
Kawasaki ER-6n
07.06.2012
10.04.2015
11.10.2011
02.09.2009
03.08.2009
11.05.2009
16.04.2009
09.10.2008
04.06.2006
20.01.2006
11.08.2005
30.06.2005
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 649 cm3 | |||||||||
Výkon | 53 kW | 52.6 kW | ||||||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |||||||||
Točivý moment | 66 Nm | 64 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | 6500 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||
Vrtání | - | 83 mm | ||||||||
Zdvih | - | 60 mm | ||||||||
Kompresní poměr | - | 11.3 : 1 | 10.8 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | |||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | |||||||
Zdvih předního odpr. | - | 125 mm | - | |||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 130 mm | 135 mm | 130 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | - | 300 mm | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | ||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | - | ||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 17 | - | 120/70ZR | - | 120/70-ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | 160/60 17 | - | 160/60ZR | - | 160/60-ZR17 | |||||
Rozvor | 1405 mm | 1410 mm | ||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 24.5 ° | 25 ° | - | 25 ° | |||||
Závlek předního kola | - | 102 mm | - | 110 mm | - | |||||
Výška sedla | 785 mm | 805 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 174 kg | 200 kg | 204 kg | - | ||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 204 kg | ||||||||
Objem nádrže | 15.5 l | 16 l | ||||||||
Maximální rychlost | 200 km/h | - | 200 km/h | - | ||||||
První cena | - | 174000 Kč | - | |||||||
Poznámka | - | Akční cena 158.400 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Kde/jak najít krytku na zrcátko | 10 | 2.2.2021 07:38 | ||
Naked bike | Jednoválec nebo dvouválec | 32 | 23.10.2020 20:16 | ||
Hledám, potřebuji | Kawasaki ER-6N (2012-) - Originální tail | 0 | 11.10.2020 12:40 | ||
Naked bike | Zámek s alarmem | 14 | 9.10.2020 21:46 | ||
Vyjížďky a srazy | Motokámoška - Ledeč, Kutná hora, Vlašim, Humpolec) | 0 | 29.9.2020 15:00 | ||
Opravy a údržba | Výměna vzduchového filtru a svíček u ER6N 2016 | 25 | 24.9.2020 17:53 | ||
Opravy a údržba | Řetěz výměna | 22 | 28.8.2020 19:57 | ||
Silniční cestovní | Diagnostic konektor | 4 | 19.8.2020 08:31 | ||
Japonské | Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky | 22 | 12.8.2020 18:41 | ||
Vyjížďky | Ledeč nad Sázavou - hledám moto kámošku | 10 | 12.8.2020 12:19 | ||
Začínáme | Kufry / brašny - cestování - poraďte | 25 | 12.8.2020 08:17 | ||
Opravy a údržba | kape mi olej u vodní pumpy ... | 8 | 16.7.2020 20:16 | ||
Opravy a údržba | těsnění svodů a tlumiče | 2 | 12.7.2020 12:17 | ||
Japonské | Plexi na Kawasaki ER 6N | 10 | 1.7.2020 08:33 | ||
Naked bike | Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy | 19 | 10.6.2020 21:01 | ||
Přestavby | Jiné vedení lanek | 22 | 31.5.2020 21:51 | ||
Naked bike | Výměna budíků za neoriginální | 2 | 28.5.2020 16:57 | ||
Naked bike | Pomoc s výběrem (Od zkušenějších / majitelů) | 19 | 20.5.2020 19:50 | ||
Naked bike | Lepší brzdy Kawasaki ER6-6n 2007 | 9 | 13.5.2020 10:12 | ||
Naked bike | Nabídka na kawasaki er6n rv 2009 | 5 | 12.5.2020 17:05 |
Mrštná, mála-velká motorka, ideální do městského provozu, víkendové projížďky po horách, občasné dál...
Tak trochu jiná "tuctovka"... Ač je to (stejně jako 99% motorek tady) -sériovka, tak i přes to, se s...
Dva válce, které pro mě představují téměř ideál...Kawa ER 6N!
