Triumph Rocket 3
Informace k modelu
Jeden je čistokrevný powercruiser, druhý sází na větší použitelnost a přidává cestovní schopnosti, oba mají ale identický základ, který se od exkluzivní TFC téměř neliší. A to je dobrá zpráva! Samozřejmě tady chybí karbonová a frézovaná cingrlátka, pořád je tu ale prvotřídní zpracování, na které jsme u Britů zvyklí. Stejně tak zůstala zachovaná základní silueta, zejména pokud se bavíme o verzi R, kterou můžete mít v červené barvě Korosi Red nebo v temné Phantom Black. Verze GT se při pohledu z profilu maličko liší díky přednímu štítku a zadní opěrce, krom toho také nabídne zajímavější stříbrno-šedo-červené lakování, ale objednat půjde i v černočerném provedení.

Nejdůležitější krom vzhledu je u téhle motorky motor. Verze TFC udává přes 221 Nm a 170 koní, R a GT už jsou s čísly přesnější. Tříválec o objemu 2458 kubíků nabídne přesně 221 Nm s vrcholem ve 4000 otáčkách a plochou křivkou, které doprovodí 167 koní v 6000. Úctyhodné údaje a něco nám říká, že to při udávaném zrychlení z nuly na sto za 2,79 vteřin s životností 240mm zadní pneumatiky Avon Cobra Chrome nebude moc slavné. Ta je mimochodem nazutá na 16palcovém ráfku, zatímco přední pneu 150/80 má průměr 17 palců, stejně jako tomu bylo u předchozí generace. Hodně příjemné číslo je u hmotnosti. Rocket 3 shodil více než 40 kilogramů, což nám dává finálních 291 kilogramů suché hmotnosti u modelu R, GT je pak o 3 kilogramy těžší.
Články
Technické údaje
Videa Triumph Rocket 3
Skupiny
Bazar pro Triumph Rocket 3 (rss)

TOPlist