
Motocykly Suzuki řady Bandit 1989 - 2015
13.01.2016
1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2006 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 1157 cm3 | ||||
Výkon | 73 kW | 71.5 kW | 72 kW | - | |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | - | |||
Točivý moment | 90.7 Nm | 93 Nm | 91 Nm | - | |
Otáčky při max toč.mom. | 4500 ot/min | - | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | - | Vzduch a Olej | - | Vzduch a Olej | |
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 4 | ||||
Rozvod | - | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | - | 79 mm | - | ||
Zdvih | - | 59 mm | - | ||
Kompresní poměr | - | 9.5 : 1 | - | ||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | ||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 5 | 6 | |||
Sekundární převod | - | Řetěz | |||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | - | ||
Materiál rámu | - | ocel | - | ||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 134 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | |||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | - | 17 " | |||
Zadní kolo | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 ZR 17 | 120/60 17 | ||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55 ZR 17 | 180/55 17 | ||
Rozvor | - | 1465 mm | 1480 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 64.5 ° | - | ||
Závlek předního kola | - | 107 mm | - | ||
Výška sedla | 835 mm | 840 mm | 835 mm | 820 mm | 785 mm |
Suchá hmotnost | 212 kg | 215 kg | 214 kg | - | 212 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 238 kg | - | ||
Objem nádrže | - | 19 l | 20 l | ||
Rezerva | - | 3 l | - | ||
Spotřeba | - | 7.3 l/100 km | - | ||
Zrychlení | - | 3.6 0-100 km/h | - | ||
Maximální rychlost | - | 225 km/h | 218 km/h | 200 km/h | |
První cena | - | 269000 Kč | 229900 Kč |
Od Vocko21(2006)
Od firedawe(2005)
Od firedawe(2005)
Od firedawe(2005)
Od firedawe(2005)
Od firedawe(2005)
Od Stoorm20(2005)
Od Stoorm20(2005)
Od Stoorm20(2005)
Od Walker(2005)
Od Zveřiňák(2003)
Od susta.(2003)
Od DEVASTOR(2001)
Od DEVASTOR(2001)
Od Kleber(2001)
Od SajmonLTM(1997)
Od ferda.66(1996)
Od Tomixs(1996)
Od Tomixs(1996)
Od Tomixs(1996)
Od Wolverinee(1982)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | skrtici klapka bandit 1200 | 12 | 8.2.2021 18:06 | ||
Opravy a údržba | Oprava sedla odvzdušňovacího šroubu brzdového třmenu | 10 | 4.11.2020 09:05 | ||
Tipy | Zvednutí řadičky | 6 | 10.10.2020 12:37 | ||
Naked bike | nastavení karburátoru & airbox | 3 | 30.3.2020 19:15 | ||
Silniční cestovní | srovnání motorek | 35 | 17.2.2020 20:42 | ||
Pokec o motorkách | To je hnus… | 55 | 25.12.2019 11:53 | ||
Opravy a údržba | Čalounění sedačky | 15 | 21.10.2019 12:40 | ||
Naked bike | Blatník Bandit | 2 | 20.10.2019 11:43 | ||
Výběr moto | Pohodlná motorka pro mě | 51 | 4.10.2019 09:56 | ||
Silniční cestovní | sytič porďte | 5 | 1.9.2019 16:40 | ||
Silniční cestovní | Dotaz o radu | 3 | 26.8.2019 08:53 | ||
Opravy a údržba | Okraje pneu - L jinak než P | 59 | 14.8.2019 22:12 | ||
Opravy a údržba | Budíky gsf 1200S | 10 | 31.7.2019 15:04 | ||
Opravy a údržba | Bandit 1200 zdecha při podřazení | 2 | 17.6.2019 08:41 | ||
Naked bike | Bandit pičo! pokec | 194 | 24.4.2019 15:32 | ||
Naked bike | kolik uveze bandit 1200 | 32 | 28.3.2019 15:22 | ||
Naked bike | Palivomer gsf 1200 | 1 | 11.3.2019 18:55 | ||
Naked bike | Kryty na ruce Suzuki gsf Bandit 650 | 6 | 8.3.2019 20:03 | ||
Opravy a údržba | Stav převodovky | 17 | 4.3.2019 00:31 | ||
Naked bike | hmotnost motoru suzuki gsf Bandit 1200 | 10 | 22.2.2019 22:29 |
Mohla by to být jedna kapitola motocyklismu, nazvaná Bandit 1996-2002 nebo tak nějak. Bandit, to je ...
Za tie peniaze je to hodne slušná porcia motorky.
Banďour dvanáctka. Sto lidí sto chutí, já jsem si ho zamiloval. Univerzální voják.
Velká motorka pro velký kluky...tak teď už snad jen vyrůst...
