PROFIL MOTORKY

Honda CBF 500 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Holis78
Vloženo 11.9.2020
Aktualizováno 12.9.2020
Zobrazeno 254x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nízká, ovladatelná motorka vhodná pro slečny, začátečníky, ale i pro zkušenější jezdce.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: Více mě zaujal dvouválec, vyšší pořízovací cena.
Kawasaki ER 5: Starší vzhled a technika, užší zadní kolo horší rám. Menší výkon.
Suzuki GS 500E: Starší vzhled a technika, užší zadní kolo horší rám. Menší výkon.
Honda CB 500: Stejný motor, starší vzhled, starší rám, užší zadní kolo.

První dojmy - Na první pohled už velká dospělá motorka a to i v porovnání s konkurencí er5, gs500 atd... Zadní pneu už větší rozměr, rám je větší a pevnější. Co se designu týče tak klasika, ale už s pohlednou nádrží a podseláky oproti starší cb500.

Motorku bych doporučil pro - Nižší postavy, slečny začátečníci.

Doplňky na motorce - Padací rám jsem sundal a nahradil jej hříbky. (byl níž než stupačky a dokázal znepříjemnit jízdu na okruhu)
Závažíčka, gripy, páčky, vzpěra řiditek, mřížka chladiče, ukazatel zařazené rychlosti : vše aliexpress a na všem značkové loga baracuda? neměl jsem jediný problem s doplňky z Číny akorát jsem ušetřil 2/3 ceny.
Laděný výfuk Viper... Bez homologace... Napraveno samolepkou a fake homologační kartičkou, policie neměla problém nemají jak ověřit pravost (tlumivku jsem vozil pod sedlem)
Otevřený vzduchový filtr kn.

Recenze

Motorku jsem vlastnil 3 roky pro mě jako menšího/lehčího jezdce dá se říci ideální stroj. (173cm/65kg) V technickém průkazu záznam 25kW seškrceno pouhým dorazem plynu. Záležitost 5minut a můžete přehazovat na plných 42kW. Já osobně jsem dojezdil půlku sezóny se sníženým výkonem poté jsem otevíral. Vhodné pro začátečníky. Je to dvouválec takže se s tím i člověk vyblbnul. Začátečníka může překvapit a neodpustit tolik chyb, ale nebude chtít nic jiného. Co se průběhu výkonu týče tak zátah odspodu až do 5 tisíc zase na 6500 otáček obživla. Kupoval jsem na cca 28k km prodej na 44k km za celou dobu bez většího nutného servisu. Dodržování servisních intervalu dle servisní knížky. (řetězová sada, olej motul 10w40, destičky, pneu michelin pilot road 2, repas vidlic)
Výměna originálního filtru za kn a nasazení laděného výfuku Viper. Bez úpravy karburátoru... Znatelně lepší zátah, ale asi trošku umřela nahoře původní maximálka z 205 kolem 190-200. Na druhou stranu skoro zmizela již zmiňovaná díra mezi 5-6 tisících otáčkách Za sezónu 2019 a 2020 jsem s ní byl cca 15x na okruhu v Sosnové a na tento okruh lehký ovládatelný stroj bez přebytku výkonu. Jediné co vytknu tak jsou brzdy. Je to dospělá motorka s dospělou váhou a vpředu má jen jeden kotouč takže na okruhu to bylo dost znát. Po přehřátí se ji moc brzdit nechtělo. Musel jsem sundat padací rám, který byl pod úrovní stupaček a drhnul o zem. Pneu ani tlak jsem nikdy neřešil na to ještě neměla výkon. Spotřeba na karburátorovou motorku velmi dobrá... Byk jsem schopen jet za 4l, ale taky za 8l, dál už to snad ani nejde. Spotřeba oleje prakticky nulová, jestli jsem dolil 0.5l na 7000km přeženu to. Co se týče jizdy s batůžkem tak opravdu super. měkké dělené sedlo zabraňuje sjíždění spolujezdce, zadek motorky je dlouhý takže místa dost a nechybí ani madla. Já jako řidič ve výsledku ani nevěděl, že za sebou někoho mám a nebyl jsem nijak omezován. Od spolujezdce jsem taky nikdy stížnosti neslyšel.
Na cestování je též vhodná... Možnost bočních kufrů i zadního kufru a to vše i se spolujezdcem. Jediné co tak nemá moc ráda delší přesuny dálniční rychlostí nad 160km/h to už se trápí, ale slušnou jízdou dojedete bezproblému i k moři.
Moje první velká motorka a jsem rád, že to byla právě ona.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
marketakocourova
marketakocourova napsal 13.09.20 v 22:35 10b.

Více komentářů



TOPlist