Oranžové UFO s neotřelým designem a perfektním motorem.
Krásná oranžová kawa.. Kluci Japonští se na ní pěkně vyřádili!
Jak jsem se časem dozvěděl, tak pro spoustu lidí né úplně vzhledná motorka. Ale na malou 650 s 53 kW...
Kawasaki ER6n. Černá doga připravená vycenit zuby a zakousnout se do asfaltu.
Je to krásný malý lehký stroj který dokáže začínajícímu motorkáři lecos odpustit ale i klepnout obra...
Už dlouhou dobu sním o tom, že si pořídím něco na dvou kolech. Nyní se sen stal skutečností a konečn...
Krásná, rychlá, zelená... už od 16 let, když jsem začal jezdit na motorce, jsem toužil po zelené Kaw...
Oranžový ďáblík :) svižná, pohledná mašina
Je to spíše menší motorka, vhodná i pro ženy. Výkonově dostatečná a zábavná. Dá se na ní jet pohodov...
Jak jsem se časem dozvěděl, tak pro spoustu lidí né úplně vzhledná motorka. Ale na malou 650 s 53 kW...
Vysněná kráska, se kterou jsme si padly do noty na první pohled..
Kyklop yn da hauz! Pohodlná a nenáročná motorka pro každodenní použití i víkendové projížďky....
Malá motorka, pro rohlíky, projede mi brankou.
Moje první motorka, je poslušná a velmi hravá.
Malý nakedbike střední kubatury s výborným poměrem cena/zábava.
Moje první, na chvilku... Žádná mladice ale spolehlivá.
Zelený divoch pro důchodce. Proti Jawě 250 panel v roce 1978 - mé poslední motorce před pauzou - zna...
Počásko super, asi už takové letos nebude. Nebylo to o tom aby jsme se ještě letos sešli, projeli a ...
V 13h sraz Béňo Dobříš, pak už jen polykat km krásnou krajinou.
V 13h sraz Béňo Dobříš, pak už jen polykat km krásnou krajinou.
Na ER-6 toho poslední dobou mnoho nenajedu, ale bylo na čase také mrknout na vzduchový filtr. Vzhled...
Sraz v Neveklově na náměstí. Potom směr Stadlec. Né poprvé, ale tentokrát s Cihlama.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 8.2/10 |
Vibrace | 7.1/10 |
Převodovka | 8.1/10 |
Mechanická hlučnost | 7.7/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Brzdy | 7.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.2/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.6/10 |
Město | 8.8/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.6/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 7.6/10 |
Dostupnost dílů | 7.8/10 |
Nabídka doplňků | 7.2/10 |
Servisní intervaly | 7.9/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.6/10 |
Světla | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Versys 650 | Za stejné peníze je ER6 mladší a měla najeto 4t km. |
Yamaha FZ6 N | Stejný důvod jako u XJ6 |
Yamaha XJ6 | Dvouválec je dvouválec... |
Suzuki SV 650 | Když stály vedle sebe, tak se mi více zamlouvala ER-6n |
Yamaha FZ6 S2 | |
Yamaha MT-07 | Kawa byla hezčí a blíž |
Honda CB 500F | Keď som kupoval, tak prichádzala do úvahy jedine nová. Ale odradil má výkon. |
Yamaha XJ6 | Nebola vhodná v ponuke s 35kw v tp. |
Yamaha XJ6 | Vyšší pořizovací cena oproti Er6. |
Kawasaki ER 6F | V tu dobu nebyl tak velký výběr, tak padla volba na naháče. |
Kawasaki Z 1000 | |
Kawasaki Z 750S | |
Suzuki SV 650 | Pořád jsem vybíral mezi SV650 a ER6n. Jednou se mi líbila první, pak zase druhá. Nakonec to vyhrála ER6n. |
