
Kawasaki ER-6n
07.06.2012
10.04.2015
11.10.2011
02.09.2009
03.08.2009
11.05.2009
16.04.2009
09.10.2008
04.06.2006
20.01.2006
11.08.2005
30.06.2005
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 649 cm3 | |||||||||
Výkon | 53 kW (72.1 koní) | 52.6 kW (71.5 koní) | ||||||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |||||||||
Točivý moment | 66 Nm | 64 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | 6500 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||
Vrtání | - | 83 mm | ||||||||
Zdvih | - | 60 mm | ||||||||
Kompresní poměr | - | 11.3 : 1 | 10.8 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | |||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | |||||||
Zdvih předního odpr. | - | 125 mm | - | |||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 130 mm | 135 mm | 130 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | - | 300 mm | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | ||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | - | ||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 17 | - | 120/70ZR | - | 120/70-ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | 160/60 17 | - | 160/60ZR | - | 160/60-ZR17 | |||||
Rozvor | 1405 mm | 1410 mm | ||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 24.5 ° | 25 ° | - | 25 ° | |||||
Závlek předního kola | - | 102 mm | - | 110 mm | - | |||||
Výška sedla | 785 mm | 805 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 174 kg | 200 kg | 204 kg | - | ||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 196 kg | - | 204 kg | ||||||
Objem nádrže | 15.5 l | 16 l | ||||||||
Maximální rychlost | 200 km/h | - | 200 km/h | - | ||||||
První cena | - | 174000 Kč | - | |||||||
Poznámka | - | Akční cena 158.400 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Elektromotorky | nejde mi vložit inzerát | 2 | 10.3.2025 19:19 | ||
Naked bike | Otevření z 35 na 53kw kawa er6n | 2 | 3.1.2025 13:41 | ||
Naked bike | Bile okenko oleje u er6 | 40 | 5.12.2024 10:49 | ||
Přestavby | Nová osa krku řízení | 26 | 23.10.2024 07:57 | ||
Naked bike | Cnc páčky a řídítka při STK | 31 | 2.10.2024 22:47 | ||
Poradna | Problém s ovládaním motorky v zákrutách | 0 | 7.5.2024 22:49 | ||
Opravy a údržba | Papírové snížení výkonu na 35kw | 22 | 28.12.2023 19:22 | ||
Naked bike | Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí | 13 | 1.8.2023 13:16 | ||
Pokec o motorkách | Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Kterou na A2 | 4 | 31.7.2023 08:57 | ||
Naked bike | Kawasaki ER6N | 6 | 10.7.2023 21:35 | ||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Naked bike | Kawasaki Er-6n | 13 | 30.4.2023 15:53 | ||
Naked bike | Chladicí kapalina | 5 | 18.3.2023 07:59 | ||
Japonské | ER-6n rozšíření řídítek | 7 | 24.9.2022 00:23 | ||
Japonské | ER-6n - pumpa přední brzdy ("push-rod") | 4 | 10.9.2022 00:37 | ||
Japonské | Kawasaki ER-6N náhradní díly | 5 | 5.9.2022 20:02 | ||
Japonské | Výměna řídítek - ER-6n | 7 | 5.9.2022 11:13 | ||
Silniční cestovní | Jaké brzdové destičky ER-6n | 10 | 29.8.2022 23:03 | ||
Japonské | Dotaz ohledně pneumatik | 22 | 15.8.2022 15:00 | ||
Naked bike | Kámoš na ježdění | 2 | 31.7.2022 09:44 |
Krásná, rychlá, zelená... už od 16 let, když jsem začal jezdit na motorce, jsem toužil po zelené Kaw...
Mrštná, mála-velká motorka, ideální do městského provozu, víkendové projížďky po horách, občasné dál...
Tak trochu jiná "tuctovka"... Ač je to (stejně jako 99% motorek tady) -sériovka, tak i přes to, se s...
Dva válce, které pro mě představují téměř ideál...Kawa ER 6N!
Oranžové UFO s neotřelým designem a perfektním motorem.
