renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník march08
Vloženo 7.9.2014
Aktualizováno 8.9.2014
Zobrazeno 2 439x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Moje kočka. Věřím, že tahle mě neopustí! :)

Motorka koupena od FIRMA:Jan Halbich (Praha 4-Chodov) - Paní v prodejně úžasná, se vším poradila, zařídila + menší sleva. Vše automatické, stačilo dodat peníze a další týden jsem odjížděl.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6: Vyšší cena
Yamaha MT-07: Dostupnost až příští rok
Kawasaki ER 6F: Co kdybych to rozmlátil? Drahá kapota :)
Honda CB 600F Hornet: Ročníky 2003+ nelze s A2

První dojmy - Kromě toho, že skvěle vypadá, tak se na ní i skvěle jezdí. Musím říct, že sedlo je opravdu pohodlné a řídítka jsou tak akorát vysoko i daleko pro pohodovou i trochu agresivnější jízdu (177cm výška). Motor krásně táhne odspodu a pokud si vyloženě člověk nehraje se spojkou, tak ho plyn nemůže překvapit. Ten je předvídatelný řekl bych v celém rozsahu otáček.

Motorku bych doporučil pro - Malou Kawu doporučuji všem, kteří i třeba začínají, přecházejí z nižší kubatury. A klidně i pro vyježděné jezdce, pokud hledají pohodovou jízdu nebo i trošku pro zablbnutí.

Doplňky na motorce - Boční textilní kufry

Recenze

Zpočátku jsem chtěl malou šestku především kvůli vzhledu. Pak si říkáte, že je to blbost a hledal jsem nejrůznější recenze a porovnání er6n a dalších motorek v podobné kubatuře a výkonu. A zvítězila znovu.

Aktuálně je moto ještě seškrcená na 35kW, i přesto si myslím, že je výkon velmi dostačující na dobré vyblbnutí. Do zatáček padá krásně díky stavbě a nízko položenému těžišti. Vlastně celkově je motorka, resp. sedlo položeno nízko, se 177cm dosáhnu úplně v pohodě patami na zem a ještě mám celkem velkou rezervu. Sedlo je celkem široké a to samé platí pro sedlo spolujezdce. Je také dostatečně měkké a po 400km spíš než zadek je cítit taková ta všeobecná únava. Takže pohodlí skvělé, až tedy na vítr, ale je to naháč, takže zde žádná očekávání nebyla. Díky velikosti sedla si ani batůžek nestěžuje, jen občas při prudším brzdění slítává na mě, ale to je asi všude.

Je to motorka určená pro masivní výrobu, takže celkem těžko nastavitelné tlumiče. Vzhledem k tomu, že vůbec nevím, k čemu mi to bylo, tak mi to nevadí. V zatáčkách mi neulítla, na horších silnicích do zatáčky tomu věřím taky, takže asi ok. Ty rozdíly asi poznám až po pár letech ježdění. Jezdím rychle jen tam, kam vidím, tudíž mi brzdy vyhovují, jinak v recenzích se dočtete, že nejsou tak agresivní. Nemohu posoudit s lepšími střelami.

Po 3 800 km je dojezd 19.6km na litr (bohužel toto mě zrovna na budíku štve, 5.1L/km), což si myslím, že je fajnový. S tím asi souvisí styl jízdy. Dá se jezdit do zatáček i agresivně, zátah odspodu je díky dvouválci skvělý a to mě občas asi i zachránilo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BIANick
BIANick napsal 21.10.15 v 21:43 10b.

tak ať tě ta tvoje kočka nikdy nepoškrábe 10b

march08
march08 napsal 01.10.14 v 09:30

Díky lidi

jackm
jackm napsal 14.09.14 v 11:16

Hezká motorka

justyn
justyn napsal 14.09.14 v 10:45 10b.

Moc pěkná Kawa Přeji mnoho štastných km v sedle ER 10b

Jears77
Jears77 napsal 10.09.14 v 22:33 9b.

Super moc pěkná ...hodně krásných kilometru bez nehod !!

Více komentářů



TOPlist