Cestovní mastodont s úžasným motorem, pohodlným posezem a dlouhými zdvihy.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Oj, je to nějak vysoké a těžké, snad s tím neplácnu. A už to jede, už je to dobrý :-D . Kde je ta hrbatá silnice ??
Motorku bych doporučil pro - Výborná mašina na cestování. Spíše pro vyšší a silnější postavy než jsem já :-)
Doplňky na motorce - vyhřívané hefty, padací rám Fehling, koncovka BOSS
Recenze
Chtěl jsem cestovní enduro...
BMW ?! To neee, to se mi nelíbí...
Ten tříválec má pěkný zvuk. Hele jede to klidně na 2000ot/min. To vypadá líp než Suzuki GS v autoškole, které se chtělo rozsypat ještě při 2500ot/min
Motorka je těžká, má vysoko těžiště a její široké sedlo mi brání v došlápnutí na zem. Z toho plynou i její jízdní vlastnosti. Dobře sedí na silnici, vítr s ní nehne. Zatáčí tak akorát, ani sama, ani se nemusí nutit. Na místě velmi těžká manipulace (hlavně když máte 70kg). Od jednoho kolegy jsem slyšel, že litrový Varan je proti němu moucha (při manipulaci na místě).
Za jízdy je však motorka velmi příjemná a přívětivá. Motor je silný, ale ne zběsilý. Přesně takový, o jakém jsem snil. Má klidný chod i v nízkých otáčkách a s koncovkou BOSS i nádherný hlas. Tlumiče s 200mm zdvihy poberou kde co a vy jste jako v bavlnce. Široké sedlo je pohodlné, vydržíte v něm klidně celý den. Nádrž je na 23 litrů, takže nemusíte co 200km zastavovat na pumpě. Spotřeba je mezi 5 a 6 litry.
Doprovod nemám, bohužel... A tygřík si vylámal zuby na traktoru Ale už zase jezdím, sice na MZ ale jezdím
Krásnej Tigřík, super barva
Tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů
Na své rozměry nedej, to jsou malé věci, proti mně jsi čahoun a sedlám teď TT 1200, takže hodně zážitků přeji ??
Být v tvých letech taky po tom sáhnu, to je krásná motorka , a kde máš doprovod ?