
Z druhé ruky Triumph Tiger 900 – 1050
26.03.2019
2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 955 cm3 | |||||
Výkon | 78 kW (106.1 koní) | 80 kW (108.8 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 8900 ot/min | 9500 ot/min | 8900 ot/min | ||
Točivý moment | 92 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 4400 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 3 | |||||
Rozvod | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 79 mm | |||||
Zdvih | 65 mm | |||||
Kompresní poměr | 11.6 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Typ rámu | Trubkový | |||||
Materiál rámu | ocel | |||||
Zdvih předního odpr. | 200 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 19 " | |||||
Zadní kolo | 17 " | |||||
Rozměr přední pneu | 110/80 | 110/80 H19 | 110/80 19 | |||
Rozměr zadní pneu | 150/70 | 150/70 H17 | 150/70 17 | |||
Rozvor | 1550 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 28 ° | |||||
Závlek předního kola | 92 mm | |||||
Výška sedla | 840 mm | |||||
Výška sedla max | 860 mm | |||||
Suchá hmotnost | 215 kg | 227 kg | ||||
Pohotovostní hmotnost | 249 kg | 251 kg | ||||
Užitečná hmotnost | 207 kg | |||||
Objem nádrže | 23 l | |||||
Rezerva | 3.5 l | |||||
Množství oleje | 4 l | |||||
Spotřeba | - | 5 l/100 km | - | |||
Maximální rychlost | 205 km/h | 215 km/h | 205 km/h | 215 km/h | ||
První cena | - | 359000 Kč | ||||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - | 10000 Km | - | |
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - | |||
Výměna zapalovací svíčky | - | 40000 Km | - | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 20000 Km | - | |||
Seřízení ventilové vůle | - | 20000 Km | - |
Od kozomrd(2002)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Hledám, potřebuji | Kryt výfukových svodů pod motorem | 0 | 9.9.2024 11:27 | ||
Naked bike | Triumph od roku 1990 | 8 | 7.9.2024 13:48 | ||
Silniční cestovní | GPS Triumph Tiger 955i | 8 | 3.7.2024 15:40 | ||
Americké, anglické | špatně svítí, málo svítí kontrolky | 4 | 8.4.2024 15:18 | ||
Americké, anglické | Triumph Tiger 955i problém s chlazením | 31 | 22.7.2023 18:57 | ||
Naked bike | Repas zadního tlumiče | 11 | 16.9.2022 14:05 | ||
Opravy a údržba | Regulátor dobíjení | 12 | 10.7.2022 19:42 | ||
Opravy a údržba | Magnet náhonu rychlosti | 9 | 19.5.2022 06:30 | ||
Americké, anglické | Nestartuje triumph tiger 955i | 19 | 20.9.2021 13:38 | ||
Japonské | Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy | 9616 | 25.8.2021 11:56 | ||
Americké, anglické | Triumph Tiger 955i - centrální stojan | 4 | 2.4.2021 17:55 | ||
Opravy a údržba | 955i neháže jiskru | 9 | 24.1.2021 17:30 | ||
Hledám, potřebuji | Posazení na Triumph Tiger 955i a Suzuki DL 650/1000 V-Strom - Brno a okolí | 3 | 25.6.2020 16:20 | ||
Opravy a údržba | Povolování řetězu během jízdy | 6 | 19.6.2020 12:14 | ||
Enduro & funbike | TDM900 vs Tiger 955i vs Multistrada 1000DS | 21 | 22.3.2020 14:17 | ||
Opravy a údržba | Shorely konektor mezi alternatorem a regulatorem | 5 | 18.9.2019 22:12 | ||
Enduro & funbike | Motodovolená od 19do 1092019 | 0 | 30.8.2019 20:44 | ||
Silniční cestovní | nezapojený konektor | 3 | 24.8.2019 17:53 | ||
Pokec o motorkách | Druhá motorka k VFR, má to smysl | 14 | 1.7.2019 16:16 | ||
Enduro & funbike | Triumph 855 | 37 | 7.4.2019 22:32 |
Po šiestich japonských motocykloch prišiel cas na zmenu pôvodu. Talianom ešte stále neverím ale možn...
Rarita s neuveriteľnou charizmou...
Elegantní Angličan v letech, aneb univerzál za přijatelné peníze.
Na motorku sem přesedlal z kawasaki Z750s, a fakt mě přijemně překvapila!!!
Stejne tak jako u auta, tak i u motorky je idealni pocet valcu lichy!
Anglický plnokrevník? Poctivé anglické železo?...takhle se dá charakterizovat motor, jenže motorka n...
Po tom co mi přestal dostačovat výkon malého V-Stromu, ohlížel jsem se po dalším cestovním enduru. K...
Brit, který je vhodný pro ty, co prostě nechtějí Bramboráka. Narozdíl od němců, má tohle osobní ko...
Středně velké cestovní enduro pohodlné na silnici i zvládne lehčí off-road
Docela velká,docela těžká,a přiměřeně silná ...
Vždycky se mně líbil, ale neměl jsem odvahu. A ta po čase přišla...
Vysněná motorka na cestování ve dvou
Po šiestich japonských motocykloch prišiel cas na zmenu pôvodu. Talianom ešte stále neverím ale možn...
... prostě Triumph :-) .. co jiného říci o třech válcích :-D
A je tu zas! Koupil jsem si zpět tuto svojí postarší mašinu!
Cestovní mastodont s úžasným motorem, pohodlným posezem a dlouhými zdvihy.
Anglická obluda která na první pohled rozhodně upoutá pozornost.
Velké těžké cenduro co vystartuje pak přidá a konec finišuje...
Jednoduchá ovladatelnost, pohodlná jízda. Dobrá jak na dlouhou cestu tak město i polňačky.
