renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson XL 883N Iron (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník littlejura
Vloženo 11.9.2012
Aktualizováno 4.8.2013
Zobrazeno 5 664x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Rebel v černém hávu.Po nastartování máte pocit, že vás vyklepe ze sedla, ale když se pořádně držíte,nemá šanci.

Více fotografii

První dojmy - První dojmy z první cesty Praha (nákup) Most ( cíl) shrnuto pohodička, nadšení. Další kilometry v sedle postupně odhalují přednosti, slabiny. V obou případech se dá něco najít, ale shrnuto a podtrženo je moje já jsem si jí vybral a přednosti převážily. Takže zatím zůstává u mě ve stáji.

Motorku bych doporučil pro - Motorka doporučena menším motorkářům, ale není podmínkou. Dá se s ní dobře pracovat a udělat si jí podle svého.

Recenze

Někdo si asi řekne, že jsem se zbláznil, ale v červnu jsem vyměnil černého býka v podobě VTX 1800 a osedlal jsem rebela menšího,ale zato černějšího Irona 883. Můžu popisovat proč jsem se tak rozhodl,ale to je zbytečný.Prostě jsem to udělal a ten malý rebel mi padl do oka. Vždycky se mi líbila černá a když jsem viděl tu matovku, tak to mě dostalo. Cena byla přijatelná a tak jsem se rozjel do matičky Prahy vyzkoušet jestli se ty recenze zakládají na pravdě. Vyjel jsem na zkušebku a připadal jsem si jako na pionýru v porovnání s VTX. Udělal jsem si takové malé kolečko a ani jsem se nemusel moc rozmýšlet a už jsem s ním uháněl směr sever. Srovnávat obě motorky nemá vůbec žádný smysl je to neporovnatelné, ale to co jsem od Irona čekal splnil. Lehká dobře ovladatelná motorka se svou sobě vlastní image. Ten temný vzhled se nedá přehlédnout. Můžu mít výhrady k tlumičům, vybracím, brzdám, ale to jsou všechno věci, s kterými jsem počítal a tak jsem nebyl ani moc překvapený. Má celkem slušný zátah a také tyhle parametry mi sedí a na kecy typu motorka pro ženský a obsah ničím nenahradíš kašlu . Nebudu s ní trhat rychlostní rekordy a na to naše bublání a nějaké to předjetí ještě většího šneka než jsem já tahle motorka určitě stačí. Samozřejmě plánuju nějaké úpravy,ale to příjde časem. S tím Harykem se určitě dá pracovat.
Po ujetí cca 5000 km můžu jen potvrdit předchozí postřehy. Moto je super ovladatelná a to díky menší hmotnosti. Nemám problém nikde vycouvat a otočit se. Díky menší postavě nemám problémy s posezem a ani mi nevadí, že nemám předkopy. Vždycky se na ní nějak převalím a jede se dál. Je pravda, že je tvrdší na tlumičích, jak vpředu, tak vzadu, ale na našich silnicích je každá motorka tvrdá na tlumičích. Brzdný účinek je pomalejší a tak fakt musím pořádně sešlápnout, nebo zmáčknout aby na to máša reagovala. Čeho se chci zbavit je alarm. Nevím proč, ale mám vždy takový pocit, že někde zůstanu viset. Pro můj klid půjde z domu tedy alarm. Haryka si zatím nechám. Ještě neznám jeho temná zákoutí. Nikomu ho nebudu doporučovat každý si stejně musí najít sám tu svojí. Třeba jsem jí našel v Ironu. Jo a poznámka. Motorka je taky pro ženský, ale ne pro rozmazlený bábovky. Ty by měly uvažovat fakt o něčem měkčím.

Po 8000 km zkušeností s tímto strojem můžu napsat, že je to hodně tvrdá motorka. Udělal jsem určité úpravy na tlumičích a odpružení sedla. Odhadl bych to tak na 50 procent plus. Dál takové ty kosmetické úpravy nemající vliv na jízdní vlastnosti. Budu ještě uvažovat o změkčení přední části na našich silnicích to bude nějaké odpružení předku chtít jde dost natvrdo. Brzdy zatím pohoda chce to víc zmáčknout a stojíš. Motor běží jak má chtěl jsem jiné výfuky, ale nakonec je ten zvuk originálu dost hrubý tak tam zůstanou. Trochu prolíná olej pod hlavou, ale není to nic co bych musel teď nějak zvlášť řešit. Co mi vadí a čeho bych se nejraději zbavil tak to je imobilizér. Elektronika by měla být v motorce co nejmíň. Několikrát se mi už stalo, že mi došla baterka ve FOBU a problém byl na světě. Teď už vozím náhradní sebou. Ještě jeden postřeh k nádrži a rezervě. Pokud zastavím po ujetí 150 km po natankování a zastavím a dám moto na stojánek. Po opětovném rozjetí se rozsvítí kontrolka rezervy. Pokud nezastavím a jedu delší vzdálenost rozsvítí se až po 190 km. Jsou tam potom nějaké 3 litry.Tak pokud budou zase nějaké nové zkušenosti tak se o ně podělím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
benybkl
benybkl napsal 08.10.22 v 13:33 9b.

New York Ted na nizacinam tady v Ny kde žijí jinak taky most česká ul Bedis

Ares1984
Ares1984 napsal 15.03.14 v 01:48 10b.

Krásná mašina posledních par dní nad ní přemýšlím též. Pěkný článek díky a přeji hodně kilometrů v sedle. 10b

KATO666
KATO666 napsal 12.01.14 v 13:21 10b.

SUPER STROJ JASNÝCH 10b.

FishX3
FishX3 napsal 04.09.13 v 10:34

Se mi líbí

PK.500
PK.500 napsal 03.09.13 v 20:53

Mam dotaz. Vim, ze to neni diskusni forum, ale mam taky HD Iron a uvazuji o zvetseni objemu na 1200. Pry minuly rok v HD Praha delali asi ctyri Iron. Nema s tim nekdo zkusenost o kterou se muze podelit. Jinak samozrejme sdilim nazor, ze supr volba .

Více komentářů



TOPlist