renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Corum
Vloženo 15.6.2013
Aktualizováno 9.4.2015
Zobrazeno 3 998x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Už dlouhou dobu sním o tom, že si pořídím něco na dvou kolech. Nyní se sen stal skutečností a konečně mi v garáži stojí vysněná motorka :)

Více fotografii

Motorka koupena od Serby71 (Kladno) - Človíček z Kladna. Naprosto perfektní přístup, vše doloženo a ukázáno. Při rychlém jednání nabídnuta sleva a při odvozu uroněna slza :)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 5: Jelikož motorka je určena hlavně na jízdu do Prahy ( kousek po dálnici) volil jsem radši něco trošku silnějšího. Navíc ER-6n už vypadá dospěle :)

První dojmy - S motorkou nemám zatím nic najeto ( kromě zaparkování do garáže), takže je předčasné psát jak padla, nebo nepadla do ruky. Každopádně i při tom najíždění jsme si hned padli do noty :D. Nejdříve jsem byl rozpačitý ze zvuku ( laděný výfuk Arrow), ale člověk si velice rychle zvykne a nemůže se ho pak nabažit. Tak už mám za sebou prvních 127km a musím jí pochválit. Motorka je krásně ovladatelná, jde sama do zatáček a jede i při nízkých otáčkách. Mám najeto cca 40km po Praze a naprostá paráda.

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro začátečníky, slečny motorkářky a lidi, co si to chtějí užít.

Doplňky na motorce - Padáky, rozšířená zrcátka, vyhřívání rukojeti, 12V zásuvka, laděný výfuk Arrow

Recenze

Moje hlavní rozhodování bylo mezi Kawasaki ER5 a Kawasaki ER-6n. Vzhledově se mi daleko více líbila ER-6n, ale měl jsem z ní trošku respekt. Přece jen se jedná už o dospělou motorku a ne ( jak někteří říkají) o kolo s motorem :). V autoškole jsem, ale dělal a zatím i dělám, papíry na Suzuki Gladius SV650 a naprosto mi vyhovovala. Jelikož se jedná o výkonově identické motorky, bylo rozhodnuto.
Nyní motorka stojí v garáži a nechává se zatím opečovávat, než se vyřídí veškeré formality a konečně jí vytáhnu na projížďku. Doufám že spolu najedeme spoustu šťastných kilometrů a vydržíme spolu dlooouho :)

---

Máme za sebou zhruba 2000km a spoustu krásných zážitků po Českých silnicích ( vběhnutý "ÚKáčko" pod kola v zatáčce, otevřený dveře v koloně, štěrk na silnici,...). Motorka jezdí úžasně a opravdu je to anděl s ďáblem v těle. Člověk jí chce šetřit a jet si pohodu, ale jakmile dojede za auto, nebo do zatáček, tak ho to nutí si hrát :) Naštěstí jsem pobral trošku rozumu tak nějak netlačím na pilu, ale po těch kilometrech si myslím, že už jsme si na sebe dost zvykli a tak nám jízda už nečiní takový problém. Také "pozér proužek" se zmenšuje :).

Je to opravdu super stroj a nemůžu mu nic vytknout. Tak nějak jsem doufal, že alespoň něco mně na ní bude vadit, ale prostě nic. Brzdí skvěle, když potřebuji jet tak jede, do zatáček jde sama... prostě motorka co si mě naprosto získala.

- 9.9.2013: Na motorce mám najeto již 5500 km a nyní půjde poprvé do servisu na výměnu kapalin atd. Po těchto kilometrech můžu konečně napsat nějaké zkušenosti co s mašinou mám a troufám si říct, že jsme se již opravdu seznámili a víme, kde jsou naše limity :)
Motorka jde sama do zatáček a chová se přesně tak, jak očekáváte. Není to ale moc na cesty kde je to rozmlácený ( což je v Čechách bohužel skoro všude). V případě kdy na motorce jedete ve dvou tak se to hodně projevuje na rozjezdu a brzdách. Štítek s výfukem očividně pomáhá výkonu... Otestováno na letištních plochách. Ostatní ER-6n končí někde kolem 205km/h a moje to dá cca na 220km/h. Je to hodně hravá motorka a do zatáček úplný ideál, navíc ABS pro začátky je naprostá bomba.