Krásná oranžová kawa.. Kluci Japonští se na ní pěkně vyřádili!
Jak jsem se časem dozvěděl, tak pro spoustu lidí né úplně vzhledná motorka. Ale na malou 650 s 53 kW...
Kawasaki ER6n. Černá doga připravená vycenit zuby a zakousnout se do asfaltu.
Je to krásný malý lehký stroj který dokáže začínajícímu motorkáři lecos odpustit ale i klepnout obra...
Už dlouhou dobu sním o tom, že si pořídím něco na dvou kolech. Nyní se sen stal skutečností a konečn...
Po dvouletém ježdění syn dospěl k větší moto a Versys dostal parťáka Kawu ER-6n.
Vzhledem k tomu, že jsem prcek a jedná se o mojí první motorku, chtěl jsem nízkou, malou a snadno ov...
Lehká, nízká, fajn pro začátečníky.
První moto vůbec, Je to miláček. :D ..
Bejvalka dělala papíry a prej nebude cvičit na Monsteru. Takže jsme jeli koupit ER6n na které jezdí ...
Hezký ovladatelný naháč se spolehlivým dvouválcem a příjemným průběhem výkonu.
Pro začínající jezdce velice dobrá volba. Motorka není nějak nebezpečná svým výkonem.
Mám už štvrtý skúter a Chopper od Yamahy,tak som pridal do stajne aj niečo od Kawasaki...
Potřeboval jsem skútr na kličkování městem, tak jsem si ho koupil. Kupována čistě jako užitková mula...
Kawasaki ER-6N 2016, 35 kW, 6219km
Je podzim roku 2024 a na tachometru mám 49 tisíc KM. ER6N je úžasná motorka s kterou jsem toho proce...
Pár roků a kilometrů už máme spolu za sebou. Konkrétně cca. 3 roky a 9tis. kilometrů. No, není to...
Nastal čas kontroly ventilových vůlí. Po pokusech najít někoho, kdo by mi s kontrolou ventilových v...
[img]https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/01/623141_3f3be4b16e8baef14ed8d712de663f76.jp...
Počásko super, akce a parta taktéž. Super sobotní den.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 8.2/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 8.1/10 |
Mechanická hlučnost | 7.6/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Brzdy | 7.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.1/10 |
Těsnost tlumičů | 8.9/10 |
Tuhost rámu | 8.1/10 |
Jízda | |
Sport | 7.7/10 |
Město | 8.9/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 6.8/10 |
Servisní síť | 7.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 7.2/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.6/10 |
Světla | 8.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSF 600 Bandit | těžší, karbec |
Yamaha XJ6 Diversion F | nejede v nízkých otáčkách |
Yamaha MT-03 | jednoválec |
Suzuki SV 650 | pěkná, velký konkurent |
Suzuki GSF 650 Bandit | Přiliž silné na začátek |
Honda CB 600F Hornet | Přiliž silné na začátek |
Suzuki SV 650 | Žádná dobrá nabídka v době kdy jsem sháněl |
Ducati Monster 620 | Na mě moc malá |
Honda CB 600F Hornet | 4 válec |
Honda CB 600F Hornet | Po svezení jak na Hornetu tak na Kawasaki jsem uznal že menší výkon bude na začátek na větší motorce rozumnější a zvolil jsem Er6tku. |
Yamaha MT-07 | Bylo by mi líto nechat ji parkovat na ulici. |
Suzuki SV 650 | Žádná dostatečně mladá nebyla v nabídce. |
Suzuki SFV 650 Gladius | Nutný update vzhledu. |
Honda NC 750S | Nevýrazný projev motoru |
Honda CRF1000L Africa Twin | nebyla, co by za to stála |
