Triumph Thruxton 900
Články
Technické údaje Triumph Thruxton 900
2005 2006 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 865 cm3
Výkon 51 kW 50.4 kW
Výkon při otáčkách 7250 ot/min 7400 ot/min
Množství oleje - 4.5 l
Točivý moment 72 Nm 70 Nm 69 Nm
Otáčky při max toč.mom. 5750 ot/min 5800 ot/min
Uspořádání válců Řadový
Startér Elektrický - Elektrický - Elektrický
Počet válců 2
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch a Olej Vzduch
Vrtání 90 mm - 90 mm
Zdvih 68 mm - 68 mm 90 mm
Kompresní poměr 9.2 : 1 - 10 : 1 9.9 : 1
Rozvod DOHC 2xOHCA DOHC 2xOHC DOHC
Ventilů na válec 4 2 4
Příprava paliva Karburátor Vstřikování
Počet rychlostí 5
Sekundární převod Řetěz - Řetěz
Typ rámu Trubkový - Trubkový -
Materiál rámu ocel - ocel -
Zdvih předního odpr. -
Zdvih zadního odpr. - 106 mm -
Úhel hlavy řízení 27 ° - 27 °
Závlek předního kola 97 mm - 97 mm -
Rozvor 1490 mm 1477 mm 1510 mm 1490 mm 1510 mm 1490 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm - 310 mm
Přední třmen dvoupístkový - dvoupístkový -
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 18 " -
Zadní kolo 17 " -
Rozměr přední pneu 100/90 100/90 18 - 100/90 - 100/90-18
Rozměr zadní pneu 130/80 130/80 17 - 130/80 - 130/80-17
Výška sedla 790 mm 820 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost 205 kg 200 kg 205 kg 200 kg 230 kg - 214 kg
Pohotovostní hmotnost - 230 kg - 230 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 16 l
Světlá výška -
Rezerva -
Spotřeba - 5.47 l/100 km
Zrychlení -
Maximální rychlost - 200 km/h 190 km/h -
První cena - 299000 Kč -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Galerie Triumph Thruxton 900 od uživatelů
Videa Triumph Thruxton 900
Témata ve fóru o Triumph Thruxton 900
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Americké, anglické Triumph Classics 131 7.6.2020 22:28
Naked bike Triumph Thruxton 1200 2016 9 29.10.2015 13:43
Americké, anglické Má někdo chuť na "cafe"? Hotovo? Co vy na to? 77 25.1.2014 15:28
Americké, anglické Triumph Thruxton 900 12 3.11.2013 14:10
Americké, anglické Triumph- pokochání 22 7.12.2009 19:26
Skupiny
Průměrné hodnocení od 9 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
8.6/10
Spojka
8.6/10
Vibrace
7.6/10
Převodovka
8.6/10
Mechanická hlučnost
8.4/10
Zvuk
9.1/10
Spolehlivost
9.7/10
Brzdy
6.4/10
Podvozek
Možnost nastavení
5.8/10
Těsnost tlumičů
9.8/10
Tuhost rámu
7.0/10
Jízda
Sport
8.0/10
Město
8.2/10
Cestování
7.8/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
6.7/10
Ceny servisu
6.3/10
Servisní síť
3.3/10
Dostupnost dílů
7.3/10
Nabídka doplňků
8.5/10
Servisní intervaly
8.7/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.3/10
Pohodlí spolujezdce
7.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
3.0/10
Ochrana jezdce cestování
3.3/10
Ochrana spolujezdce
4.5/10
Světla
7.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.22
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.66 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 7 uživatelů.
Kupující kteří dali Thruxton 900 přednost
NekoupiliZ důvodu
Triumph Thruxton 900 Nebylo jiné volby. Jen Thruxton 900 v tmavě zelené barvě.
Moto Guzzi V7 Racer Protože jsme našel o něco exklusivnější edici Thruxtona a to edici ACE :-)
Triumph Bonneville T100 Protože Ace Cafe edition
Ducati Scrambler furt málo anglické :) taloš špageti
Moto Guzzi V7 Racer málo anglické :) taloš špageti
Triumph Bonneville T100
Kupující místo Thruxton 900 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Triumph Thruxton 900 Nebylo jiné volby. Jen Thruxton 900 v tmavě zelené barvě.
Royal Enfield Continental GT Už se celkem dlouho nevyrábí, nechtěl jsem moc starou moto
Kawasaki W 800 Motorka krásná. Na mě malinko těžší. Váží sice asi jen o 15 kilo více než ta moje ale těžiště u Thruxtona je podstatně víše.
Harley Davidson XL 883N Iron NO1, ale už teď děti pláčou hlady - cenově mimo rozpočet.
Moto Guzzi V7 Racer Bol krasny ale Racer bol v lepsom stave..
Royal Enfield Continental GT Nakonec cena. Nejel jsme na něm, více nemohu posoudit
Moto Guzzi Griso 850 Po Thruxtonu jsem pokukoval delší dobu, byl to žhavý semifinalista, ale splněný sen je Guzzi.
Triumph Bonneville T100 už se nevyrábí
Ducati Monster 821 možná až příliš retro, ale rozhodně nádherný stroj..
Honda CB 550 ten se mi bude líbit porad a taky na něho jednou dojde
Triumph Bonneville 900 nevyhovovaly mi řidítka
Harley Davidson XL 1200N Nightster Kupoval jsem na konci sezony a nikdo u tTriumphu v Modřanech mi nebyl schopný půjčit cokoliv s alespoň stejným motorem. Tak jsem šel raději jinam.
Suzuki GSF 1250 Bandit kousek na který jsem se byl podívat byl nádherný, ale motorka v minulosti bouraná a nějak jsem nenanšel tu finální důvěru. Jinak Thruxston je co se týká vzhledu a jízdy můj favorit v této kategorii.
Moto Guzzi Griso 850 To samé :)
Triumph Street Triple krasnej, ale asi jsem knemu jeste \"nedozral\"
Triumph Bonneville 900 Sama nevím :D
Manuály pro Triumph Thruxton 900
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2014 Mark09 bmw_cafe_racers_test.pdf 6.9 MB Impressionen Café Racer
2012 Steve19 elektroschema-lege.pdf 52 KB překlad legendy k schématu elektro
2010 pRst 900hbk_en_us.pdf 5.3 MB Uživatelský manuál pro Triumph Thruxton, Bonneville, Bonneville T100 a Scrambler
2007 Steve19 schema-elettrico-ini.pdf 280 KB elektroschema
2006 Feki servisny-manual-2006.pdf 39 MB TRIUMPH MODERN CLASSIC Servisný manuál 2006
Bazar pro Triumph Thruxton 900 (rss)

TOPlist