Suzuki GSR 600 | |
Yamaha MT-07 | |
Honda CB 600F Hornet | Koukal jsem na něj, ale nepadli jsme si do oka |
Ducati Monster 600 | Cena vs. stáří, bál jsem se spolehlivosti italské krásky |
Yamaha MT-07 | Cena |
Honda CBF 500 | |
Honda NC 700S | Dostupnost, cena, objem motoru, výkon i vzhled |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Z650 | horší posez, výška sedla, váha stroje |
Ducati Monster 696 | Vůbec se nelíbila přítelkyni. Navíc řadový 2V oproti V2. |
Honda CBF 500 | Více mě zaujal dvouválec, vyšší pořízovací cena. |
Suzuki SFV 650 Gladius | |
Suzuki SV 650 | Druhá vážna kandidátka, spĺňala moje požiadavky, ale V-čkový charakter a zvuk mi vyhovuje viac. |
Yamaha MT-03 | To přední světlo je prostě ošklivé :D |
Honda CB 500F | |
Benelli BN 251 | Mel jsem obavy z ojetin, protože moc nerozumím motorkám a hodně jich bylo bez ABS, což byl můj požadavek. |
Yamaha FZ6 N | |
Aprilia SL 750 Shiver | malá |
Kawasaki Versys 650 | |
Kawasaki Z 750 | Dražší, menší výkon. |
Triumph Street Triple | V té době již začínala Z650, jinak stejné jako u MT07 |
Honda CBR 250R | Vyšší ceny a více ojeté modely; zbytečný výkon na první moto; proč tak velký motor do města |
Ducati Monster S4R | krásná motorka, ale Ducati má prostě své nezaměnitelné charisma, které mě dostalo |
Honda CB 500F | Šel jsem do novoty |
Yamaha XJ6 Diversion | Polokapota vyhrála a jsem nakonec za to rád. |
Honda CB 600F Hornet | |
Suzuki GSR 600 | Nenašel jsem žádnou co by se mi zamlouvala cenově a vzdálenostně od místa bydliště. |
Suzuki SV 650 | Pěknej pohodovej stroj, ale jako první motorku jsem chtěl něco za rozumnou cenu. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2012 | xMulleRx | kawasaki-er-6n-2012.pdf | 87 MB | Celý manual je v češtině. |
2012 | mobydyck | er-6n-2012-cz.pdf | 87 MB | Český manuál pro Er-6n z roku 2012 |
2012 | Duranga | er6n.pdf | 14 MB | Servisní manuál v angličtině pro modely ER650EC, ER650FC |
2010 | Kyskao | servisny-manual-er6.pdf | 14 MB | |
2009 | Kohlstein | 2009-kawasaki-er-6n.pdf | 1.4 MB | Owner manual 2009 |
2008 | jelda-f | er650a8f_b8f.pdf | 14 MB | Kawasaki ER-6N servis manual 2006 - 2008 |
2007 | bikerER6N | kawasaki-er-6n-...vice-manual.pdf | 10 MB | Mänual pro ER6n |
2007 | Paladin | kawasaki-er-6n-...vice-manual.pdf | 10 MB | |
2006 | Xardas | kawasaki_er6n_service_manual.pdf | 12 MB | Service manual rv. 2006 a novejsi |
2006 | majasaki | kawasaki-er-6n-...vice-manual.pdf | 10 MB | Manuálů mám na tento typ moto cca 20 plus mám i na ER 6F 2006 - manuály jsou všechny anglicky |
2005 | regis24 | kawasaki-650r-n...ng-diagrams.pdf | 3.2 MB | Schéma elektro v super rozlišení a barvě. |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Sportmax QUALIFIER II | 17" | Zadek | 2 | Po druhé ty samé pneumatiky. Na původních najeto cca 10k ost... | 13.03.2014 v 14:13 |
Bridgestone BT016 | 17" | Zadek | 1 | drží naprosto jistě až na stupačku. zkoušet ji dál sem neměl... | 18.04.2011 v 22:11 |
Dunlop D208 / D208RR | 16" | Zadek | 2 | perfektní pneumatika která drží i na mokru... škoda jen že n... | 02.02.2010 v 14:45 |