Univerzální jednoduchá spolehlivá silná motorka. Naprostá spokojenost. Líbí se mi jak je těžkej , dr...
nahatá motorka co tahá za ruce s pěknou spotřebou a klasickým designem
Normalni masinka na cestovani/hrani, vic zjistim az na ni neco poradne najedu
Velmi universální a spolehlivé moto s klasickým naked vzhledem.
Bandit 1200!! Legenda co do spolehlivosti, vizáže a zátahu odspodu!
Když sem K2 v roce 2006 sežral pod Bezdězem, dumal sem, co dál. Chvíli sem zevloval po krámech a nak...
Prostě klasika. Dědek, co pořád dokáže vykouzlit úsměv na tváři příležitostného jezdce
moje milá, nedám na ni dopustit, nikdy ani po 70 000 kiláčků mě mě nechala ve štychu
Kultovní stroj, prostě Bandit ...
Je to motorka,kterou jsem chtel,at uz na cestovani,nebo na řáděni,a k tomu,abych mel slusny vykon,ne...
Je to neskutečně rychlej tank.
Celkem jsme si sedli s 1. čtyřválcem. Stav TOP, krásná barva, originál stav bez zásahu kutila.
Univerzální jednoduchá spolehlivá silná motorka. Naprostá spokojenost. Líbí se mi jak je těžkej , dr...
Stará dobrá klasika,velký krouťák,pohodlná...
Super stroj, stará dobrá klasika
Super naháč, stará klasika. Tahá od volnoběhu, neúnavný karbec, vzduchem chlazeno, supr zvuk...
asi jsem se nudil,nebo podle rad kamose,ze nahac ma i nejak vypadat,pustil jsem se do lesteni vyfuko...
diky sjetym kotoucum od predchoziho majitele jsem byl nucen pred koncem sezony vymenit komplet brzdy...
diky tomu,ze pri koupi byla vzadu 190/55 od michelin pilot power hooodne sjeta,tak jsem musel davat ...
Co som to doviezol zo servisu a vozil sa tak, ako len cas zamestnaneho otca troch deti dovolil. Moto...
Sezonu 2019 som bol vacsinu casu v zahranici takze bandita zahalal v garazi na zimu som ho dal na od...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Spojka | 8.4/10 |
Vibrace | 7.2/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.1/10 |
Zvuk | 9.1/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 7.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.4/10 |
Těsnost tlumičů | 8.9/10 |
Tuhost rámu | 6.4/10 |
Jízda | |
Sport | 6.8/10 |
Město | 7.3/10 |
Cestování | 8.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.1/10 |
Ceny servisu | 6.4/10 |
Servisní síť | 7.6/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 7.9/10 |
Servisní intervaly | 7.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.8/10 |
Světla | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Harley Davidson Fat Bob | jeste nejsem takovy milionar,ale co neni ted....libi se mi ta nova 114 |
Suzuki GSX 750 | Hledal jsem nějakého pohodového naháče na občasné projetí kolem komína a lehkou dovču, Iny nebyly v zrovna dobrém stavu, takže vyhrál stroj, co měl historii i stav nejlepší |
Honda VFR 750 | Chtel jsem na cestovani objem,a bez kapot |
Honda CBR 900RR Fireblade | Mam rad svoje papiry, protoze se znam |
Yamaha XJR 1300 | Nejsem kulturista na tenhle stroj |
Yamaha XJR 1300 | nebyla v dosahu, vyšší cena |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Protože byla pořizovací cena téměř dvojnásobná a proto , že mě kamarád co ji vlastní docela vystrašil drahou údržbou. Jestli jsem zvolil dobře nevím , ale asi jo protože o bandita se nemusím tak bát , zažil jsem s ním i několik nedobrovolných endurovložek |
Honda X 11 | Předražená |
Kawasaki ZRX 1100 | V té době byla podstatně dražší což byl limit |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Pohodlí |
Yamaha XJR 1300 | Cena |
Suzuki DL 650 V-Strom | Byla dražší a slabší :D |
Yamaha XJR 1300 | |
Honda CB 1000F | |
Kawasaki Ninja 650 | 📊Kvůli nižší poloze řídítek je horní část řidičova těla přenášena na ruce 👎 |
Yamaha BT 1100 Bulldog | osud |
Honda CBF 1000 | hodně jsem váhal, nakonec se mi naskytla lepší nabídka na bandita |
Kawasaki Z 1000 | bandit zvýtězil jednoduchostí a nezničitelností |
Suzuki GSX 1200 | Malý výber a cena |
