renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 955i (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník napalm
Vloženo 17.3.2016
Aktualizováno 2.9.2019
Zobrazeno 4 775x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Brit, který je vhodný pro ty, co prostě nechtějí Bramboráka.
Narozdíl od němců, má tohle osobní kouzlo a styl.

Více fotografii

Výška jezdce: 162 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia ETV 1000 Caponord: Karma motorky + spíše silniční moto
Kawasaki KLV 1000: Lepší než litrovej Vstorm, ale taky spíše více cestovní nežli do terénu.

První dojmy - Pohled ze předu vypadá jako kdyby před váma byl naštvanej sršeň a ze zadu kouká jeho tlustej černej zadek, při pohledu z boku mnohem lepší rozložení oblých tvarů a zezadu? Prostě jen uchytit a poplácat. Jízdně se rozepíšu, až nebudou tak studené silnice a budu mít lepší obutí. Jízdně na silnici je parádní, lze naklápět až po centrální stojan, moto drží krásně (mischelin anakee2), jízda i ve dvou na delší trasy je pohodlná a bez větších problémů. V horku klouže zadek na origo sedačce, doporučuji nechat přešít, Rutan.cz dělá dobře a na míru.

Motorku bych doporučil pro - Pro prcky jako jsem já je problém sehnat velkej cesťák, tak, abych v pohodě dosáhl nohama na zem. Vyžlík je prostě jedna z mála variant.

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty, boční origo Triumph kufry, padáky, prodloužené plexi
+ mnou doplněné - nové obutí Mischelin Anakeen 2 (ano, chci anakina, Darth Vader je moje srdcovka)
- velmi chválená guma na velký cesťáky, a opravdu mohu pochválit po dojetí 15000 by ještě tisíc dali, ale kvůli bezpečnosti (většinu času jezdím ve dvou)
přezuto na nové Metzeler Tourance ProGrip
+ nová baterie Motobatt typu AGM se moc neosvědčila, uvařena první cestu do slovinska, nahrazeno Yuasou, a zatím 100% spolehlivost.
+ přední a zadní sintrované EBC (HH) brzdové destičky
+ touratech blastery
+ Topcase Kappa
+ zrcátka Touratech

Plánované: Pořádný šusplech

Recenze

Tigřík Vyžlík,
jedna z prvních voleb při vyhledávání motorek, které by podtrhli originalitu a unikátnost řidiče. Potřeboval jsem moto která by skousla lehký terén + byla pohodlná na cestování s mojí drahou polovičkou.
Jako alternativa byla BMW, ale to kouká z každého rohu a jsou prej bezproblémové (což vysvětluj, že bmw má známej už dva měsíce v servise a na každou novou moto od BMW je hend svolávačka), nebo Caponordo, ale to se mi nelíbilo vizuálně a má špatnou pověst jako Aprilia.

Jedna z mála velkých nevýhod je prostě téměř nemožnost sehnat v Čr náhradní díly. To by se mohlo trošku zlepšit. To prostě hraje ve prospěch BMW a japonských a italských značek.







Je to prostě krasavec a tím mi velmi učaroval .

Více info dám po prvním vetším vejletu i s nějakým tím videjkem a fotkou. :)

Takže jak jsem slíbil, dneska je 28.7. a na začátku července jsme vyrazili s partou na vejlet přes německo, švýcarsko, itálii a rakousko.

popisovat veškerých 2000+ km je si myslím zbytečnost a můžu shrnout jen dostatky a nedostatky mašiny.

asi začnu nedostatky přišel jsem jich na málo
- hřeje se víc než by se mi páčilo, do červených poloh to nešlo, ale Sahara chladila téměř každou zastávku jako téměř jedinému z celé naší party
- robůstní nádrž a tvar mne omezoval v tom stoupnout si do stupaček a užít si jízdu v přímém stání, musel jsem byl rozkročen a předkloněn jako namr...nej kačer.

tak a teď klady
- spotřeba v koloně při jízdě 90 km za hodinu - 4,6 litru
- spotřeba v zatáčkách a závodění do kopce (passo Stelvio a Grossglockner) - 5 litru
- přes robůstní nádrž a rysy v zatáčkách nebyl problém brousit stupačky a urazit dorazové kolíčky ze spoda stupaček :)
- za celou cestu jsme potkali 4 jine 955 tigry takze jednoznacne originalita
- hvízdání tříválce se neomrzí
+ osobni zarezy naklepana multistrada, 1200gs a nejake ty lehacky, co radi delaji ze jim patri silnice a neumi si najet do zatacek :)

Jinak ještě nemůžu zatajit informace, že se mi povedlo přilepit zadní brzdu na kotouče :D při sjezdu dolů :D a pak, že cestou domů u rakouských hranic pod Lipnem kleknul alternátor a jeho převinutí vyšlo na 3500 kč. Ale to nemohu vyčítat motorce, nýbrž mému laxnímu přístupu.

jinak níže přikládám video a nějaké to foto z dovčy :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Michaelgelo
Michaelgelo napsal 17.10.17 v 08:53 10b.

Nádherný moto, pomalu taky po něm pokukuji. 10B

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 14.07.17 v 22:14 10b.

Toman87
Toman87 napsal 21.09.16 v 15:27 10b.

at slouží

Kominik955
Kominik955 napsal 02.04.16 v 00:20 10b.

Ahoj, tak na tohohle vyžlíka jsem se byl také podívat a hlavní důvod proč jsem ho nevzal byl zadní centrál, gumy, řetězovka a podřené kufry.

Tak ti přeji hodně Km v sedle a ať ti dobře slouží věřím že ho domazlíš jako já toho svého.

stefan995i
stefan995i napsal 21.03.16 v 17:33 10b.

krásny, želám veľa km bez problémov

Více komentářů



TOPlist