
Intermot: Triumph Street Triple Rx a Thruxton Ace
30.09.2014
2005 | 2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 865 cm3 | |||||||||
Výkon | 51 kW (69.4 koní) | 50.4 kW (68.5 koní) | ||||||||
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 7400 ot/min | ||||||||
Točivý moment | 72 Nm | 70 Nm | 69 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 5750 ot/min | 5800 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Vzduch a Olej | Vzduch | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | DOHC | |||||||||
Ventilů na válec | 4 | 2 | 4 | |||||||
Vrtání | 90 mm | - | 90 mm | |||||||
Zdvih | 68 mm | - | 68 mm | 90 mm | ||||||
Kompresní poměr | 9.2 : 1 | - | 9.2 : 1 | 9.9 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | ||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||
Typ rámu | Trubkový | |||||||||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | |||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 106 mm | - | |||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | - | 310 mm | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | ||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 18 " | |||||||||
Zadní kolo | 17 " | |||||||||
Rozměr přední pneu | 100/90 | - | 100/90 | - | 100/90 | |||||
Rozměr zadní pneu | 130/80 | - | 130/80 | - | 130/80 | |||||
Rozvor | 1490 mm | 1477 mm | 1510 mm | 1490 mm | 1510 mm | 1490 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 27 ° | - | 27 ° | |||||||
Závlek předního kola | 97 mm | - | 97 mm | - | ||||||
Výška sedla | 790 mm | 820 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 205 kg | 200 kg | 205 kg | 200 kg | 230 kg | - | 214 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 230 kg | - | 230 kg | ||||||
Objem nádrže | 16 l | |||||||||
Množství oleje | - | 4.5 l | - | 4 l | 4.5 l | |||||
Spotřeba | - | 5.47 l/100 km | ||||||||
Maximální rychlost | - | 200 km/h | 190 km/h | - | ||||||
První cena | - | 299000 Kč | - | |||||||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - | |||||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - |
Od Petrolhead(2015)
Od Petrolhead(2015)
Od Petrolhead(2015)
Od Petrolhead(2015)
Od Petrolhead(2015)
Od Petrolhead(2015)
Od geoxpac(2014)
Od geoxpac(2014)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Triumph Classics | 140 | 4.2.2025 06:36 | ||
Americké, anglické | Servis Truimph Kyjov -Hodonín | 1 | 3.8.2021 22:08 | ||
Naked bike | Triumph Thruxton 1200 2016 | 9 | 29.10.2015 13:43 | ||
Americké, anglické | Má někdo chuť na "cafe"? Hotovo? Co vy na to? | 77 | 25.1.2014 15:28 | ||
Americké, anglické | Triumph Thruxton 900 | 12 | 3.11.2013 14:10 | ||
Americké, anglické | Triumph- pokochání | 22 | 7.12.2009 19:26 |
Cafe racer ze země, kde cafe racery vznikly. Barva britská zeleň. Když tuto motorku postavíte vedl...
Lepší než jsem myslel že bude 😃
Je prostě nádhernááá. Retro a navíc v provedení Ace Cafe edition, tak že jich moc jezdit nebude.
Motorka, za kterou se otočí skoro každej... chlap :-D
Café Racer jak má být, klepe se, řve, tahá pozornost a má duši... Navíc verze ACE zaručuje menší fre...
Be Triumph, proste srdcovka. Stara skola v novem kabatu..
V rámci projektu slowdownoldguy jsem své potácení mezi Sport 1000 a Thruxtonem ukončil. Nyní se učím...
Thruxton, britská klasika odkazující s nostalgií na stroje 60. let.
Po dlouhé době mašina, která sice není žádná raketa ale má duši. Ještě loni bych nevěřil, že mě bude...
Splnil to proč jsem ho pořizoval.
Když si chci užít chvíle sám pro sebe, vím kam sáhnout... ...po klíči od Thruxe.
Moje další motorka Triumph Thruhxton 900 po úpravě. Motorka hrála v seriálu Polda a jezdil na ní Vla...
Jedinečná svým vzhledem, ideální pro klidnou jízdu s brumlajícím motorem pod sebou.
je to krasa poladený motor, užasne v zatačkách a na ježdění okolo komína super ale jak za to potáhne...
Motorka, za kterou se otočí skoro každej... chlap :-D
Cafe racer ze země, kde cafe racery vznikly. Barva britská zeleň. Když tuto motorku postavíte vedl...
Chrom, kov, kyvka s tlumiči, na pětitisících ot. se i naštve a zatahá za ruce.
