jete se 74000 km a mas pravdu, ze na Kavkaze me nikdy nepotkas, i kdyz bych hrozne chtel, abych mohl jet s Tebou. Ale mam tri deti, manzelku, stare rodice a dum a to ma proste prednost. Preju Ti hodne krasnych zazitku na Tvych cestach a at jsi se svou masinou stale spokojeny. Prosim o zkusenosti, az najedes vic.

Fycantrop
Fycantrop napsal 20.05.19 v 20:13 9b.

Jako neznám tuto značku vůbec, ale jak se říká : Risk je zisk - a Tobě to doufám vydrží. Jinak je pěkná.

Mat177
Mat177 napsal 20.05.19 v 20:00 10b.

To co jsi ty najel za měsíc jiní najedou za sezónu (možná ani to ne). Není důležité co máš pod sebou, ale kolik toho máš za sebou .
Přeji ti mnoho dalších spokojených kilometrů.

YST
YST napsal 20.05.19 v 19:06

Michal Kimlo:
mas pravdu! chtelo to koule si cinskou srajdu koupit!
pak to chce koule s cinskou srajdou ject Kavkaz
co me hreje jsou bezduche rady co bych mel delat

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 20.05.19 v 18:39 5b.

skoro cela recenzia je len o obhajovani si svojho rozhodnutia kupit tuto motorku :D

Pavel888
Pavel888 napsal 20.05.19 v 15:38 10b.

Ohlížet se na to co kdo říká je cesta k autu a né k motorce se kterou budeš ty spokojený . Ať slouží

JoskaH
JoskaH napsal 20.05.19 v 13:10

S těmi předváděckami máš samozřejmě pravdu, kdekdo zkouší hranice možnosti a z cizího krev neteče. Nebuďme naivní, že jsme všichni "správní"...
Rok starého Versyse, Vstroma atd. s výbavou samozřejmě zdaleka nelze koupit za 140...leda bouracku.
A pak ta věc s morálkou a Čínou Ta je asi nejvtipnejsi. Kdyby si každý mudrlant prošel barák, garáž a vše co má, a začal zapisovat, co vše - ať komplet výrobky nebo části - je z Číny a on to veselé bezstarostně používá...

YST
YST napsal 20.05.19 v 12:44

MIG-35
to nevim, treba mas pravdu. co ale jsem casto videl je chovani lidi na pujcene motorce a nechci hanit slusne lidi...
ale vytaceni stojici motorky k omezovaci se slovy, koukej jak to umi rvat vsichni zname... predvadecku casto projizdi 30-50lidi a be vsichni jsou slusny. je to jako kupovat malo jete, v dobrem stavu po babicce, firemni auto...

Mig_35
Mig_35 napsal 20.05.19 v 12:28 10b.

YST: v normálních firmách motorky do tisíce km zajíždějí zaměstnanci, prodejci. Až teprve potom jde k zákazníkům.

raid
raid napsal 20.05.19 v 08:50 10b.

Vsichni tady sjizdime aliexpress, tak na co ty predpojaty kecy. Moto je to rozhodne zajimava. Co se mi libi jsou ty padaky. Funkcni a nejspis i sikovna zalezitost coby nosic doplnku. Ale predni kolo je asi jen 17` ne? To mi prijde skoda. Lita kola budou chtit vetsi opatrnost na dirach. Jinak pohoda, pokud clovek nejezdi ve dvou, je s lehci motorkou snadnejsi zivot a vetsinou i vetsi zabava.

Mike70
Mike70 napsal 20.05.19 v 07:40 1b.

Klidně si tu voňavku od komunistů opěvuj a já si budu leštit svoji 15 let starou vránu, protože CFko se nedožije ani poloviny jejího věku.

YST
YST napsal 20.05.19 v 05:55

a k tem kvalitnim predvadeckam alias volba soudnich tolik...
dost casto predvadecku projede bezmozek technicky analfabet a prvni co udela je za vytoci za prvni zatackou studeny motor k omezovaci, pac to je predvadecka... takze takova kvalitni predvadecka ma vylapovany valce po 1500km jako motor normalne pouzivany po 50tis... ale to asi google nepise.

