renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Thruxton 900 (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník geoxpac
Vloženo 25.3.2015
Aktualizováno 21.3.2019
Zobrazeno 4 518x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je prostě nádhernááá. Retro a navíc v provedení Ace Cafe edition, tak že jich moc jezdit nebude.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor Triumph (Brno-Komárov

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Bonneville T100: Protože Ace Cafe edition

První dojmy - Stylovka, malej rejd, posez mírně v předklonu a bez štítku už jen budíky, světlo a silnice, jakoby človek jen letěl nad silnicí. Výška super - došáhnou i menší postavy. I když má přes 200 kg, manipuluje se s ní překvapivě snadno. Jen na hlavní stojan jsem ji ještě nedostal, bude to chtít správný grif.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co si to chtějí jen užívat a nikam se nehoní.

Doplňky na motorce - Kryt motoru, hlavní stojan, el. zásuvka a oddělávací držáky na boční brašny

Průměrná spotřeba - 5.77 l/100km

Recenze

Převzato dnes, tak že jen pár kilometrů po městě a v poklidu v rámci zajíždění. Zatím si zvykám na ten posez, jedničku na křižovatce hledám instinktivně o pár centimetrů vpředu (z Tigera). Docela tvrdá, cítím každou díru, ale to k tomu patří. Žádný odkládací prostor, i sedlo je na pevno. Až zlomím prvních tisíc, zhodnotím více, ale už teď jsem nadšenej, nečekal jsem bůh ví co, přece jen to je retro, ale docela poslouchá, jen díky krátkým řídítkům má občas tendenci se vlnit, ale nic co by se nedalo zvládnout, i když nějakej malej tlumič řízení by se asi hodil.
Pořízeno primárně na cesty do práce a po městě, ale hodlám ji protáhnout i na delší výlet, tam se teprve uvidí.

Tak mám za sebou první dovolenou, aktuálně najeto 2088 km. Už jsem si zvykl a dovoluji si čím dál více. Sice to není takový rychlík (ve srovnání s Tigerem), ale i tak umí jet svižně a předjíždění nebo prohánění HD motorek je bez problémů :). Zakoupené látkové kufry fungují a dělají z něj malého cesťáka, ale jízda bez nich je samozřejmě stylovější. Nad 110 km je to už bitva a rychlejší jízda pak jedině s připlácnutím se na nádrž, pak bez problémů nad povolenou rychlost na dálnici. Není moc slyšet, bude to chtít časem laďáky, zvuk je nevýrazný a takový pořád stejný i při vyšších otáčkách. Jízdně není co vytknout, přední jeden kotouč bohatě stačí, zadní brzda bez problémů (a s tím možných spoustu problémů) zablokuje zadní kolo. Špatné silnice, tedy 85% v této republice mu ale nesvědčí, tlumiče jdou na doraz a zadek poznává středověk. V rozbitých zatáčkách odskakuje, na pěkném asfaltu sedí jako přibitý. Zatím naprostá spokojenost a úplně jiný zážitek, než na předchozích typech motorek (převážně endura a 5000km na HD Electra Ultra Glide), takové ryzí motorkaření. Budí docela rozruch, časté dotazy na ročník (a údiv nad novotou) a nebo jen prostě pochvala (dík).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Veselac81
Veselac81 napsal 07.04.16 v 15:53 10b.

Vítám kolegu s dobrým vkusem

cross10
cross10 napsal 14.12.15 v 13:20 10b.

Džonek
Džonek napsal 01.07.15 v 00:32

Čau, tak ty budeš asi ten druhej šťastnej majitel Acea v ČR :) Gratuluju :) a měli bysme se někdy potkat a provětrat je :) nejlepší volba :)

jiri.nikl
jiri.nikl napsal 17.06.15 v 11:08

Moooc krasnej kousek.

jiri.nikl
jiri.nikl napsal 13.06.15 v 10:46

Moooc krasnej kousek.

Více komentářů



TOPlist