renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLV 1000 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník berd
Vloženo 31.7.2018
Aktualizováno 23.7.2020
Zobrazeno 1 042x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velká, silná, pohodlná ...co dodat

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: trošku nuda a hlavně nebyla k mání žádná rozumná koupě (pár sem jich teda propás)
Triumph Tiger 955i: jednoznačně má lepší motor, ale nakonec zvítězilo pohodlí

První dojmy - Sedla mi pod zadek i do ruky, jak ušitá na mě. Je vysoká, hodně (zvýšeno předchozím majitelem sadou od Marseluse o cca 6cm), těžká na místě, ale přes to všechno nádherně ovladatelná. Je pravda, že ten jeden válec, který jsem ztratil oproti Triumphovi, mi zprvu dost chyběl, ale je to zvyku.

Motorku bych doporučil pro - pro ty co chtějí cestovat ať sami nebo ve dvou bez ohledu na kvalitu cest a přitom mít mašinu na který se dá bezvadně vyřádit

Doplňky na motorce - padáky, kufry, šusplech, zásuvka 12v, a nejgeniálnější byť nejjednodušší jsou brašničky do padacích rámů

Recenze

Letos na jaře po prvním třídenním tripu, jsem se rozhodl, že už je na čase přesedlat na něco cestovně a hlavně endurově laděného. Tahle konkrétní mašina mě zaujala díky zvýšení, které si předchozí majitel udělal kuli svojí výšce. Já sice zdaleka nejsem tak vytálej, ale díky jeho úpravám mě sedí prostě skvěle.
Máme spolu zatím najeto něco přes 4000 km z toho tak třetinu po Alpách, většinou po asfaltě všech kvalit, po šotolinách a lesních cestách jsem najel max. 100 km. Všude kde je cesta je tahle motka doma a je na ní výborný svezení, ale mimo cesty ve skutečném terénu bych se s ní prát nechtěl, určitě by to s dobrým jezdcem zvládla, ale žádnej velkej požitek by to teda nebyl. Bylo mi dopřáno vyzkoušet si několik legendárních cendur, včetně nejmodernější techniky na poměrně dlouhé výlety a pohodlí KLV (Stroma) na dlouhých štrekách se nevyrovná žádné z nich.

23.7.2020
Tak pomeranč šel dělat radost zase o kus dál. Po asi 20tis. km mu nemám absolutně co vytknout.Nikdy ani nenaznačil jakýkoli protest, nebyl jediný technický problém a při tom hodně zábavná mašina. Myslím si, že ve své době nejlepší cenduro na trhu (rozhodne si utřel zadek všema Bramborama, který jsme kdy potkali ať na cestě nebo mimo ní) Stále je to nejpohodlnější cenduro jaké znám, ale v tom ostatním už trošku zaostává. Ale co je hlavní i když jsem si myslel že je to o zvyku, po kilometrech v sedle Legendu mi pořád chybí třetí hrnek. Takže další bude malej Tiger XC.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
biosák
biosák napsal 31.07.18 v 19:43 10b.

Více komentářů



TOPlist