PROFIL MOTORKY

Harley Davidson XL 883N Iron (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník l333v
Vloženo 8.12.2015
Aktualizováno 7.9.2020
Zobrazeno 4 622x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Harley -Davidson sportster 883 iron, klasicky motocykl o kterem jsem snil od 18let, 4 roky setril a nyni si sen splnil. :)

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Harley-Davidson Brno (Brno-Černá P - Michal Strakon vse vysvetlil, dobre jednani, ochotny prodavacky v sekci obleceni :)

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Prvni dojmy? Kdyz jsem poprve na irona usednul vedel jsem ze jednou bude muj, je to neco co clovek zazije jen parkrat v zivote.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho komu se to libi a nic neresi jen jezdi! :D

Doplňky na motorce - Žadne, casem budou.
Tak zatím dokoupeno sedlo spolujezdce pillion, a stupacky.

Recenze

H-D sportster 883 iron black denim, Jedna se o novinku 2016 tak ze model je v novych barvach, nove logo na nadrzi, zadni nastavitelne tlumice, vzduchovy filtr,laufy apod... Tato verze je v plne palbe ABS, Alarm, Imobilizer hodne me prekvapilo ze brzdy jsou od Bremba opravdu klobouk dolu, cely stroj pohani remen ktery je defakto bezudrzbovy.
Mluvi se o nem ze je stihly jako drak, tvrdy jako ocel, a cerny jako asfalt.
Skutecne te cerne je na nem vic nez dost, kratky zadni blatnik typycky pro HD, cerna kola, ram, motor, zrcatka ve kterych uvidite spise jak za sebe tak vase rameno s tetovanim :D Proste povedena disainovka a extra minimalismus je to ohlodana kost je na tom jen to co musi byt 2 kola, svetlo, budik, sedlo motor, vzadu by melo byt svetlo ale neni vse je zakomponovane do blinkru to same plati u budiku jen km/h a vse ostatni uz zakomponovano primo v nem, vse je jednoduche proste ohlodana kost. To co je asi luxusni na tomto H-D je jeho vzhled je to jako kus nabytku ktery bych si hned dal do obyvaku a porad se na nej dival. Je to motocykl za kterym se kazdy ohlidne, podle prectenych recenzi a hodne clanku od ostatnich se iron hodi nejvice do mesta na popojizdeni od baru k baru a obcasny vylet za mesto, tak tohle je presne to co iron splni najednicku.
Dalsi recenzi napisu na jare az zacnu harleye zajizdet a svezu se na nem poradne pribudou i fotky.
Tak na H-D mam uz 600km porad jsem musel porovnavat s hornetem a s jinymi stroji a ani po nekolika hodinach premysleni a vytvareni svoji recenze v hlave jsem musel uznat ze se to nemuze srovnavat. Bohuzel mozna i bohudik Harley je uplne jina motorka. Neni to choper, neni to nahac, neni to skutr apod...
Zatim zajizdim, prvni kilometry zacaly tim ze usedam na stroj a sklopim stojanek. Ejhle nemusim nikam strkat klicek a mackam okamzite start. Motor se dvakrat otoci a chytne nadhera! Rikam si super krasny zvuk na to ze je to strikacka a ze to ma seriove vyfuky. Nechavam asi pul minuty zahrat a mackam spojku a davam za 1. Spojku doprovazi silny kovovy zvuk asi jak kladivo na kovadlinu. Rikam si snad jsem tomu nic neudelal?! Ne! tak to ma byt pomalu poustim spojku a rozjizdim se. Prvni kilometry mam z toho ambivalentni pocity vsechno se mirne trepe vsichni na me koukaji a ja si uzivam jizdu . Je to pohodlny vse funguje jak ma. Prvni takovy mensi problem nastava na kruhaci jsem zvykly z japonskych stroju davat blinkr na leve strane nyni jsou oba rozdeleny. Kdyz z kruhace potrebuju zablikat doprava tak palcem nedosahnu na prave tlacitko a mirne si pridam plyn. :D Asi je to otazka cviku. Kazdopadne motorka funguje uplne super jako celek. Zadny plasty, nic nevrze vse je z plechu i predni blatnik! parada rikam si. Jizdni vlastnosti jsou samozrejme jine clovek to zajizdi a tech 250kg je znat jen pri male rychlosti. Nad 20km/h se z Irona stava mala mrstna motorka a jde krasne i do zatacek. Po ujeti asi 500km jsem si rikal co bych tomu vytknul. Premyslel jsem dlouho a asi jen to ze clovek si koupi stroj uz tak dost drahy a cokoliv na to chce nebo potrebuje musi dokupovat za nehorazne penize! Proste jak kdyby harley rikal tady mas motorku, chces sedlo? zaplat, chces druhy stupacky zaplat, chces brasnu zaplat...atd Ale co uz neresim a jezdim. Splnil jsem si sen a je to neco uzasneho motor se nejlepe citi kolem 3000ot/m a cestovni rychlost je mezi 70-100km/h.
Je to uzasna stylovka do mesta i na okresky na nadrz jsem dokazal najet 197km a jeste tam trochu bylo tak, ze je to dost slusny i kdyz je nadrz na 12,5L.
Tesim se na dalsi kilometry v sedle Irona :)

Tak dne 18.10.2016 mam s ironem nalitano necelych 2600km je to malo hlavne kvuli casu a stridani jezdeni na skutru. Musim zatim recenzi jako takovou odlozit na dalsi rok a najezdit trochu vice km abych mohl soudit a delat nejake zavery. Zatim jsem s ironem nadmiru spokojeny i jizda ve dvou je super a stale se dobre ovlada na novem podvozku se zapracovalo a je to znat! Tak snad pristi sezona bude lepsi co se tyce pocasi a i casu :)

Dne 7.9.2020 prodáno novému majiteli :) At´slouží! :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Funěz
Funěz napsal 08.07.16 v 14:58 10b.

Krasavec

Mutlik
Mutlik napsal 24.04.16 v 22:28 10b.

Jak budeš dokupovat doplňky, nešetři na laďákách. Ty co má uživatel Kopřivka za 47000kč jsou špička mezi laďáky, s elektronickým přepínáním na řidítkach do režimu STK. Je to super mašina.

Milan1963
Milan1963 napsal 24.02.16 v 15:51

Hezký !

bromep
bromep napsal 30.12.15 v 22:43 10b.

Je to v základu nádherný stroj - při pořizování doplňků doporučuji volit varianty snadného sundavání (brašny atd.)
A na cesty od baru k baru? Až na jaře sedneš tak zjistíš že máš najednou 100 km a stejně se ti nebude chtít slézt. Je to droga. Jasných 10

Trinnlee
Trinnlee napsal 23.12.15 v 13:53 10b.

Více komentářů



TOPlist