- 17.1.2014: Je načase uzavřít rok 2013 a zrekapitulovat ho :). Jelikož jsem vstoupil do rozjeté sezóny nebylo tolik prostoru na to, abych najel ještě víc, ale i těch skoro 10 tisíc km mi dalo spoustu zážitků a zkušeností s Kawinou.
Během zimy spí v garáži a čeká až bude hezky abychom zase mohli vyrazit. Baterku jsem vůbec nevytahoval a semtam jí akorát nastartuji. I v tomhle nehezkým počasí chytá krásně na první pokus a přede jako rozmazlenej kocour.
Pokud se podívám zpětně na celou sezónu tak bych jí měl uzavřít slovy: "božííí". Motorka mě nikdy nikde nenechala, brzdy fungovali vždy tak jak jsem potřeboval ( a to i s ABS), a v náklonu se chovala tak jak měla. Výkon byl vždy dostatečný akorát na dálnici těch 220km/h bylo občas limitující. Jinak na naše okrsky je to super, ale ta rozmlácená cesta se jí ne vždy líbila. Přeci jen to není GS od baworáku aby to projela bez keců. Takže si semtam zabrumlala jak se jí to nelíbí a jelo se dál.
Sedlo je pohodlný, ale už ne tolik pro spolujezdkyni. Navíc oproti silnicím na které byla zvyklá sedí zhruba ve stejné výšce jako já, což sem tam způsobovalo bouchnutí hlavou o sebe.
Díky upravenému výfuku jde o ní vždy vědět ( a převážně soused musí mít z toho velkou radost díky špatně nastavenému alarmu u auta :) ) a v provozu tak omezuje celkem situace, kdy si mě auta nevšimnou. Ikdyž i těch bylo spousta.
Na konci sezóny k motorce přibyl nový hrnec a na nový rok i botky. Co se úprav na motorce týče tak tam mě láká hlavně blatníček a kdyby se podařilo sehnat, tak xenony atd. Uvidíme, uvidíme :)
Rok jsem ukončil 29.12. vyjížďkou kolem komína jelikož bylo moc krásně a zde byl jediný problém se studenými pneuškami. Přeci jen jsou dělány do jiného počasí.

Tedy závěrem motorku hodnotím velice kladně, ale chápu, že někoho brzy omrzí výkon a bude hledat něco výkonnějšího.

- 12.8.2014: Na motorce mám najeto již kolem 20tis kilometrů. Spousty z toho s přáteli ze skupiny Kawasaki ER6 fans, něco sólo a jednou okruh. ( Kawasaki ER6 fans - Facebook , Motorkaři.cz skupina a Youtube channel z projížděk ) Motorka mě stále baví a kromě okruhu mi výkon zatím nechyběl.
Semtam jedu i s bandou silnějších strojů a je pravdu že na výjezdu ze zatáček je to znát. Stejně tak na okruhu v Mostě chuděra na rovinkách nestačila. Nicméně do zatáček je ideálně a velice zábavná. Stejně tak zhruba po 18 minutách agresivní jízdy na okruhu už šlo celkem cítit na brzdách že už je toho na ní příliš.
Stále si ale stojím i po roce za tím, že je to ideální stroj do začátků a i po roce mě zatím nepřestala bavit. Spíš jsem názoru, že by to chtělo druhý stroj na okruh :)
Za celý rok a celých 20tis kilometrů jsem nemusel dělat s motorku nic kromě údržby. Vlastně výměnu regulátoru napětí, který je u téhle verze prostě debilně uchycený. Tedy vřele doporučuji koupit blatníček.

Tak zatím howgh :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lukamot
Lukamot napsal 24.07.14 v 18:49

Krásná kawa a máš ji dobře skrocenou

Romano73
Romano73 napsal 24.07.14 v 16:19

Díky za moc za komentář a video. A samozřejmě jsem fotil motorky a samozřejmě taky Petru
Tak doufám, že se zase společně svezeme.
Roman

jarison
jarison napsal 23.07.14 v 08:39 10b.

parádička , ať slouží

PetraF
PetraF napsal 28.04.14 v 11:03 10b.

A ten zvuk!!! Krása

Corum
Corum napsal 27.04.14 v 11:33

Boro65> Díky :)

Více komentářů



TOPlist