renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nebel
Vloženo 13.4.2016
Aktualizováno 28.3.2021
Zobrazeno 3 682x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, rychlá, zelená... už od 16 let, když jsem začal jezdit na motorce, jsem toužil po zelené Kawasaki... a teď ji mám

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:EuroCycles (Vítězov) - Velmi profesionální jednání, vstřícný a příjemný personál, doporučuji!

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500F: Vyšší cena, menší výkon

První dojmy - Nádherně zachovalý stroj z Německa, mnoho drahých doplňků, doložitelné kilometry na tacho. Zvuk laďáku IXIL jednoduše úžasný. Motorka je velmi kompaktních rozměrů, dobře ovladatelná, motor skvěle táhne. Hned jsem věděl, že tohle je moje nová mašina a zůstane jí na hodně dlouho :-)

Motorku bych doporučil pro - Úplně všem, kteří mají rádi silniční naháče a nepotřebují motorku co jede 300 km/h. Motorka je dobře ovladatelná, dvouválec krásně táhne a jízda je nezáludná a zábavná. Určitě se na ní bude dobře jezdit i motorkářkám.

Doplňky na motorce - Laďák IXIL, CNC páčky V-Trec, letecké víčko nádrže, zrcátka MFW, širší řidítka LSL, plexištítek GIVI, padáky Rutan, ukazatel zařazené rychlosti GIpro, vyhřívané rukojeti Oxford, USB zásuvka, tuningový držák SPZ, mini blinkry.

Recenze

Pořád jsem procházel všechny inzerce a hledal novou mašinu, všechno bylo buď drahé nebo hodně daleko, ale pak se objevila tahle kráska kousek od domova. Hned jsem se tam vyrazil podívat a měl jsem jasno.
Motorka je dovezená z Německa, troufám si říct, že se jedná o leštěnku... člověk musí motorku chvíli prohlížet, aby zjistil, že není nová. Cena byla trochu vyšší než u jiných stejně starých motorek, ale stav a doplňky měpřesvědčili, že za to stojí.







První dojmy z jízdy jsou jednoduše úžasné. Oproto GS500 obrovský krok kupředu. Žádné otravování se sytičem, prostě stisknu startér a jedu. Motorka skvěle zrychluje, zátah motoru hodně silný, zároveň velmi účinná přední brzda, zadní je trochu slabší. Díky dvouválcovému motoru se dá velmi dobře brzdit motorem. Motorka se velmi dobře se ovládá, asi budou mít vliv ta širší řidítka, protože jinak byla šíře řidítek v recenzích dost kritizována. Taky zrcátka MFW jsou výborná, vidím v nich velmi dobře co se za mnou děje. Podvozek je nastavený sportovněji, ale není to nic nepříjemného, byl jsem zvyklý na ještě tvrdší GS500, takže tohle je pro mě super. Trochu nepříjemné jsou vibrace, ale naštěstí se dostavují jenom v nízkých nebo hodně vysokých otáčkách, pokud člověk jede v optimálních otáčkách pro danný převodový stupěň, tak vibrace téměř necítím. Posez je poměrně pohodlný, ale sedlo by mohlo být měkčí.



