PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Continental GT (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník J_H_Stehnovský
Vloženo 5.3.2017
Aktualizováno 5.3.2017
Zobrazeno 2966x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Návrat ke kořenům motocyklismu. Jednoduchost, pulzace jednoválce, sportovní podvozek. Absolutní charisma

Více fotografii

Motorka koupena od soukromý prodejce D

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi V7 Racer: Proti RE je MG V7 Racer moc načančaná, krásná ale trochu moc silná vrstva make upu :-). Jinak motor V7 je skvělej.
Triumph Thruxton 900: Nakonec cena. Nejel jsme na něm, více nemohu posoudit

První dojmy - První svezení bylo po ochotném zapůjčení "vytuněného" RE Continental GT v Motoclassic Praha. Šlo o kapotovaný kousek se sníženým řízením, "laďákem" a dalšími úpravami. První dojem bylo absolutní nepohodlí s pocitem, že se po 5 km nenarovnám v kyčlích a hodím RE do křoví.. Po 5 km už jsem ale už z toho nechtěl slézt. Sériová verze je mnohem pohodlnější a pohodlně se na ní se 190 cm složím.

Motorku bych doporučil pro - Srdcaře, fajnšmekry, milovníky starých dobrých věcí, kterým nevadí nekomfort. Motorka má ryze sportovní charakter a je to pravej originální kafáč, který jako vyjel v šedesátkách z Ace Café.

Doplňky na motorce - Koncová zrcátka. Dále budeme tunit s kluky z Motoclassic Praha.

Recenze

Chtěl jsem nějaký café racer. Reálně jsem uvažoval o MG V7 racer nebo RE. RE zvítězil pro syrový výraz. Koncepce motoru ze 30 let, reálná retro motorka, u níž se zaostalost ve vývoji stala ctností. Je to opravdová klasika a model Continental GT má pro bezpečnost podstatné díly jako jsou brzdy, pneumatiky, odpružení od renomovaných firem. Ostatní firmy "downgradují" moderní motorky do retro nebo klasik modelů a je to poznat. Tohle je vzduchem chlazený jednoválec, který má i ze sériovým výfukem skvělý zvuk, velmi dobrý točivý moment. Design je naprostý minimalismus, nic zbytečného: dominující mohutný válec a blok motoru, kulaté světlo, vyplétaná chromovaná kola, mohutný lauf výfuku, sportovní řídítka, žluté pružiny Paioli, koncová zrcátka, podívejte se konec konců sami na fotky. Chce to možná jen hezčí blinkry.
Jízdný projev motoru je absolutně neučesaný, vítejte v třetihorách! Zařadíte, zatáhnete za plyn a ucítíte (na poměrně skromný obsah a výkon motoru) skvělý zátah i zvuk který vám učaruje. Motor jde ve spodních kvaltech otáčkami velmi snadno do červeného pole, které je od 5 tis, maximum motoru je 6 tis ot. Motor je schopen velmi dobře táhnout od spoda, spolehlivě od 2 tis bez cukání, od 2,5 zabírá zcela suverénně. Točivý moment je na obsah motoru výjimečný 44 nm při 4 tis ot. Kolem 4 tis otáček produkuje motor silné a návykové vibrace, které jsou součástí zážitku z jízdy na tomto stroji.
Konstrukce podvozku je ryze sportovní. Odpružení je tvrdé, chování motorky je předvídatelné, agilní, stroj je velmi točivý a skvěle se skládá do zatáček. Řízení motorky do zvolené stopy je na centimetry přesné. Prodloužené sedlo, pozice stupaček a nízká řídítka umožňují zaujmout velmi sportovní posez, ale v odpočinkových pasážích je možno sednutím na přední část sedačky jet v poměrně pohodlné pozici.
Kotoučové brzdy Brembo (po jednom kotouči na každém kole) jsou zcela dostačující pro výkon motorky, velmi dobře dávkovatelné . Na cestování motorka není. Dnes jsem jel 100 km v kuse, to je asi maximum. Potom to chce pauzu, jinak zůstanete ve fetální poloze... (Na F800 GSA nemusím slézt 250-300 km).
Domácím terénem jsou utažené silnice 1 třídy a nerozbité okresky. Řídíte a připadáte si jako František Šťastný na TT... Maximálka je kolem 125-130km/h na tacho, ale na téhle motorce zažíváte neuvěřitelné emoce již od 80-90 Km/h a není to o vysoké rychlosti. (Možná že ty emoce máte hned jak se na ni podíváte a nastartujete...) V kopcích a zatáčkách natřete v pohodě autům, na rovinkách , dálnicích apod je motorka samozřejmě maximálkou pomalá. Jsem z motorky nadšenej a jízda na silnici s pohodlnou, cestovně dokonalou F800GSA je proti RE Conti T strašná nuda...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Alceste
Alceste napsal 12.05.18 v 23:03

Skvělá recenze a naprosto s tebou souhlasím, i když zatím jen zkušební jízda hodně nad ní přemýšlím. Mašina je úžasná když člověk víc co chce

marrtinn
marrtinn napsal 09.04.17 v 08:48

VÍTEJ V CLUBU

Hooorus
Hooorus napsal 04.04.17 v 12:55 10b.

luxus

Více komentářů



TOPlist