Splnil to proč jsem ho pořizoval.
Triumph Thruxton 2006, prerobený na jemný scrambler
Triumph Thruxton 900 2008 s karburatormi a upravami
Repase tlumičů, vůle ventilů, nastavení a synchronizace, nové gumy, výměna palivového filtru, výměna...
minulý týden přišli nové gumy. Byl to boj ale vybral jsem Metzeler Classic a už se nemůžu dočkat až ...
V letošním roce jsem zdvojnásobil počet států do kterých jsem se na moto podíval, tak jsem si to hod...
Včera bylo celkem obstojno - 7st., tak jsem to risknul.Potřeboval jsem pro díl do auta zajet do Průh...
Tak jsem se dneska trochu projel.Teplota 5 st., takže jsem docela zmrzlej.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.4/10 |
Spojka | 8.6/10 |
Vibrace | 7.9/10 |
Převodovka | 8.6/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 9.1/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Brzdy | 6.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.1/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 6.9/10 |
Jízda | |
Sport | 7.9/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 7.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.3/10 |
Ceny servisu | 6.3/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.6/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.8/10 |
Světla | 6.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Street Twin | |
Triumph Thruxton 900 | Nebylo jiné volby. Jen Thruxton 900 v tmavě zelené barvě. |
Moto Guzzi V7 Racer | Protože jsme našel o něco exklusivnější edici Thruxtona a to edici ACE :-) |
Triumph Bonneville T100 | Protože Ace Cafe edition |
Ducati Scrambler | furt málo anglické :) taloš špageti |
Moto Guzzi V7 Racer | málo anglické :) taloš špageti |
Triumph Bonneville T100 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Husqvarna Svartpilen 701 | Vůbec mi nesednul posez kafáče a celkově těžkopádnej stroj. |
Kawasaki W 800 | Posed, zpracování (hodně plastu). |
Aprilia Tuono 1000R | Nebyl vhodný kousek. |
Honda CB 1100/EX | |
Triumph Thruxton 900 | Nebylo jiné volby. Jen Thruxton 900 v tmavě zelené barvě. |
Royal Enfield Continental GT | Už se celkem dlouho nevyrábí, nechtěl jsem moc starou moto |
Kawasaki W 800 | Motorka krásná. Na mě malinko těžší. Váží sice asi jen o 15 kilo více než ta moje ale těžiště u Thruxtona je podstatně víše. |
Harley Davidson XL 883N Iron | NO1, ale už teď děti pláčou hlady - cenově mimo rozpočet. |
Royal Enfield Continental GT | Nakonec cena. Nejel jsme na něm, více nemohu posoudit |
Moto Guzzi Griso 850 | Po Thruxtonu jsem pokukoval delší dobu, byl to žhavý semifinalista, ale splněný sen je Guzzi. |
Triumph Bonneville T100 | už se nevyrábí |
Ducati Monster 821 | možná až příliš retro, ale rozhodně nádherný stroj.. |
Honda CB 550 | ten se mi bude líbit porad a taky na něho jednou dojde |
Triumph Bonneville 900 | nevyhovovaly mi řidítka |
Harley Davidson XL 1200N Nightster | Kupoval jsem na konci sezony a nikdo u tTriumphu v Modřanech mi nebyl schopný půjčit cokoliv s alespoň stejným motorem. Tak jsem šel raději jinam. |
Suzuki GSF 1250 Bandit | kousek na který jsem se byl podívat byl nádherný, ale motorka v minulosti bouraná a nějak jsem nenanšel tu finální důvěru. Jinak Thruxston je co se týká vzhledu a jízdy můj favorit v této kategorii. |
Moto Guzzi Griso 850 | To samé :) |
Triumph Street Triple | krasnej, ale asi jsem knemu jeste \"nedozral\" |
Triumph Bonneville 900 | Sama nevím :D |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2014 | Mark09 | bmw_cafe_racers_test.pdf | 6.9 MB | Impressionen Café Racer |
2012 | Steve19 | elektroschema-lege.pdf | 52 KB | překlad legendy k schématu elektro |
2010 | pRst | 900hbk_en_us.pdf | 5.3 MB | Uživatelský manuál pro Triumph Thruxton, Bonneville, Bonneville T100 a Scrambler |
2007 | Steve19 | schema-elettrico-ini.pdf | 280 KB | elektroschema |
2006 | Feki | servisny-manual-2006.pdf | 39 MB | TRIUMPH MODERN CLASSIC Servisný manuál 2006 |