Aktualizace 10.5.2016
Vydal jsem se s motorkou na první pořádnou projížďku po zemích českých. Moje trasa vedla ve směru Nymburk - Mladá Boleslav - Ještěd - Trosky - Jičín - Poděbrady a domů, celkem 250 km. Pocity jsou skvělé, motorka jede jako drak, ovladatelnost je výborná, spotřeba byla 4,7l, a to jsem jí nějak nešetřil. Akorát sedlo je vážně dost tvrdé a ke konci cesty už jsem nevěděl jak si sednout. Jízda s větším tankvakem taktéž bez problému. Objevila se jedna menší závada, a to přepálená pojistka od zadního světla. Vyměnil jsem jí, ale pokud se to bude opakovat, tak asi bude třeba začít hledat příčinu.
Aktualizace 30.6.2016
Po necelých třech měsících a více než dvou tisících kilometrech přidávám další aktualizaci. S motorkou jsem opravdu maximálně spokojen, ježdění mě hodně baví, už jsem se s Kawou pěkně sžil, motor šlape jak hodinky. Pořídil jsem si plexi štítek Givi a nově taky padáky Rutan, nyní jsem již se vzhledem a výbavou spokojen. Možná ještě časem pořídím ukazatel zařazené rychlosti a už to nebude mít chybu. Opravdu těžko hledám nějaká negativa, snad jen tvrdší sedlo a tvrdší pérování. Maximální rychlost zatím 208 km/h, víc už jsem nedal a asi ani nedám, mám z té rychlosti docela respekt.
Aktualizace 20.6.2017
První aktualizace v nové sezóně 2017. Letos na jaře jsem toho moc nenajezdil, deštivé počasí a moc práce, tak jsem se v červnu rozhodl, že je potřeba s tím něco udělat. Měl jsem takové šikovné 5 dní dlouhé volno, tak jsem nasednul na Kawu a vyrazil na Grossglockner Hochalpenstrasse. Přišlo mi to jako ideální první zahraniční cesta na motorce. První den jsem jel ve směru České Budějovice - Dolní Dvořiště- Linz - Bad Reichenhal - Zell am See, celkem 490 km, z toho cca polovina po dálnici. Cesta byla skvělá, i ta dálnice byla v pohodě, schoval jsem se za plexi štítek a uháněl. Akorát měl pak už strašně bolely nohy a zadek, ale s tím se asi nedá moc dělat, chce to víc jezdit, aby si tělo zvyklo. Druhý den jsem vyrazil na Hochalpenstrasse, jsem naprosto nadšený, neskutečně nádherná silnice, úžasné zatáčky, stoupání, klesání, všem doporučuji. Cestou zpět jsem to vzal na Kaprun - Berchtesgarden - Mondsee, kde jsem měl ubytování. Tam se mi v prudkém kopci a velkém horku povedlo trochu uvařit motor, ale naštěstí se nic hrozného nestalo. Poslední den jsem už jenom dojel domů. Celkem jsem ujel 1190 km, s motorkou žádný problém, spotřeba cca 4l/100km, což mi příjde úplně super. Cesta mě moc bavila, myslím, že to nebylo naposled, co jsem vyrazil na dovolenou na motorce.





Aktualizace 7.7. 2017
První závada: přestalo svítit zadní světlo + přední parkovací světlo + přední tlumené světlo. Nejprve jsem zjistil, že v předním tlumeném a parkovacím světle jsou prasklé žárovky, a dále že je přepálená pojistka od zadního světla. Po výměně ale stejně parkovací světlo a zadní světlo nesvítilo. Po sundání nádrže jsem objevil překlepaný kabel k zadnímu světlu, musely to způsobit vibrace nádrže, a následně tam vznikl zkrat. Takže následovalo sletování a důkladné zaizolování poškozených kabelů a závada byla odstraněna. Při té příležitosti jsem rovnou vyměnil vzduchový filtr, který byl v děsivém stanu, už ho dokonce kousek chyběl a airbox byl plný nečistot, oleje a písku. Následně jsem vyšrouboval svíčky, které taky byly značně zrezlé a opotřebené, následovala proto výměna. Při té příležitosti jsem rovnou namontoval uakazatel zařazené rychlosti GIpro. Nyní už je všechno v pořádku, motorka jede skvěle.
Aktualizace 28.3. 2021
Po čytyřech letech od poslední aktualizace popíši moje další dojmy. Motorku stále mám, stále jezdí skvěle a stále jsem spokojený
Za 5 let jsem s motorkou najel cca 20000 km, byl jsem i v Rakousku, Itálii a Polsku, vše bez závad. Vyskytlo se jenom pár drobností, např. nefungoval spínač brzdového světla na přední brzdě (ulomený konektor na spínači, oprava za 50 Kč). Taky jsem ještě trochu vylepšil vzhled a funkčnost: na motorce jsou namontovány vyhřívané rukojeti Oxford, USB zásuvka na dobíjení telefonu a stylový kovový držák SPZ s novými mini blinkry.
Nyní je motorka na velkém servisu, kde jí čeká výměna pneumatik, opět jsem pořádil Pirelli Angel GT, které mi vydžely 20 000 km a jsem s nimi velmi spokojený, dále je potřeba vyměnit řetězovou soustavu, která už je opotřebená.
Těším se na další sezónu, výměnu za jiný stroj zatím neplánuji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Máššaa
Máššaa napsal 26.03.21 v 00:32 10b.

pěkně shrnuté, vypadá to na fakt dobrou moto.

parezi
parezi napsal 16.04.18 v 09:54 10b.

pěkná, zelená - ať ti dělá jen a jen radost. Hodně pohodových kilometrů bez technických a i jiných problémů.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 12.07.17 v 23:15 10b.

Nordland87
Nordland87 napsal 15.04.16 v 21:24 10b.

Taky jí mam doma. Super motorka do začátku a zelená jí sluší

Brukev
Brukev napsal 14.04.16 v 13:13 10b.

Super stroj, jezdil jsem na ní v Autoškole a fakt by mě zajímalo jak jede na plno

hodně km v cajku

Více komentářů



TOPlist