PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 1100 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dva_hrnce
Vloženo 30.5.2008
Aktualizováno 4.5.2021
Zobrazeno 19 199x
HODNOCENÍ PROFILU OD 65 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Byla to láska na první pohled, který padl v trafice na titulku časopisu Motoráj někdy v roce 2006 tuším.
Pak už stačilo jen dojet Trabantem přes půl republiky do Sušice abych zjistil jestli z ní dosáhnu a bylo rozhodnuto.

Více fotografii

Motorka koupena od první kozí

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1200 Bandit: Protože má řetěz a špatnej počet válců

První dojmy - Strašně se to na první dojem klepalo oproti bývalé GSX600F, převodovka má proti japonci dlouhý chod, ale motor pěkný zátah od nízkých otáček. Ovladatelnost díky těžišti velice dobrá. A nebyl by to ital, aby se prvních 5km nic nevysralo - praskla mi žárovka v blikně :D

Motorku bych doporučil pro - určitě ne pro začátečnka a lidi menší než 168cm :-D

Doplňky na motorce - Padáky okolo válců, páčky od Titaxu, vyhozen katalyzátor a origo koncovka, nahrazeno otevřenými svody a koncovkou od Akrapa, závažíčka od Rutana..
Jak stárnu, tak jsem si dopřál ještě vyhřívané hefty pro lepší komfort když je ziminka.

Recenze

září 07: mám jí od července , zatím najeto 10tis. km, nejdál jsme byli v Chorvatsku.

Za den se nechá ujet 1000km s průměrnou rychlostí kilo

spotřeba od 5 do cca 8, dle stylu jízdy, teploty vzduchu a dalších proměnných

Měřím 170 cm a uvažuju o nižším sedle pro větší jistotu, jinak manipulace i na místě dobrá a po rozjetí nohy ve stupačkách i při krokové rychlosti no problem :)

říjen 08: letos končím, na tachu je 20200km. Zatim sem to nerozbil a to je nejvíc, jinak mi začínaj chybět koně, njn :)

12/08: oprava, nekončím, jezdí se dál, luxusní prosinec!

10/09: máme za sebou další dovolenku, letos si Breva zahrála lehce na endurko v
Albánských horách, což jsme oba zvládli překvapivě dobře - i bez sníženého sedla, které stále nemám a už po něm ani netoužím

Bohužel se také sblížila s Albánským asfaltem víc než těsně, odnesl to lehce lak na padáku, př.blatníku a trošku víc půjčený boční kufr, což spravila flaša ferneta, takže konec dobrý, všechno dobré

k dnešnímu dni je stav tacho 30500km a při té příležitosti sem přihodím pár nudných čísel..

dlouhodobá spotřeba benzínu je příjemných 5.3 ltr

spotřeba motorového oleje je stále zanedbatelná - není potřeba dolévat mezi výměnami, tož doufám že ten motor není ještě před smrtí.. Ale stejně přemýšlým že bych ty kilometry nechal pro jistotu na jaře stočit

Brzdové destičky: zadní byly měněny ve 20k km, přední jsou stále origo..

Oil v motoru, převodovce a kardanu měním v intervalech dle manuálu a žádná jiná investice zatím nebyla potřeba

A nebyl by to ital, kdyby fungovalo vše jak má - v létě 08 nám na GG dělal jeden den společnost déšť a od té doby si přepínač na dálková světla funguje podle nálady..
Uvnitř je to docela solidně spečený, oprava nereálná, řešeno reklamací a když se nic nepo, tak bych mohl mít na příští sezónu zase funkční kousek, takový jsou Ti italové machři

A to je fakt jediná závada která se vyskytla..

A to je zatím vše, další pokračování asi až příští podzim.

1.2.2011: Tak nevím co psát, když jsem to loni slíbil.. Breva má najeto 43tis.km, vše stále funguje, jen mi praskla žárovka v předním světle.

15.8. 2013 Letos jsme zahájili sezonu poněkud později, na tachu svítilo 54633km a při 54707km jsem dozadu obul Michelin Pilot power, tak su zvědav jestli vydrží aspoň do doby kdy se na počítadle objeví na prvním místě šestka..
55200km - tak je Michelina i na předku.

05/2021 - dlouho jsem nic nenapsal, je čas to napravit.
Breva stále doma, začínáme 14-tou sezonu, stav tachometru 106tis.km.

V 97 000 km se začal loučit čtvrtý kvalt, při akceleraci měl tendeci vyskakovat, motorka pocukávala, proto musela převodovka projít servisem.
Vyměnily se nějaká ta kolečka, vidlička a zas to maká jak má.
okolo 100 000 km mě malinko pozlobil kardan, povolila se matka zajištěná zajišťovací podložkou, naštěstí kousek od baráku a žádné jiné škody uvnitř se nekonaly.
Kardan rozebrán, problém vyřešen, poskládán. A vydrželo to přesně 3 tis.km a zůstal jsem viset u Temelína. Zajímavé bylo, že jsem dojel na parkoviště před restauraci absolutně bez problému a po hodině jsem nedojel ani nakonec toho parkoviště, okamžitě po rozjezdu mé ucho zaznamenalo že je něco špatně.
Proběhla oprava č.2 a ťuk ťuk, zatím to drží.

Motor už si mezi výměnami něco málo vezmě, cca do decky na tisíc, záleží jak moc to honím, ale já to honím skoro furt, tak u to odpouštím.

Jinak stále spokojenost, už k sobě tak nějak patříme, přežili jsme spolu hasana v Mýtě, trefenou srnu ve 140km/h, motorka šla dvakrát "přes boudu", ale protože je to poctivej kus železa, nikdy se jí nestalo nic vážného.

Pneu obouvám Pirelli Angel GT a připadá mi že si s motorkou rozumí, jsem konzerva, tak jim zůstávám věrný a nějak nemám potřebu zkoušet jiné a hledat drobné rozdíly.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Juraj22
Juraj22 napsal 09.01.21 v 20:08 10b.

Super stroj, krásná italka, tak ať to jezdí

staroch30
staroch30 napsal 15.04.19 v 07:55 10b.

Ty jo. Tak dlouhodobou recenzi muze mit jen skvely stroi se spokojenym majitelem. At ti stale dela radost.

dva_hrnce
dva_hrnce napsal 22.02.18 v 10:37

Nové poznatky moc nejsou, teď jsem ji 3 roky dost zanedbaval, ale letos to bude snad lepsi a prehoupnem se pres 80tis.km

dzonnek
dzonnek napsal 22.02.18 v 09:06 10b.

Hrnku sup nějaký nový poznatky tak at jezdi ahoj

M_o_m_a_n_e_k
M_o_m_a_n_e_k napsal 02.04.17 v 21:23 10b.

Koukám...
první dva roky jak o život a teď - máš ji ještě?

Více komentářů



TOPlist