YST
YST napsal 19.05.19 v 22:44

Dekuji vsem hromadne,
ze me Jarní Vánek budou hejtovat jsem čekal, ale nečekal jsem že bude tolik pozitivních reakcí
Věřím že všichni co sem chodíme jsme motořkári a každý by si rád bez omezení koupil svůj vysnění stroj.
Na druhou stranu kdo není rentiér a chce na nečem reálně dostupném jezdit tak má volbu koupit si nejistou ojetinu, anebo nejistou Čínu. Kdo má něco málo nejeto po světe ví kde se aktuálně technicky Čína nachází at už se to někomu líbí anebo ne a opět copyright, lidská práva atd zde řešit nechci, také s tím nesouhlasím. Ten kdo nebyl dál než ve vedlějsím okrese a jeho znalosti se omezují na to co mu řekne Google při zadání CF Moto a v životě ji zblízka nevidel, páč má přeci svoje ego a co bz řekli chlapi v hospodě, tak ten Čínskou motorku bude pomlouvat vždy. Kam jezdím já žádné našamponované leštiče obvykle nepotkávám... a s Vámi ne starejch Tenerkách, repasovanejch Transalpech, Afrikách a Baworácích GS se v Rusku vždy rád potkám Tak At Vám to pánové jezdí a hlavně Kolama Dolu.

YST
YST napsal 19.05.19 v 22:14

jirizelva:
Tak ho nevenuj priteli... moji soudnost posuzovat nemusis, ma predchozi motorka byla nova a stale me i s vybavou skoro 380tis... Dojel jsem na ni temer do tajgy a na mista kde jsem nepotkal zadne soudne lidi ktery by si koupili novou motorku a sli ji rozmlatit na Sibir... to jsem byl onehda nesoudny blb ktery dela opet neco jinak nez je zazite, soudne a vsichni to takto delaji...
Tento rok planuji Turecko, Kavkaz muzes bejt v klidu ze jeslti se nekomu v CR CF Moto poradne posere tak to budu ja, ale jelikoz nejsem priposranej z kazdeho upadleho kabilku, drncihio plexitu a moc me nezajimaji radoby recenze pubertaku,.. tak jsem opet nesoudny protoze jsem nevzal predvadecku nebo neco co ma na sobe logo. podivej se do meho profilu priteli. ja nejsem fejsbukova generace...
Takze bud v klidu uz svuj cas ani CTRL+C / CTRL-V nejakeho povoleneho sroubu co najdes sem vkladas nemusis. Mej se

jirizelva
jirizelva napsal 19.05.19 v 21:50

Já nebudu věnovat svůj čas na dohadování se o tvé pravdě. Každý rozumný člověk si raději připlatí a vezme třeba předváděčku nebo rok starou mašinu- třeba Versyse. Léty prověřený stroj, kvalitní, jízdně lepší a stále si bude držet slušnou cenu. Tzn. po třech letech nebude stát jako jízdní kolo.

pietros
pietros napsal 19.05.19 v 20:24 10b.

stiki
stiki napsal 19.05.19 v 18:51 10b.


Osobne myslim ze sa ich par na cestach ukaze. Jedina jej vada je ze nema na nadrzi zvucne meno...to by viac borcov slintalo
V tej modrej je super.
Budem cakat na recenzie po vacsom najazde km
Dal by som 8b, ale za odvahu 10b

sikec001
sikec001 napsal 19.05.19 v 17:29

Pár recenzí jsem o tomhle stroji už četl a viděl a rozumím tvojí volbě. CFko je největší čínský výrobce a mezi čtyřkolkami je špička. Díly používají zaběhlé, funkční a kvalitní. Ať ji haní kdo chce, nedej se. Myslím si, že je to dobrá volba a sám jsem CFko Vé3jku nedávno , bohužel, prodal. Palec nahoru, furt lepší jak ,, Němec,, vyroben Turkem 10 bodů

pepr67
pepr67 napsal 19.05.19 v 15:23 10b.

Zajímavý stroj, taky jsem zvažoval výměnu. Nejdřív ještě počkám na tvoje další zkušenosti po sezóně (pokud se pochlubíš ) Jinak skvělý popis, a to zdůvodnění mame asi stejný

JoskaH
JoskaH napsal 19.05.19 v 11:23 10b.

Jo a body. Za přístup a popis

JoskaH
JoskaH napsal 19.05.19 v 11:23

Někdo si koupil za svoje peníze něco, co odporuje zazitym přesvědčením. To se neodpousti!
Ať ti slouží a piš dál

YST
YST napsal 19.05.19 v 09:10

Resume. Diky za to pro me neobjeltivni video, videl jsem ho internet umim pouzivat taky, dle meho nazoru to je subjektivni nazor nekoho kdo se na tom o vikendu projel a pak se vratil ke svemu srdcarskemu stroji italskeho puvodu. pro tento profil bude jakakoliv Cina a Indie vzdy krap, pac to nema to logo

YST
YST napsal 19.05.19 v 09:06

Dovetel k radoby recenzi.
...jeste kdyz se radi tak to je hlucne? nevim co si tom mam myslet asi jakoze nejel na poradnejch strojich. ma predchozi Tenere 1200, kdyz se tam hodila jedna dva byl to stejny a pro me stary dobry bytelny mechanicky cvakot... radi normalne- presne a nerekl bych ze je hlasitejsi nez cokoliv jineho.