Yamaha MT-07 | ER-6 byla cenově výhodnější. |
Yamaha MT-03 | Jednoválec - motorka spíš jen na blbnutí, než nějaké projíždky. Stav.. |
Ducati Monster 620 | Nebyla mi vícekrát doporučena, konstrukčně mnohem starší než Kawa |
Kawasaki Versys 650 | Za stejné peníze je ER6 mladší a měla najeto 4t km. |
Yamaha FZ6 N | Stejný důvod jako u XJ6 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSR 600 | Nižší výkon, přední světlo před faceliftem se mi nelíbilo |
Suzuki SV 650S | Dost malá neposkládal bych se na ni |
Kawasaki Z 750 | Měl jsem možnost mít tuto motorku, ale čekal jsem na lepší příležitost! A ta přišla.. ;-) |
Honda NC 700S | Výška postavy 193 cm je na ni opravdu dost. |
Suzuki GSR 600 | |
Honda CB 650R | ušetřil bych peníz a nebyla by určitě špatná ale radši jsem si připlatil za novější a hezčí stroj |
Suzuki SFV 650 Gladius | Zkoušený kus měl horší řazení a velmi tuhou spojku |
Yamaha MT-03 | Váha, musela bych řešit staženost motocyklu (limit 35kW) |
Yamaha MT-03 | Nechtělo se mi nakonec mít moto se sníženým výkonem. |
Yamaha XJ6 | Je celkově malá a radši jsem zvolil 4 válec od Yamahy. |
Suzuki GSR 600 | Dvouválec, v tu dobu žádný dobrý inzerát, vzhled. |
Moto Guzzi Breva 750 | Tahle motorka má duši |
Moto Guzzi Stelvio 1200 | Možná malý výkon pro dva cestující s kufry. |
Yamaha FZ6 N | ani nevím, možna nahoda, trochu mě vic tahalo jit do 4valce |
Yamaha FZ6 N | Vzhledově se mi moc nelíbí |
Kawasaki ER 5 | cena, výkon |
Kawasaki Z650 | horší posez, výška sedla, váha stroje |
Ducati Monster 696 | Vůbec se nelíbila přítelkyni. Navíc řadový 2V oproti V2. |
Honda CBF 500 | Více mě zaujal dvouválec, vyšší pořízovací cena. |
Suzuki SFV 650 Gladius |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2012 | xMulleRx | kawasaki-er-6n-2012.pdf | 87 MB | Celý manual je v češtině. |
2012 | mobydyck | er-6n-2012-cz.pdf | 87 MB | Český manuál pro Er-6n z roku 2012 |
2012 | Duranga | er6n.pdf | 14 MB | Servisní manuál v angličtině pro modely ER650EC, ER650FC |
2010 | Kyskao | servisny-manual-er6.pdf | 14 MB | |
2009 | Kohlstein | 2009-kawasaki-er-6n.pdf | 1.4 MB | Owner manual 2009 |
2008 | jelda-f | er650a8f_b8f.pdf | 14 MB | Kawasaki ER-6N servis manual 2006 - 2008 |
2007 | bikerER6N | kawasaki-er-6n-...vice-manual.pdf | 10 MB | Mänual pro ER6n |
2007 | Paladin | kawasaki-er-6n-...vice-manual.pdf | 10 MB | |
2006 | Xardas | kawasaki_er6n_service_manual.pdf | 12 MB | Service manual rv. 2006 a novejsi |
2006 | majasaki | kawasaki-er-6n-...vice-manual.pdf | 10 MB | Manuálů mám na tento typ moto cca 20 plus mám i na ER 6F 2006 - manuály jsou všechny anglicky |
2005 | regis24 | kawasaki-650r-n...ng-diagrams.pdf | 3.2 MB | Schéma elektro v super rozlišení a barvě. |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Sportmax QUALIFIER II | 17" | Zadek | 2 | Po druhé ty samé pneumatiky. Na původních najeto cca 10k ost... | 13.03.2014 v 14:13 |
Bridgestone BT016 | 17" | Zadek | 1 | drží naprosto jistě až na stupačku. zkoušet ji dál sem neměl... | 18.04.2011 v 22:11 |
Dunlop D208 / D208RR | 16" | Zadek | 2 | perfektní pneumatika která drží i na mokru... škoda jen že n... | 02.02.2010 v 14:45 |