Iron883 - srdcovka pro ty, kteří ví co chtějí.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi V7 Racer: menší, horší posaz, na cafe moje kilogramy navíc tak nevyniknou.
Yamaha XV 950/R/Bolt: cenově stejná, na mě moc spolehlivá.
Triumph Thruxton 900: NO1, ale už teď děti pláčou hlady - cenově mimo rozpočet.
První dojmy - První dojmy rozpačité - úplně jiné jízdní vlastnosti, než jsem očekával - ale rychle převládl WOW efekt, kdy z nedostatků se stávají přednosti. (když je krásná, tak ji ledacos odpustíte).
Doplňky na motorce - sedlo,brašna,kryt světlometu,pás,spojler.
Recenze
V životě nejde o to, kolikrát se ti srdce rozběhne, ale důležité jsou momenty, kdy se zastaví. A tady se zastavilo. Za svojí motorkářskou kariéru jsem díkybohu ve zdraví stačil vystřídat přes desítku strojů. Od mopedů přes fichtly, skůtry, naháče, cesťáky i čopry. Všechny víceméně spolehlivě jezdily a dovezly mě tam, kam jsem potřeboval. Ale stále tomu chybělo DPH - ta přidaná hodnota, kdy jsem si říkal, proč nejedeš radši v plechovce, kdy na tebe neprší, nemusíš se oblíkat jak Robocop, jsi relativně v bezpečí a teple, můžeš si při jízdě zapálit a pustit muziku. Bylo potřeba najít pořádný argument. A ten přišel, když Dais Nagao zušlechtil téměř k dokonalosti předtím skoro podprůměrný motocykl. Je to stejné jako u žen – o kráse rozhoduje mnohdy jen pár centimetrů , vybraná barva zevnějšku a doplňky. (to, jak fungují, kolik žerou, jak jsou spolehlivé raději neřešíš). A tak jsem v poblouznění zevnějškem ( a i krizí středního věku) pořídil Irona. Bez zkušební jízdy a bez předchozích zkušeností s těmito motocykly. Vystřízlivění přišlo ihned.(ne jako v manželství – až po několika letech). Už při první jízdě jsem si říkal – ty voe, na to, že to je skoro devítistovka- tam je snad nějaká restrikce, je to tvrdýý, klepe se to jaxviňa, divnej posed (to mi zas chytnou záda), sedačka tlačí přesně do míst, která Bůh předurčil k šetrnému zacházení, atd, atd. No, byl jsem trochu rozpačitý. ALE, pak přišlo to ale. Zjistil jsem, že mě to vlastně ohromně baví. Nenapodobitelný zvuk, který se line z výfuků by majitelé ostatních značek považovali za poruchu, vibrace motoru sice pochytají silentbloky, ale vypadají, jako by vám motor držel na posledním šroubu, při stání na světlech se z něj stává přímotop, ale to všechno je o tom, že vy ho neovládáte – ON ovládá vás. A to mě baví. Technickou zaostalost stroje kompenzují příjemné nové prvky, jako automatické blinkry s náklonovým čidlem, bezklíčový start, alarm, tachometr s digitálním ukazatelem otáček a zařazeným stupňem, atd. Při váze 250kg a nízkém těžišti je jízda klidná a perfektně drží stopu. Snad jedinou výtkou je, že soudruzi z USofA stále používají palcové UNC šrouby a matky, takže je musíte pracně shánět, a musíte si pořídit klíče a torxy pouze pro tento motocykl. Jo a pod sedačku se opravdu NIC nevejde, takže brašna alespoň na povinnou výbavu je nutností.
vracím se sem abych ti poděkoval. Tvoje recenze je jedna z těch, které mne nahlodaly abych si jej také pořídil
Gratuluju
!Temný je to
Pěkný je to
Ale...moje kila by na tom vynikly až moc
Fakt se mi ale hodně líbí
Pěknej kousek
tak ať si s ním užiješ