Krásná silná šelma, jako správné ženské se mi líbí barva, ve výbavě 3 originální kufry, takže co víc...
Výměna originálního plexi o výšce 33 cm za vyšší 39 cm tmavě kouřové. Výsledek je znát. Deflektor js...
Pred vianocami som sa pustil do preventívnej kontroly a výmeny ložísk kyvnej vidlice. Triumph použil...
První drobná závada.Na páčku zadní světlo občas svítí,občas né.Takže proběhla výměna spínače a vše j...
Jak už to tak bývá, jakmile chcete jezdit a jezdit, stane se něco neočekávaného co to nedovolí. U m...
At vím jak dobijim a jaká je teplota vzduchu
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.2/10 |
Průběh výkonu | 9.7/10 |
Vibrace | 8.5/10 |
Převodovka | 7.1/10 |
Mechanická hlučnost | 7.2/10 |
Zvuk | 7.9/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.5/10 |
Těsnost tlumičů | 8.7/10 |
Tuhost rámu | 7.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.2/10 |
Město | 6.8/10 |
Cestování | 9.2/10 |
Terén | 6.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.2/10 |
Ceny servisu | 4.6/10 |
Servisní síť | 4.8/10 |
Dostupnost dílů | 5.6/10 |
Nabídka doplňků | 4.1/10 |
Servisní intervaly | 7.8/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.5/10 |
Výška | 5.8/10 |
Ochrana motoru | 6.2/10 |
Skoky | 4.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Benelli TRK 702 X | Hezká, nová, divoké barvy, hodně elektroniky. |
Royal Enfield Himalayan | 450 - strach z toho, že také jen jednoválec a zřejmě nebude moc vhodný na občasné dálniční tempo. |
Yamaha XT 660 Z Tenere | Po dotazech na majitele není moc vhodná na občasné dálniční tempo. |
Honda XL 700V Transalp | nižší výkon, vyšší cena .. a hlavně všechny nabízené příliš daleko :-) |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | |
Aprilia ETV 1000 Caponord | |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Nenašel jsem nabídku, která by mě vyloženě zaujala |
BMW F 800 GS | Kvůli ceně |
BMW R 1100 GS | |
Honda XL 600V Transalp | Svezení bylo bez emocí |
Aprilia Caponord 1200 | |
Aprilia ETV 1000 Caponord | Vyzkoušel jsem a prostě to nejede. Navíc obrovská a samej plast. |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Obrovská, samej plast, nudná a v terénu proti Tigrovi nepoužitelná. |
BMW R 1150 GS | Já ty oči zekša prostě nemusím, na žádným BMW. |
Honda XL 1000V Varadero | Karburátorová verze dost žere, stříkačka byla mimo cenové rozpětí, těžká na místě. Je všude. |
BMW F 650 GS | Střední výška, na svoje roky si dost drží cenu, výkonově je na hraně toho, co jsem chtěl. |
Aprilia Pegaso 600 | Jednoválec, nízká, problém se sháněním náhradních dílů. |
Honda XL 600V Transalp | Slabší, nízká, je všude. |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Smrk má taky kazdej druhej :) |
BMW R 1150 GS Adventure | Vysoká cena vysoké km |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1150 GS | Prodejce nebyl doma |
BMW R 1150 R | Prostě nebyli v době kdy jsem měnil moto. |
Yamaha TDM 900 | Protože prodejce nebyl ochotný mě ji nechat projet ( bylo škaredě) a protože jsem na ní měl stejně zalomené nohy jako na Fazeru, tak jsem hledal jinde... |
Triumph Tiger 800 XC | |
Suzuki DL 650 V-Strom | motor mi nesedí |
Yamaha TDM 900 | |
Benelli TNT 899 | Poměr cena/rok výroby (koncepce) |
Aprilia ETV 1000 Caponord | nebyl žádný v mojí cenové relaci v dobrém stavu |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Vzhled a nedostupné (málo nabídek) |
BMW K 1200 LT | Nebyl v nabídce. Ale zvažuji ji jako druhou motorku |
Suzuki DL 650 V-Strom | V té době nebyla rozumná strojovna za rozumný peníze |
Honda NX 650 Dominator | Bál jsem se servisu anglána a celkově větší velikosti a výkonu než u ostatních ve výběru. |
Ducati Multistrada 1000 | vzhledem k najezdum stoji nesmysl, uz jsem starsi generaci mel, celkove trochu nuda |
BMW R 1150 GS | nevím :) |
Suzuki DL 650 V-Strom | Mensi nabidka, stari motorek, spolehlivost. |
Cagiva Gran Canyon 900 | není Cagiva |
Kawasaki KLV 1000 | jednoznačně má lepší motor, ale nakonec zvítězilo pohodlí |
BMW R 1100 S custom | Absence ABS. |
Honda XRV 750 Africa Twin | Nevyhovující posez,nízká nádrž.Foukalo na něm,oproti otce Africe. |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Malý výběr. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2005 | Kelback | manual-triumph-tiger.pdf | 22 MB | |
2003 | Bartcz | triumph-tiger-9...ual-english.pdf | 22 MB | Triumph Tiger 955i 2001-2006 Servisni manual - Anglicky |
2003 | mzrider251 | pripravek-tlumice.pdf | 287 KB | Přípravek rozložení předních tlumičů |
2002 | Pegos | tiger-1-.pdf | 1.0 MB | |
2001 | mzrider251 | triumph-tiger-955i-s.pdf | 114 MB | Německy |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
AVON Trailrider | 17" | Zadek | 1 | Na dlouhé trasy s dobrým dojezdem pro těžká cestovní endura ... | 14.05.2018 v 18:09 |