PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _Tomo_
Vloženo 13.9.2021
Aktualizováno 16.9.2021
Zobrazeno 1 846x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Srdcovka s dvouválcovým kladivem.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R nineT: Drahá
Moto Morini Corsaro: Spolehlivost, nebyl vhodný kousek.
Triumph Thruxton 900: Nebyl vhodný kousek.

První dojmy - Poslední dvouválcové Tuono jsem si vždycky moc přál a jsem rád, že se mi sen splnil.

Doplňky na motorce - Tmavé vyšší plexi
Laďáky
Řidítka M-style

Recenze

Po blbnutí na okruhu jsem hledal motorku pro radost, která by mi dopřála ty správné emoce při jízdě, se kterou by se dalo projet po okolí a u které bych se těšil na každé svezení na ní. Chtěl jsem dvouválec a pořádný kus motorky. Původně jsem hledal něco ve stylu retro, konkrétně Triupmh Thruxton. Spořil jsem do kasičky a hledal vhodný kousek.
Nakonec jsem náhodou narazil na inzeráty s douválcovým Tuonem a nevěřil jsem vlastním očím. Od doby, kdy jsem si tuto motorku přál a pokukoval po ní, tak ceny za ni neuvěřitelně spadly. Uvědomil jsem si, že oproti například tomu Thruxtonu dostanu takříkajíc více muziky za méně peněz. Navíc, jako motorkář jsem začínal na Aprilii Shiver a velký Tuono byla v té době TOP motorka, kterou jsem si vždycky přál vlastnit.
Začal jsem tedy procházet inzeráty až jsem narazil na málo jetý kousek, rok 2010 v sexy bílém provedení.
Dokončujeme spolu první sezónu a já vím, že jsem udělal dobře. Není to stroj, na kterým v pohodlí polykáte stovky km denně, váha je na rukou, tvrdý podvozek, kousavý brzdy ...nedá vám nic zadarmo. O to víc se ale odvděčí tím správným motorkářským zážitkem z jízdy. Vždycky po návratu z projížďky mám na xichtě ještě dlouho rohlík.
Co mě štve je stojánek, který je krátký a ne zrovna stabilní. Je nutné si vždycky rozmyslet, kde s motorkou zastavíte, protože pokud to podceníte tak riskujete doslova pád ze stojánku.
Další nevýhoda je malý rejd. Nic hrozného, vlastně ani nevím, co je považováno za standard, každopádně možnost otočit řídítka víc by potěšila. Na to že na naháči ve větších rychlostech fouká si stěžovat nebudu, to k tomu prostě patří.
Jinak ten motor, to je prostě paráda. Nádherný zvuk, zátah odspodu jako lokomotiva. Za mě je to poslední chlapská motorka, bez přehršle elektroniky, bez asistentů, prostě litrový dvouválcový buchar a plyn, nic víc. Když to s ní neumíš nebo Ti to nic neříká, radši se jí vyhni. Ale pokud v Tobě dřímá to pravý motorkářský srdce tak víš, co mám na mysli ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pimpi
Pimpi napsal 21.12.21 v 20:11 10b.

Dobrá volba

_Tomo_
_Tomo_ napsal 19.09.21 v 10:46

Je tam původní sériový zadní tlumič bez nádobky.

brzdimíň
brzdimíň napsal 16.09.21 v 22:58 10b.

Ten zadní tlumič je bez nádobky nebo jen nejde vidět?

Lenka.
Lenka. napsal 16.09.21 v 09:37 10b.

stakes
stakes napsal 16.09.21 v 08:09 10b.

Více komentářů



TOPlist