Adveture bike, pohodlný na dlouhé cesty.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS Adventure: Tiger se mě zdál pohodlnější na dlouhé cesty, víc univerzální...
První dojmy - Jsem spokojen... Pohodlná, super motor, dostatečně silná, snadno ovladatelná. Nevýhody, vyšší spotřeba, trochu se hřeje. Dokoupen kryt pod motor (Alumilanek) velké padací rámy (Heed) centrální stojan, držák telefonu, stavitelné plexi (Isotta) Spotřeba se zatím jeví cca 6 l/100km podle palubního pc. při klidném stylu jízdy.
Recenze
Jsem spokojen... Pohodlná, super motor, dostatečně silná, snadno ovladatelná. Nevýhody, vyšší spotřeba, trochu se hřeje.
Dokoupen kryt pod motor (Alumilanek) velké padací rámy (Heed) centrální stojan, držák telefonu, stavitelné plexi (Isotta)
Spotřeba se zatím jeví cca 6 l/100km podle palubního pc. při klidném stylu jízdy. Postupně doplním
vravi sa, ze kazda liska si chvali svoj cvhost...
ale chcem len na margo F800GS, ktoru mam, ze ten motor ide ako z praku, ked sa zoberie do uvahy aj hmotnost motorky, taj ten vykon je viacnez dostatocny...
neviem ci tych cca 9 koni v prospech Tigra je naozaj tak citit, ked F800GS vazi 207kg (s naplnami) a Tiger 214.5kg (s naplnami)
tzn. ak sa pozreme na power-to-weight ratio, tak F800 ma 0.3kW na kg, a prekvapivo Tiger ma tiez 0.3kW na kg
no a spotrebu pri F800GS mam 4 litre na 100km... a to si za to aj dost zataham
na tigrovi 800 som sa nevozil, ale je to tiez fajn motorka. No ja som sa rozhodol pre f800gs :) a urcite niekvoli spotrebe, ale skor pre trennejsie schopnosti...
Také jsem na F800GS jel... Slabší motor, vibrace, ale asi úspornější a maličko schopnější v terénu. Na cestování a vůbec celkově univerzálnější je Tiger.
Paradni kousek, taky jsem koupil. Ta vyssi spotreba za to stoji, BMW oproti Tigerovi nejede? Odzkouseno...