YST
YST napsal 19.05.19 v 09:00

JiriZelva:
olej se meni po 5-6tis nikoliv po 3tis. v katalogu je chyba...
recenze je objektivni asi jako kdyz si nekdo vyjel na dovce na cinanovy trochu ho pomluvit. ja na ty motorce najel v zime, v desti a dubnovem mrazu 4500km balkanem za dva tydny... budes chtit nejaky objektivni nazor na cololiv zeptej se...
nazor fesaka a tom videu je pro me irelevantni to neni recenze

YST
YST napsal 19.05.19 v 08:52

tuto nezavislou recenzi chlapecka chce zhlidnout od zadu... kde rika ze pro nej neni motorka ktera nema logo...? to napovida o objektivite recenze pro me dost... dale klucina zjistuje ze kdyz se nahodi motorka tak motor vrci a vibruje? a kdyz ji vypne tak to prejde...asi nesedel na GeEsu 1150? takze pro me vypovidajici hodnota pomerne mala.. az chlapecek najede na motorce 50tis muze svym nazorum rikat test nebo recenze. takto to je subjektivni nazor nekoho... a me treba osobne jeho zkusenosti a negativni pristup ke vsemu co nema vehlasne logo moc nezajima. ta motorka je pro pragmatiky. srdcar si koupi Multistradu. za jednu vybavenou Multistradu mas 4ks CF moto... a je mi jedno ze nema smrc. jarni vanek neni pro stdcare ani nekoho kdo hleda fun faktor pred kavarnu

jirizelva
jirizelva napsal 19.05.19 v 08:43

Za ty peníze hezká je, ale bral bych ji maximálně na dojíždění do práce 20km a jízdu kolem komína. Toď vše... Myslím velice objektivní recenze. A ten servisní interval

pavel73
pavel73 napsal 19.05.19 v 08:09 10b.

Hezky jsi ten nakup popsal. Jsou to tvoje penize a jen jen na tobe jak je utratis a taky si myslim, ze nez kupovat starou hajtru, tak radeji novou a klidne cinskou. At ti jezdi!

MichalR10
MichalR10 napsal 19.05.19 v 07:27

Pěkná recenze ať to jezdí

Simitom
Simitom napsal 18.05.19 v 14:47

Pravé ze jsem taky něco o enduro zaslechl. Otázkou zůstává kdy, v jako kvalitě a za kolik. Nechám se překvapit.

4542
4542 napsal 18.05.19 v 14:32 1b.

Nechtěl bych ji ani zadarmo

bledemon
bledemon napsal 18.05.19 v 12:08

jo, bylo to u modelů 2017-18. A fatální závady jako u některých bmw-ktm to asi nepotká, ale když všechny značky jedou, tak ty známé prostě o něco líp fungují.

fatman
fatman napsal 18.05.19 v 11:03 10b.

Gratuluji
Mě odradilo nízké užitečné zatížení ...
Vlastním též "jateční" hmotnost a rád se svezu ve dvou...

YST
YST napsal 18.05.19 v 10:55

Bledemon:
posli mi prosim Te link na ty viz drobne reklamacky na netu? by me to zajimalo... ja jsem nasel par ufnukancu se sroubama a tod vse...?
Marketing tolik nezrat souhlas... plati to zejmena u velkych jmen. to co dela cinan nelze ani nazvat marketingem v porovnani s marketingem vehlasnych znacek.
Ala ja vsechny dlazebky vyrvu a kazdeho roztrham Husqvarna a pod
Japoncu jsem mel nekolik a mam je rad ver mi ze prupovidky jak jsou jeste daleko jsou daleko- ale od reality...

bledemon
bledemon napsal 18.05.19 v 10:39 6b.

ktmko 390 nevyrábí (jen montují indické díly), 790 se teprve chystá do sousední společné budovy. Levné to je, protože to dotují a všechny komponenty jsou z čínských poboček. 100% zpracovaná a spolehlivá kopie "japonce" to ještě dlouho nebude (viz první drobné reklamačky na netu), ale za tu cenu dobrý, jen tolik nežrat ten marketing.

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist