renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník J4NiN4
Vloženo 1.3.2021
Aktualizováno 18.7.2022
Zobrazeno 657x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivá motorka pro začátečníky, našly jsme se a užily si společných cca 10000 km, motor alias šicí stroj, šlapal jako hodinky!

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - Chyběly šrouby u motoru, klepaly se budíky až se odhalily kabely - při odstrojení jsem přišla na to, že držák byl svařovaný - takže padená (to prodejce samozřejmě neuvedl a ani to nemusel vědět).
Vypiplala jsem ji téměř k originálnímu stavu a poslala dělat radost dál :)

Výška jezdce: 168 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: cena, výkon
Suzuki GS 500E: Dostupnost a výběr

První dojmy - Láska na první pohled - modrá pro blázna dobrá :) Sžívaly jsme se s Káčou pár týdnů, měla tužší podvozek, s váhou moto 200kg a mojí 53 kg to byla občas sranda při manipulaci.

Motorku bych doporučil pro - Určitě nezáleží na pohlaví, ale sedlo je pro ženu dost široké, kdybych si Káču nechávala déle nebo si jí měla kupovat znovu, sedlo bych si nechala přešít na užší a uvažovala bych i o gelové vložce. Jinak doporučuji každému začátečníkovi menšího vzrůstu (do 170 cm) a pro menší ridery s problémem dosáhnout na zem se dá moto ještě o cca 8 cm snížit (výška sedla je asi 80 cm).

Recenze

Byla mou 1. motorkou. Doporučována pro začátečníka zkušenějšími kamarády-motorkáři. Odpustila mi spoustu chyb v začátcích, při špatné kooperaci se spojkou či řazení. Brzdy jsem prve neuměla ani používat společně (kvůli nevhodně zvolené autoškole - Hrůza, Hradec Králové). Takže se mi brždění pouze přední kotoučovkou párkrát málem vymstilo, ale díky trpělivosti a správnému vedení a informacím i zde na webu jsem se naučila brzdit oběma brzdami a to pak ovladatelnost motorky nabrala úplně nový level! :) Byla jsem s ní spokojená celé 4 roky a ráda ER 5 doporučuji začátečníkům také.
Z pohledu pohodlnosti cestování pro osobu do 170 cm je posez tak akorát, při 200 km rychlosti jsem musela min 2x zastavit, protáhnout se, určitě každý známe, i když máme sebepohodlnější stroj. Na cestování jí ovšem hodnotím velmi kladně, pod sedlem je úložný prostor, tak akorát na lékarničku, "pavouka", kapesníky, mobil i menší peněženku. Měla jsem zadní kufr a ještě na sedlo za mě se do pavouka vešlo spoustu věcí, pavouk se dal velmi dobře zaháknout mnoha způsoby.
Párkrát jsem se vezla i jako batůžek, ale to není na delší trasy (20km+) žádný med, zvláště pro vyšší postavy (do 160 asi ok).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
J4NiN4
J4NiN4 napsal 12.03.21 v 22:31

Ahoj, díky za dotaz :)
No, nejlepší by bylo samozřejmě zkusit se na ňu posadit.
Eventuelně by se dal snížit podvozek (můj odhad je 5-8cm max).
Také jsou dost znát moto boty (mně přidají 2 cm).
A přešití sedla dělá divy, jeho zúžením dostaneš nohy blíž k sobě a posez je hned lepší :)

ManaA
ManaA napsal 12.03.21 v 18:09 10b.

Mám 160cm byla by tato motorka pro mne? U většiny strojů nedosáhnu na zem. Díky za odpověď.

Více komentářů



TOPlist