Tahle Honda je jednoduše hodná a hodně mi toho odpustí.
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Na začátek jsem nechtěla pokoušet trochu divočejší motorku, znám se :)
První dojmy - Je to moje úplně první motorka, takže dojmy byly spíš ve stylu: "Páni, jedu na vlastní motorce, ale mám žaludek až v krku!" Každopádně, jak říká můj přítel, je to takový kolo. Krásně dosáhnu, takže mám potřebnou stabilitu.
Motorku bych doporučil pro - Určitě by o něm měli uvažovat začátečníci. Tahle motorka toho opravdu hodně odpustí a přitom bude pořád šlapat jak hodinky. Zároveň se na něm nebude nudit ostřílený motorkářský bard, který chce ovladatelný stroj třeba na dojíždění do práce.
Doplňky na motorce - Oceňuju ABS, padáky a uvažuju o vyhřívaných heftech... Následně jsem k narozkám dostala laďáček od IXILu :) Dvouválec bublá a při ubrání plynu mám pocit, že si právě odfrkla hodně drsná a zlá příšera. Ta "obyčejná" motorka mě pořád baví i po dvou sezónách!
Recenze
Jsem holka, která se v motoru a motorkách obecně moc nevyzná, takže kritéria výběru? Prostě musí být hezká a černá... Na závodech v Hořicích jsem se zamilovala do Horneta. Přítel, chodící encyklopedie motorek, mi doporučil trochu slabší sestřičku CBF 500. Od tý doby jsem na ni koukala každý den na ploše mýho compu.
S každým ujetým kilometrem se do ní zamilovávám víc a víc, a to jsem ji ještě neotevřela naplno. Při rychlý jízdě mě to nutí se přikrčit, asi pro lepší rozložení váhy, takže motorka pocitově líp sedí. V rychlosti je krásně ovladatelná, do zatáček si lehá bez protestů (jen pro info, kolena po zemi ještě opravdu netahám). Když si popojíždím pomalinku, je to s tou ovladatelností trochu horší, ale to bude asi jezdcem.
Motor, podvozek, úložný prostor, spolujezdec
No, co napsat k motoru? Z mýho neznalýho pohledu šlape pěkně, bez závad, bez podivných zvuků. Městem kolikrát profrčim i na 4 bez dušení motoru, kdy se točí kolem 3,5 tis otáček. Tuším, že se začíná sbírat kolem 8 tis. Zvuk klidnýho vysavače najednou vystřídá vrčení šelmy, takže adrenalin tahle malá holka umí zprostředkovat bez problémů. Podvozek je trochu tvrdší, řekla bych. Spolujezdce si za hrb nevezmu, protože stačí, když ohrožuju sebe. Mini úložný prostor, kde už je lékarnička, pojme ještě peněženku, cigára a mobil, takže vše, co je potřeba.
Spotřeba
Ještě se mi nepovedlo spočítat přesnější data o spotřebě. Jsem líná. Každopádně na jednu nádrž (19 l) při mém klidnějším stylu jízdy (v obci 60, na okreskách 100 a na dálnici víc než 120 nehodlám jet - zatim se bojim, že mi to snad utrhne hlavu) ujedu něco málo přes 300 kilásků, což s přimhouřením oka vychází na nějakých 6/100.
Servis
S hondicí jsme tuhle sezonu najeli víc než 2 tis. a jediný co malinká vyžadovala bylo dvakrát čištění řetězu. Teď holce dopřeju pořádnou koupel. Toť vše.
Kam se hodí
V terénu si s CBFkem moc neužiju, v původním nastavení je hodně tvrdá. Ale přítel poladil tlumiče, takže už mě tolik neděsí naše některé úžasné okresky. Do drsnějšího terénu jsem ji zatim nevyvenčila a ani to neudělám. Pěkný silnice bez nečekaných kráternatých děr jsou ideál. Celkově je motorka dělaná do města, ať už svýma vlastnostma nebo velikostí.
Ahoj,pekna mašina. Černa je dobra
Tak hlavně spoustu hezkých zážitků v jedné stopě
Pěkné čtení
Honda - dobrá volba. Tak ať spolu natočíte spoustu pohodových kiláčků