Honda CB 900F Hornet | Dražší, nic moc stav a absence centrálního stojanu. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FZ6 N | vysoká váha, strach z vysokého kroutícího momentu, pro začátečníka mi přišla nevhodná. Ale jednou si ji snad koupím |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Sháněl jsem silného naháče, nakonec se naskytla polokapotáž vhodná k přestavbě v podobě FZS |
Suzuki GSX 1100 ES | Dost běžná a hlavně ještě moc mladá - ještě to není youngtimer. |
Suzuki GSX 650 F | |
Suzuki GSX 750 | V okolí nebylo nic rozumného, co by mi padlo do oka, ale za to se vyskytla tato Inazuma, která byla jako magnet |
Yamaha FZS 1000 Fazer | měl jsem šestku a 750 Inazumu, tak už jsem ho zavrhnul |
Kawasaki ZR 7 | |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Technicky né tak vyspělá |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Hlavně design a váha. Taky se mi nelíbila kapotovaná verze. |
Yamaha XJR 1300 | Byla na druhým místě za Xjr. |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Nepadla mi do ruky. |
Suzuki GSX 750 | má centrál - dvě tlumící jednotky jsou pro stavbu víc cool |
Yamaha FZ 600 | |
Kawasaki ZR 7 | Měl jsem ji slíbenou od kamaráda ve výborným stavu, na posledni chvili si to rozmyslel a mášu si nechal. V dobrém stavu už se mi nepodařilo žádnou najít |
BMW R 1100 S | Už jako malý kluk jsem nad touhle motorkou slintal nad katalogem, ale nakonec jsem zvolil baworáka. Ale jako druhou moto určite ano. |
Suzuki GSF 650 Bandit | Jako první motorka je pro mne zbytečně moc brutální síla, kterou bych nejspíš ani nevyužil :-D , ale kdyby mi před nosem neprodaly tu kterou jsem měl vybranou tak jí mám doma :-D |
Honda CB 600F Hornet | v okoli jích bylo málo a byly drahý |
Yamaha TDM 850 | Po zkušenostech s 6 kilem jsem byl odhodlán pokračovat ve značce, ale nakonec z toho sešlo, protože přišla tahle nabídka a já chtěl vždycky zkusit enduro :-) |
Suzuki GSF 650 Bandit | ovladatelnost / horší stav nabízených strojů i vyšší nájezdy a ametérské úpravy |
Suzuki GSF 600 Bandit | Chtěl jsem opravdu dospělou motorku po moji ČZ 175, takže jsem uvažoval i o 1200, ale cenově už byla nad moje možnosti, zpětně hodnotím ještě že tak, protože jsme měl co dělat s 600. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2003 | bokto | 4302_bandit1200-navo.pdf | 5.1 MB | |
2003 | bokto | suzuki_gsf_1200_s_20.pdf | 19 MB | |
2001 | manxt6 | bandit_1200_2001_uzivatelsky.pdf | 1.9 MB | |
2001 | Walker | bandit1200-navo...drzbe-2002-.pdf | 5.1 MB | Suzuki Bandit 1200/S - návod k obsluze a údržbě |
2001 | honzer | suzuki_gsf1200-...vice_manual.pdf | 19 MB | servisni manual |
2001 | Pav7 | -matthew_coombs-_suz.pdf | 39 MB | Haynes service manual Suzuki GSF 600 Bandit + Suzuki GSF 1200 Bandit model 1995 - 2001 |
2001 | Eicke | bandit_1200_2001_uzi.pdf | 1.9 MB | Uživatelský manuál pro r.v. 2001-2005 |
2001 | Eicke | suzuki-service-manua.pdf | 19 MB | Servisní manuál pro r.v. 2001-2005 |
2000 | Kleber | suzuki-gsf1200-...rts-catalog.pdf | 2.9 MB | Microfiches |
2000 | Kleber | suzuki_gsf_1200...ualclub.com.pdf | 19 MB | Manuál |
2000 | Kleber | suzuki_gsf_600_...aratie.info.pdf | 51 MB | Manuál |
2000 | Kleber | 200711062013_te...b1200-01-cz.jpg | 129 KB | Techn.data |
2000 | krtek555 | haynes_servis_man_su.pdf | 51 MB | Haynes Service and Repair Manual - anglický |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Continental Road Attack | 17" | Zadek | 1 | 22.05.2011 v 17:19 | |
Continental Road Attack | 17" | Zadek | 2 | 27.04.2010 v 00:04 | |
Dunlop Roadsmart | 17" | Zadek | 1 | Absolutně super kompromis-cestovaní a sportovní jízda.Není n... | 06.10.2009 v 20:45 |
Dunlop Qualifier / Qualifier RR | 17" | Předek | 1 | 18.10.2008 v 02:05 | |
Continental ContiForce | 17" | Zadek | 4 | Při použití této gumy 120/17 na předku, docházelo k tzv. chy... | 29.09.2008 v 12:43 |
Dunlop D208 / D208RR | 17" | Předek | 3 | Dobrý poměr výkon/cena | 31.08.2008 v 12:04 |
Dunlop D207 | 17" | Zadek | 3 | Docela dobrý poměr výkon/cena | 31.08.2008 v 11:58 |